Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wrota Arkany 2
PostNapisane: 2010-01-31, 10:15 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Obrazek

FABUŁA:
Druga odsłona przygód Elroara rozgrywa się na Hellah, rodzinnym kontynencie naszego bohatera. Zamiast spokojnego powrotu na farmę ojca, Elroar od początku zmuszony jest do poszukiwań swoich najbliższych. W trakcie wędrówki zostaniemy uwikłani w różne konflikty i waśnie, staniemy przed koniecznością dokonywania trudnych wyborów, a podjęte decyzje będą miały swoje odbicie w przyszłości.
Druga część gry ujawnia skrywane dotąd tajemnice i stawia postacie znane z pierwszej odsłony w zupełnie innym świetle…
Gra jest podzielona na rozdziały, a wielowątkowość fabuły sprawia, że Wrota Arkany 2 mogą zakończyć się na różne sposoby. Elroar, może wyspecjalizować się w 1 z 12 różnych profesjach w zależności od wybranej wcześniej frakcji.

ŻYJĄCY ŚWIAT:
- każda lokacja rządzi się swoimi prawami i obyczajami, a mieszkańcy osad/wiosek/miast mają odrębne poglądy na sytuację polityczną na kontynencie
- graj w najpopularniejszą na Hellah rozrywkę – Młockarnię; dojdź do wielkiej wprawy i zarób masę savarów
- walcz na arenie z groźnymi bestiami, to dobry sposób na zdobycie doświadczenia i zarobienia złota
- bierz udział w unikalnych turniejach walk organizowanych w danym mieście, zdobądź sławę i pieniądze

ROZBUDOWANY SYSTEM UMIEJĘTNOŚCI:
Zdobądź kwalifikację w różnych dziedzinach i wykorzystaj to!
-zielarstwo i alchemia(zbieraj wszystkie dostępne w grze rośliny i twórz z nich potężne eliksiry)
- otwierania zamków (włamuj się do skrzynek zawierających kosztowne zbroje, savary czy cenne mikstury)
- zbierania trofeów (poluj na dziką zwierzynę i zbieraj trofea, za skórę trolla czy serce smoka można zgarnąć małą fortunę)

GRYWALNOŚĆ:
- brak walk losowych, wszystkie potwory animowane i widoczne na mapie; ty decydujesz kiedy unikać starcia, a kiedy walczyć
- brak bezcelowego błąkania się, przejrzysty dziennik zadań ze szczegółowo opisanymi questami ułatwi ci grę
- brak ograniczeń paskami głodu, snu czy czasem otwarcia sklepów


CECHY OGÓLNE:
- 3 frakcje do wyboru; w późniejszym etapie bohater wyspecjalizuje się w jednej z dwunastu możliwych klas, to kim się staniemy znacznie wpłynie na sposób walk i kilka questów podczas gry; przykładowo: Łowca Legend będzie specjalistą od starć z mitycznymi stworzeniami (smok, feniks itp.), Rycerz Światła to mistrz walki ze stworami o mrocznej naturze (ghule, szkielety, demony)
- podstawowy BS z własnymi przeróbkami
- interaktywne przedmioty:
• księgi na stojakach zawierają porady odnośnie gry,
• dużo skrzynek z losowymi miksturami/brońmi itp.
• ogniska, przy których można usmażyć mięso czy przyrządzić mikstury i eliksiry
- język syndaryjski oraz quenya w kilku dialogach

DOWNLOAD:
http://hostuje.net/file.php?id=f35c8805 ... 0fda770190
(145MB)

UŻYTE SKRYPTY:
Na chwilę obecną używam głównie skryptów z pierwszej części. Z pewnością dojdą kolejne.
Jaberwocky's Quest Log
MOG Animated Title Celia
Universal Message System by Coca
Ccoa's weather script

MUZYKA I DŹWIĘKI:
Spodziewajcie się kontynuacji klimatu z pierwszej części, w większości utwory ze znanych produkcji. Z nowości m.in. utwory Zbigniewa Preisnera z filmu Tajemniczy Ogród.


SCREENY:

Las kardilski
Obrazek

Cardilis - miasto w lesie
Obrazek

Fragment dialogu, dwa razy więcej twarzy bohaterów w dialogach w porównaniu do pierwszej części.
Obrazek

Góry Amarath
Obrazek

Dun Areth - górska osada krasnoludów
Obrazek

Menu na Arenie Walk. W zależności od rozdziału/poziomu bohatera będą pojawiały się coraz groźniejsze bestie i coraz większe nagrody.
Obrazek

System otwierania zamków zrobiony od podstaw na zdarzeniach i zmiennych(męczyłem się nad nim całą sobotę;P). Otwieramy klasycznie jak w Gothicu czy Risenie. Wcześniej jednak musimy znać umiejętność otwierania zamków i posiadać wytrych. Po wciśnięciu przycisku lewo/prawo słyszymy czy wytrych zaskoczył:). W razie niepowodzenia może się on złamać, zależnie od wysokości naszej Zręczności.
Obrazek


Ostatnio edytowano 2010-07-17, 23:32 przez ravenone, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wrota Arkany 2
PostNapisane: 2010-01-31, 10:18 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2010-01-23, 16:36

Posty: 316
bomba! bedzie super gra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wrota Arkany 2
PostNapisane: 2010-07-17, 23:29 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2008-04-12, 12:05

Posty: 42
Lokalizacja: Arkana
Obrazek

Czas na drugą odsłonę przygód Elroara. Pełna wersja do ściągnięcia pod tym linkiem:
http://hostuje.net/file.php?id=f35c8805 ... 0fda770190
Waga dość spora, ale bynajmniej nie z powodu nawału mp3;), całe audio zajmuje ok.50MB.
Życzę miłej gry.

Statystyki dla orientacji:
-25 grywalnych postaci
- blisko 300 map i 100 przeciwników
- ponad 70 zadań do wykonania
- kilkanaście godzin gry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wrota Arkany 2
PostNapisane: 2010-07-18, 12:25 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-02, 07:52

Posty: 261
Lokalizacja: z RPG makera :P
Gra się bardzo dobrze zapowiada, jedna z lepszych gier na XP. 10/10 chyba że coś źle będzie podczas gry :mrgreen:

_________________
[b]P.O.W.R.A.C.A.M.[/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php