Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2009-11-28, 12:00 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
FABUŁA:
Na świat gry składają się trzy kontynenty: Akmaron, Hellah i Exodar. Elroar, jeden z dwóch synów farmera z Hellah, dostaje list od bliskiej znajomej, Irien, z prośbą o pomoc. Ze względu na uczucie jakim ją darzy, nie wacha się ani chwili i postanawia wyruszyć do Akmaronu. Tam sprawy nie wyglądają najlepiej. Orkowie rosną w siłę, a ich główny sprzymierzeniec - demon wojny - Ivaraz jest bliski odrodzenia. Jedyną szansą na zapobiegnięcie wojnie jest pojednanie skłóconych ze sobą frakcji ludzkich oraz elfów. Czy Elroar podoła zadaniu?
Jest to opowieść o odwiecznym konflikcie ras, poświęceniu i trudnych wyborach. Każda ze stron ma swoje racje, prawdę za którą chce walczyć i ginąć.
Gra jest podzielona na rozdziały, a czas rozgrywki to kilkanaście godzin. Wrota Arkany posiadają dwa zakończenia, a główny bohater może wyspecjalizować się w 1 z 9 różnych profesjach w zależności od wybranej wcześniej frakcji.

GENEZA:
Pomysł i początki gry sięgają marca 2008 roku. Po zebraniu części materiałów i pierwszych mapach zaniechałem projektu z powodu trudności technicznych. Dopiero rok później powróciłem do pracy. I tak oto po blisko dziewięciu miesiącach zrodziło się coś nowego.

UŻYTE SKRYPTY:
Jaberwocky's Quest Log
MOG Animated Title Celia V1.4
Universal Message System by Ccoa
CMS własny na podstawie Menu Rudy’ego Guillana

STATYSTYKI:
- blisko 100 zadań do wykonania
- 46 broni
- 35 akcesoriów obronnych
- ok. 70 wrogów
- 26 grywalnych postaci
- 224 mapy

CECHY OGÓLNE:
- 3 frakcje do wyboru; w późniejszym etapie bohater wyspecjalizuje się w jednej z dziewięciu możliwych klas, to kim się staniemy znacznie wpłynie na sposób walk i kilka questów podczas gry; przykładowo: Łowca będzie potrafił zabić niedźwiedzia jedną celną strzałą, natomiast Weteran w zwarciu z potężnym orkiem będzie walczył jak równy z równym,
- podstawowy BS w oparciu o techniki walki: siłowe, szybkie, łowieckie oraz czary; dodatkowo pokazuje się przydatne ‘HP’ wroga,
- brak walk losowych, wszystkie potwory widoczne na mapie
- grafika: RTP/Tilesety Inq/ zasoby własne i znalezione
- księgi na stojakach zawierają porady odnośnie gry, warto poczytać:)
- dużo skrzynek z losowymi miksturami/brońmi itp.
- język syndaryjski w kilku dialogach


MUZYKA I DŹWIĘKI:
Age of Wonders
Dark Eternal
Oblivion
Heroes of Might and Magic IV i V
Sacred 2
World of Goo
Wiedźmin

DOWNLOAD(115MB):
wersja 1.03
Konieczne jest zainstalowanie czcionki goodfish.
Wrota Arkany

SCREENY:
scena z walki
Obrazek

fragment magazynu w Tugor Sarman
Obrazek

rezerwat Amar Areth
Obrazek


Ostatnio edytowano 2010-06-19, 22:16 przez ravenone, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-02, 10:53 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 31

Lokalizacja: /dev/null
Już zasysam. Na przyszłość dawaj na przeklej.pl, bo tu trzeba czekać.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-21, 21:14 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Widzę, że na forum titkowym niewiele osób zagląda w dział Ukończone;). Poprawiona wersja gry jest już dostępna.

WERSJA 1.02.
- naprawiono kilka bugów graficznych/skryptowych
- obniżony poziom trudności, dodano więcej skrzynek z miksturami,
- zmniejszenie rozmiaru gry o 41MB
- mini-poradnik do gry

Wrota Arkany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-23, 21:10 
Offline
Wybraniec Seji

Dołączył(a):
2006-10-19, 11:54

Posty: 690
Lokalizacja: CK
ravenone napisał(a):
Exodar

Z tego co sie nie myle, Exodar to miasto Draeneiow w WoWie. A projekt ciekawy. Jak znajde czas to zagram.

_________________
Cytuj:
''Niektórzy robią grę, myśląc, że fabułę dopiszą później..."


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-24, 09:48 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Bunio napisał(a):
ravenone napisał(a):
Exodar

Z tego co sie nie myle, Exodar to miasto Draeneiow w WoWie. A projekt ciekawy. Jak znajde czas to zagram.


Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia:).
W WoWa grałem tylko trochę, ale nie jestem jego fanem więc nawet nazw nie kojarzę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-27, 19:00 
Offline
Plazmak Zielony

Dołączył(a):
2009-08-15, 19:56

Posty: 12
Lokalizacja: siedlec duzy
Fajne batlery . Podeślesz mi do nich link ? ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-12-29, 23:55 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
gogeta napisał(a):
Fajne batlery . Podeślesz mi do nich link ? ;-)


google.pl -> grafiki :) wystarczy wpisywać -> ork, dwarf, goblin, warrion etc.:)
dla mnie to było sporo radochy jak znajdywałem cos fajnego, w sumie z 3 miesiące szukania, ponad 700 postaci ściągnietych:)
radzę poszukać też po stronach gier w fan artach itp. rysunki są nieraz lepsze niż zdjecia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-01-02, 12:55 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Mam pewien problem, a mianowicie kiedy włączam gre wyskakuje okno, a następnie wyłącza się i słyszę dźwięk błędu. Czcionka jest zainstalowna i nie wiem co zrobić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-01-03, 01:58 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
A plik RGSS102E.dll masz? Coś z tą nową instalką jest zwalone, bo nie wszystkim, którzy nie mają RMXP, ona działa. Ty chyba program posiadasz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-01-03, 02:02 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-11-29, 20:20

Posty: 334
Lokalizacja: Planeta Wodorostów
Pewnie wina tego że ma polską wersję makera. Denerwujące jest to że na arenie się zginie, bo myślałem że nie i dlatego nie zapisałem gry:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-01-03, 12:36 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Już wszystko w porządku, nie sądziłem że będę potrzebował programu :oops: .
Zwykle gry tego typu chodziły mi bez niego, a ja sam kiedy tworzyłem grę to używałem 2k a potem 2k3.
Pliku RGSS102E.dll nie mam, ale już wszystko w porządku, dzięki za pomoc.

Edit: Widziałem że zająłeś trzecie miejsce na Golden Forki, gratuluję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-01-03, 16:53 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Chod napisał(a):
Pewnie wina tego że ma polską wersję makera. Denerwujące jest to że na arenie się zginie, bo myślałem że nie i dlatego nie zapisałem gry:/


Teoretycznie się nie ginie, ale jeśli masz 21-30 procent i dostaniesz bardzo mocny cios to może się zdarzyć wypadek:P.

Naler napisał(a):
Już wszystko w porządku, nie sądziłem że będę potrzebował programu :oops: .
Zwykle gry tego typu chodziły mi bez niego, a ja sam kiedy tworzyłem grę to używałem 2k a potem 2k3.

I to jest właśnie dziwne, bo niektórym gra się odpala bez programu, a innym nie...

Naler napisał(a):
Widziałem że zająłeś trzecie miejsce na Golden Forki, gratuluję.

Dzięki;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-05-10, 10:25 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-20, 12:46

Posty: 249
Wiek: 32

Lokalizacja: Inowrocław
Ohohohohohoho... gierka wygląda soczyście
To coś, co tygryski lubią najbardziej... ściągam i gram w przerwach pomiędzy robieniem swojej ;)

_________________
[img]http://img369.imageshack.us/img369/3893/progresswq4.png[/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-05-10, 17:55 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-03-31, 13:13

Posty: 13
Choć gra jest już dawno wydana, dopiero teraz trafiłam na ten temat. Muszę przyznać, że zarówno opis, jak i screeny są bardzo zachęcające. Szczególnie podoba mi się nieco mroczny klimat i battlery, które dla odmiany nie są w stylu anime. Dzięki temu wszystko dobrze się komponuje.

Po przejściu gry postaram się rozwinąć komentarz :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-05-11, 21:43 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-20, 12:46

Posty: 249
Wiek: 32

Lokalizacja: Inowrocław
Na razie grałem tylko chwilę, więc opiszę pierwsze wrażenia.
Gra zalatuje jednocześnie amatorką i profesjonalizmem. Mimo wszystko robi na mnie wielkie wrażenie. Muzyka bardzo dobrze dobrana, zakoszona z innej gry jak mniemam ;) Zalatuje Morrowindem i ewentualnie trochę Gothickiem, ale to dla mnie tylko plus. Klimat fantasy, niby taki jakiś oklepany, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba. Menu główne całkiem przyjemne. Nie podoba mi się tło zatwierdzenie w windowskinie, ale poza tym jest bardzo dobry. Mapping jest słaby, ale co tam... cała reszta jak dotąd świetna :)
Nie mam dzisiaj czasu żeby więcej pograć, więc więcej napiszę później. Jak dotąd masz 7/10 :) a jestem wymagający ;)
PW oceniłbym na 8/10. Jednak moja ocena pomija fabułę i grywalność, więc jest spora szansa na 8, albo nawet 9 :)
Pozdrawiam i gratuluję

_________________
[img]http://img369.imageshack.us/img369/3893/progresswq4.png[/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2010-06-19, 22:16 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Nieco odświeżam;). Z racji tego, że wciąż zdarza mi się dostawać maile, że ktoś grać w WA i utknął w jakimś momencie, zmobilizowałem się i postanowiłem poprawić parę rzeczy;).
Od dziś do ściągnięćia wersja 1.03, która poprawia:
- 2 poważne bugi, które czasem blokowały rozgrywkę,
- kilka drobniejszych,
- dodane pliki graficzne, których czasem brakowało;)

Zachęcam tych co nie grali do ściągnięcia, a tych co grali dawno temu do przypomnienia sobie przed premierą WA2;).
Zwłaszcza, że przy okazji ponownego grania napisałem obszerną solucję do gry, która ukaże się już w najbliższym numerze Gońca.

http://hostuje.net/file.php?id=c868456b ... 921ed877cf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2012-01-05, 19:29 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2012-01-03, 18:56

Posty: 8
Mógłbyś dodać odświeżony plik ? bo jest usunięty ;(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [RMXP]Wrota Arkany
PostNapisane: 2012-01-16, 07:32 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2011-11-26, 16:09

Posty: 12
Wiek: 23

Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Monstrum2 napisał(a):
Mógłbyś dodać odświeżony plik ? bo jest usunięty ;(


Proszę bardzo, oto linki :
Nowsza wersja : http://www.mediafire.com/?4j01ww64myqiu4c
Starsza wersja : http://www.mediafire.com/?zzxiznugywy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php