Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-26, 10:37 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-15, 07:51

Posty: 14
Wiek: 34
Grę udostępniłem w dniu 14 stycznia 2010 roku (wersja 0), ale mój znajomy podczas grania znalazł błąd, przez który 10 lutego 2010 roku udostępniłem wersję 1.1

Fabuła gry tym razem kręci się wokół Feliny. Zostaje ona porwana przez Eggmana i Nehelena, którzy tym razem uwzięli się na Mateusza SSJ8. Celem gracza będzie jak dotąd doprowadzić fabułę do szczęśliwego końca. I jak zwykle jest tylko jeden finał. Decydująca walka odbędzie się w Krainie Szkarłatu na Kontynencie Jesieni. Po drodze można oczywiście pomóc ludziom, którzy mają problemy z wrogiem. Radzę zdobyć jak najlepszą broń przed wejściem do Crimsonlandu (z powodu finałowych bossów). Tu jedynie występują Burgund i Kspark. W momencie rozpoczęcia prac nad grą byli na Twierdzy RPG Makera, ale odeszli, zanim gra była gotowa, co jednak nie zmienia faktu, że w grze nadal pracują na Twierdzy (po tej grze już się w serii nie pojawiają). W tej grze nie ma też Reptile'a, który, nie będąc na liście bohaterów, tylko wskazywał na podobieństwo moich gier do tych z serii "Green Levithan".

Grywalność trochę spadła w porównaniu z poprzednią serią (pierwsze 8 map Crimsonlandu), ale dalej już tylko z bossami walczysz, aż wszystkich pokonasz.

Jakość gry poszła trochę w górę. Postacie mają różne animacje, postacie są nieme, a język gry pozostał polski.

Obsługa gry nie powinna sprawić kłopotu. Co prawda nie ma regulacji poziomu trudności, ani konfiguracji, ale zapis gry możliwy jest wszędzie poza walką. Wyjątek stanowi Crimsonland, gdzie zapis jest możliwy nie głębiej, niż na mapie głównej Trieru.

O sprawy techniczne też zadbałem. Gra nie ukazała się bez instrukcji obsługi zawierającej również opis ważniejszych wrogów w grze (gdzie występują, jakie ataki znają, oraz co zostawiają).

Myślę, że gra działa dobrze. A wasza opinia jaka jest?
Obrazek Mapa świata jak zwykle bez ABSa.

Obrazek Zmodyfikowane menu wyboru profili. Kłódka oznacza, że profil jest chroniony hasłem.

Obrazek Ekran tytułowy. W tym wypadku jeszcze trzeba wybrać profil.

Obrazek Ekran walki. Napisy zastąpione ikonami. Sonic jest tutaj najszybszy w drużynie.

Wersja 0 na http://www.mediafire.com/file/mmnzvdi3k ... %20v.0.exe
Wersja 1.1 na http://www.mediafire.com/file/zzmmnnwml ... 0v.1.1.exe

Edit @dół
Istotnie jest to niestosowne. Dokładnie jak rozmowa która nie powinna mieć miejsca

A tak na temat to moja gra ma dorastać wraz z graczem. Fabuła na początku jest tylko dla małych dzieci. Dopiero późniejsze części są dla coraz starszych. Ta część jest już dla starszych osób, niż poprzednie dwie gry i ze starego "New Green Levithan" jest już na pewno ostatnia częścią. Kolejne części będą już szły inną drogą. Więc, jak widzicie, ja nie robię kolejnych gier z serii "Green Levithan", tylko zwyczajnie rozgałęziłem tą serię. Aczkolwiek w czwartej będzie kolejne nawiązanie do oryginalnych części. Ale o tym dopiero, jak będą gotowe.

A te boćki to będziesz już wiedzieć, jak Burgund uratuje Mateusza, Sonica i Tailsa. O ile tak daleko dotrzesz :lol:


Ostatnio edytowano 2010-04-27, 16:17 przez Mateusz SSJ8, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-26, 11:07 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-03-31, 13:13

Posty: 13
Cytuj:
Grywalność trochę spadła w porównaniu z poprzednią serią (pierwsze 8 map Crimsonlandu), ale dalej już tylko z bossami walczysz, aż wszystkich pokonasz.

Jakość gry poszła trochę w górę. Postacie mają różne animacje, postacie są nieme, a język gry pozostał polski.
Sam sobie przeczysz. Jakość gry to nie tylko animacje czy dialogi, ale przede wszystkim grywalność. Nie mogła więc "pójść w górę" i jednocześnie spaść.

Odnośnie samego projektu, nie ma tu za wiele do komentowania. Mogę ci jedynie pogratulować tego, że twoich prac nie można pomylić z żadnymi innymi. Wyrobiłeś sobie "markę" :lol: . Fabuła "zachwyca", czegoś tak kuriozalnego dawno nie było mi dane czytać. Screeny prezentują ten sam poziom co zwykle, czyli poziom równi pochyłej (szczególnie urzekł mnie mapping). Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć, bo słynne "rób, rób"/"ćwicz aż się nauczysz" w tym wypadku brzmi niestosownie.


PS. Dlaczego walczy się z bocianami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-26, 13:03 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Okej. Postaram się nie wyrzucić tu niczego poza... normy, jeśli to tak mogę nazwać. Innymi słowy okiem zwykłego gracza.
Po pierwsze. Nie ma czegoś takiego jak wersja zero (tak mi się przynajmniej wydaje), a nawet jeśli jest to po niej nie powinno być wersji 1,1 (bo to nie ma sensu).
Jesteś pewien że traktujesz ten projekt na poważnie? Opis fabuły niczego nam nie mówi, opis świata tym bardziej. Felina? Jaka Felina? Kim są te wszystkie postacie?
Że parę drzew ustawionych w prostokąt, rzeka i most to ma być mapa świata? (Nie wspomnę tutaj o mappingu, który świetnie opisała w 4 słowach Yakusoku)
Profil chroniony hasłem? Muszę przyznać, że to całkiem niezły pomysł. Zwłaszcza, jak mieszkamy z jakimś młodszym bratem na przykład.
Nie rozumiem, czemu fabuła ma być dla coraz starszych? Dobrze jest zrobić dobrą grę, w ogóle. Wiesz, nie mówię, że nie istnieją gry dla młodszych, fakt, ale twój pomysł jest... dziwny.
Opis Yakusoku idealnie tutaj pasuje.
Osobiście przepraszam cię za nazwanie cię ćwokiem, jednakże, ty również powinieneś uważać na kulturę osobistą. Nie rozmawiasz tu z dziećmi, a w większości z osobami dorosłymi, więc lepiej dobierać słownictwo, ponieważ ludzie cię będą widzieli tak, a nie inaczej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-27, 16:19 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-15, 07:51

Posty: 14
Wiek: 34
A czy widział ktoś to piętro?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-27, 16:53 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Przepraszam. Jakie piętro? To piętro? Czyli, że które piętro? Piętro czego? Piętro śniegu? Piętro na mapie świata?
Ekhem. Formułuj pytania dokładniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-27, 16:56 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-10-24, 12:15

Posty: 48
Lokalizacja: Brzeg
Dlaczego skrzynia jest dwa razy szersza niż postać?

Fabuła nie jest dobrze przedstawiona. Odnosisz się do czytelników tak jakby świetnie znali twoje gry, a przecież nikt ich nie zna, więc zdałoby się chyba opisać gre, postacia jak najbardziej możesz.
Jak kilka drzew może być mapą świata? Jak może być MAPĄ? 0.0
Profile to pomysł całkiem niezgorszy, ale zastanawiam się czy całkiem przydatny.
Title nabazgrane w 2 minuty w paincie.
Nie zachęciłeś mnie do pobrania tej gry. Wręcz mnie ona odpycha...

edit:
jakie znowu piętro?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-27, 19:08 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-15, 07:51

Posty: 14
Wiek: 34
W przeciwieństwie do niektórych z naszej sceny (dla poszanowania osób, które mam na myśli, nie wymienię ich) ja nie jestem ćwokiem i dlatego powiem ci, o jakie piętro mi chodzi. Spójrz dokładnie na jeden z zrzutów ekranu. Tam jest piętro. I jeśli się dobrze skupisz, znajdziesz go.

A gdybym robił mapę świata na jednej mapce, to zajęłaby ona nie lada miejsca. Ze względu na limit pól (największa mapa to 500X500) każda mapa w mojej grze przedstawia tylko fragment mapy świata. Z resztą nawet ktoś tak głupi jak Monkey D. Luffy wie, że świat jest za duży, żeby go w całości zmieścić na jednej mapie. Dlatego każda mapa w mojej gdzie jest tylko fragmentem mapy świata. Nieważne, jak bardzo się wysiliłem z jej układaniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-28, 12:08 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-10-24, 12:15

Posty: 48
Lokalizacja: Brzeg
Obrazek

Popatrz, Mateuszu. To jest MAPA ŚWIATA. Każdy przecież wie, że gier nie robi się na 1 lokacji.

Cytuj:
Tam jest piętro. I jeśli się dobrze skupisz, znajdziesz go.

-,-
omg... Tobie chodzi o takie piętro normalne? Że np. budynek dwu piętrowy, czy o co chodzi. Człowieku nikt cię nie rozumie, a ty nadal tłumaczysz się jakimiś bzdurami.


Ostatnio edytowano 2010-04-28, 14:50 przez noruj, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-28, 14:44 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-03-09, 17:37

Posty: 35
No to tak:
grafika cienka. Postacie są małe, chude. Niektóre postacie nie są pocieniowane.
Mapping już całkiem...wiele mapek jest pustych. Bardzo pustych.
Skrypty. Te hasła to nawet fajne. Tak to nic więcej nie zauważyłem.
No i najważniejsze.
Fabuła.
Beznadziejna. Jakieś Green Leviathan Landy, Sailor Moon v2, prawa auortskie...porażka.

Grafika 4/10
Mapping 1/10
Skrypty 5/10
Fabuła 0/10

Ogólna ocena 1.5/10
Nie rób następnej części. To bez sensu. Najgorsze jest to, że robisz grę, z sobą w roli głównej. Poza tym, ile to będzie miało części? 10? Mówie ci, skończ i zacznij nowy, poważny projekt.


Ostatnio edytowano 2010-04-29, 16:18 przez Cień, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-28, 16:41 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Ja tylko tak dodam, że z uzyskaniem odpowiedzi na wasze ostatnie pytania może być problem, bo Mateusz pokazując swoją prawdziwą naturę na PW zasłużył sobie na miesięcznego bana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-04-28, 22:30 
Offline
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-28, 22:23

Posty: 3
Ten mapping,i ta fabuła ,blee.
Ja bym takiej gry nie dodawał na internet.

" Grywalność trochę spadła w porównaniu z poprzednią serią (pierwsze 8 map Crimsonlandu), ale dalej już tylko z bossami walczysz, aż wszystkich pokonasz. "

Faktycznie spadła z 0 na 0.
Ogólna ocena 2/10

P.S.Eee,nie wiem czy to ważne ale w wersji 1.1 też jest błąd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-05-25, 20:15 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-15, 07:51

Posty: 14
Wiek: 34
Nie wiecie, jakie piętro walki? Cóż. Boćki z jednego zrzutu na nim stoją.

PS. Nie wiem, co za osobnik mnie zbanował miesiąc temu, ale gdybym ja tu rządził, to bym go zbanował na zawsze za jego nieudolność tkwiącą w tym, że nie potrafi stworzyć na forum przyjaznej atmosfery i banuje, gdyż inaczej nie potrafi. I tak Bóg się z nim rozliczy, ktokolwiek to jest.

A co do błędu, to może w wersji 1.2 już go nie będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-05-26, 13:00 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Szczerze mówiąc nie jesteś zdyb uprzejmy i jeśli nie potrafisz zrozumieć powodu bana i się nie zmieniasz, to łagodnie mówiąc radzę nie psuć tej "przyjaznej atmosfery" na forum i iść sobie.
Okej, musiałem się przyjrzeć żeby zauważyć to piętro. Nie wiele wiedziało o co chodzi, wierz mi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-05-26, 21:01 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-04-15, 07:51

Posty: 14
Wiek: 34
Po tej grze zrobiłem kolejny odcinek "Virtua Modern" zatytułowany "Virtua Modern: Die Fuehreschein". To taki zapychacz w przerwie między tą częścią gry, a następną.
http://www.mediafire.com/file/1tmftmumgya/Virtua%20Modern%20ep2.exe dla zainteresowanych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-06-19, 11:38 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-07-09, 11:35

Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Brzydkie, itp.
Po screenach odechciało mi się tego pobierać bo maping mnie rozwalił!
Wygląd postaci i ich battlerów to odpycha. Aż chce się kompa po ścągnięciu formatować... :evil:
Jeszcze jedno:
Przestań robić takie gry :!:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-06-20, 21:55 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 31

Lokalizacja: /dev/null
Mateusz zjadł banana, więc raczej ciebie nie usłyszy.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2010-12-06, 17:13 
Offline
Żołnierz UW

Dołączył(a):
2009-09-04, 18:46

Posty: 86
Lokalizacja: jesteś?
Jak to ktoś ze scenyPL napisał: "No to czekamy na Miasteczko Nowoczesne 13 i 14"
Co do "piętra". O Jezusie! Półprzeźroczysta elipsa to piętro?

_________________
[url=http://www.pokeplushies.com/feed/1962568]Karm, jeśli chcesz[/url]
[url=http://zadane.pl/p/103681/Dawu098]Klikaj, jeśli chcesz[/url]

[img]http://img171.imageshack.us/img171/40/thecult.png[/img]

[color=#00BF00]Skoro Aspiryna bierze czerwony, pawełman bierze różowy, arion niebieski, to ja biorę [Green aplle] i piję/color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2011-03-01, 19:06 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2010-01-23, 16:36

Posty: 316
a to ban forever?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2011-03-06, 00:44 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Mred220 napisał(a):
a to ban forever?

Do 29 maja 2020


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2011-03-12, 00:13 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2010-01-23, 16:36

Posty: 316
sorka za OffTopa ale zżera mnie ciekawość - pamiętam, że ciebie Mateusz wyzwał na FiFe i jak to się skończyło(ignor?)?

Do Rafcik'a pytanie :)

Rafcik: Przecież napisałem wyżej :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2012-11-18, 15:13 
Offline
Plazmak Zielony

Dołączył(a):
2012-11-14, 16:38

Posty: 13
Oglądałem Miasteczko Nowoczesne na Ultima Forum,twoja gra to najgorszy RPG świata a oto moje uwagi
1.Najgłupsze gry to takie gry w której autor jest bohaterem.
2.nie lubię gdy w RPGu są plagiaty a ty masz kilka np.Sonic jako jeden z bohaterów twojego Bohomazu
3.Twoja grafa jest okropna!!!!!!!!!!!!!!już ja robię lepsze!
Myślałem że coś z tego będzie...ale przestań marzyć że twoja gra będzie Hitem!!!!!!!obudź się chłopie!!!np.twój Bohomaz w porównaniu do np.Pokemon Red to żenada!!!rozumiem,że chciałeś zrobić fajną grę,ale może jak pograsz w np.Golden Sun czy inny dobry RPG to może będziesz robił lepsze gry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3: Liberty for Felina
PostNapisane: 2012-11-18, 23:37 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Nie ma po co odgrzebywać tak starych tematów - jakość gier Mateusza SSJ8 jest oczywista już na pierwszy rzut oka, a nie jest to nawet kopanie leżącego gdyż dorobił się on bana na naszym forum i (na szczęście) już tu nie zagląda :P .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php