Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Septerra Core Dream About the Past - RPG Maker XP
PostNapisane: 2010-10-11, 07:08 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2010-10-11, 07:04

Posty: 3
Witam

Przedstawiam mój projekt Septerra Core Dream About the Past. Jest to kontynuacja gry Septerra Core Legacy of the Creator.

LINK DO GRY: wersja 1.3 z usuniętymi wszystkimi bugami (gra nie wymaga zainstalowania programu rpg maker xp)
http://www.sendspace.com/file/8cs14s
lub
http://www.nakido.com/23D7C818A049987CC ... 39A7CCC80E

OFICJALNA STRONA:
http://nekoproductions.hpu.pl/news.php

Fabuła:
W oryginalnej pierwszej części poznajemy świat Septerry składający się z 7 powłok, a każda zamieszkana przez ludzi i zwierzęta. Główny przeciwnik - Doskias - chce je połączyć, by poznać sekret mocy dawno ukrytej przez stwórcę. Cel zostaje przez niego osiągnięty, przy okazji zabijając wielu ludzi.
W mojej części gra zaczyna się 3 lata po fakcie. Osobnik, o imieniu Nergal (gdyby co, nie jestem fanem tego muzyka znanego wszystkim) , chce zemścić się za wszystkie krzywdy, które wyrządził Doskias. Zawiera pakt z demonem Draxxem, dostając moc i przy okazji obiecając mu zdobycie kamienia, dzięki któremu Draxx będzie wolny. Dzięki mocy, którą otrzymał od Draxxa, udaje mu się zdobyć niesamowicie silną broń, która powoduje wielki wybuch i ponowne oddzielenie wszystkich powłok. Skutkiem będzie niekontrolowany ruch powłok, co doprowadzi do ich zderzenia i okrycia się ciemnością. Spowoduje to powstanie wielkiej armii nieumarłych. Musisz powstrzymać katastrofę. Co będzie dalej trzeba już się samemu przekonać.
Gra posiada 2 zakończenia. W pewnym momencie będziesz mieć wybór, i ty decydujesz, którą drogę wybierasz.

Grywalność:
Masz do wyboru 10 postaci. W 1 części było 9, w mojej Doskias przechodzi na dobrą stronę i walczy razem z tobą. System walki został urozmaicony o skrypt Real time battle i inne dodatki.

Grafika:
Grafika w 80% jest niestandardowa. Czemu tylko w 80%? Po prostu jak czegoś brakowało, to niestety musiałem użyć standardu.

Muzyka:
100% niestandardowa. Oryginalne utwory i dźwięk z oryginału gry + parę innych utworów.

Wymagania:
Niestety gra posiada większe wymagania systemowe niż sam rpg maker xp. Zalecane minimum to:
- 1.5 GHz
- 512 MB RAM
- 220 MB wolnych na dysku
Oczywiście mając niższe parametry gra pójdzie, ale będzie się strasznie zacinać.
By gra chodziła 100% płynnie należy mieć:
- 2 GHz
- 800 MB RAM
- 220 MB wolnych na dysku

Żeby nie pojawiły się komentarze typu "zapewne 95% twojej gry to muzyka, dlatego tyle zajmuje", poniżej rozpisałem ile zajmują poszczególne foldery:
- grafika 89 MB
- audio 121 MB (58 MB muzyka, 63 MB dźwięki)
- dane 10 MB

Przyciski dodatkowe:
W trakcie gry należy używać dodatkowe przyciski:
- Z - włącza okno zmiany drużyny
- A - włącza mapę
- S - wyłącza mapę
- Q - miejsce na wpisanie kodu
- F12 - pauza

Kod:
W grze jest jeden kod. Na powłoce trzeciej jest do niego podpowiedź. Dodam, że użyte są tylko drukowane litery bez spacji. By odgadnąć kod, wystarczy podstawowa znajomość angielskiego.

Przewodnik:
Zawiera informacje dotyczące gry + opis przejścia (ver.1.3)
http://www.sendspace.com/file/mz969v

Podziękowania:
W creditsach umieściłem podziękowania, ale chcę raz jeszcze na forum podziękować dwóm osobom, które zrobiły dla mnie bardzo dużo. Są to Żbix (stworzył dużą ilość charsetów) i Sabikku (stworzył i pomógł przy skryptach).

Skrypty:
- Wzrost obrony wraz ze zdobytym levelem
- Caterpillar
- Paski życia i źródła
- Nowe menu
- Battle ikony
- Pauza
- Easy party switcher
- Zmienianie rozmiaru charsetów
- Real time active battle
i parę zmian w już istniejących skryptach.

Jeżeli plik będzie już nieaktywny proszę dać znać. Jednak będę co pewien czas sprawdzać możliwość ściągnięcia gry i będę ją uploadował w razie potrzeby.
Proszę również o wypisanie wszelkich błędów, które zostały znalezione w grze (chodź wydaje mi się, że wszystkie zostały wyeliminowane, ale różnie z tym bywa).

5 screenów:
http://img89.imageshack.us/gal.php?g=mapawiata.jpg


Ostatnio edytowano 2011-06-23, 13:26 przez Neko, łącznie edytowano 19 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Septerra Core Dream About the Past - RPG Maker XP
PostNapisane: 2010-10-11, 13:10 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 25

Lokalizacja: Lubartów
Gra zapowiada się super ;). Czy możesz podać link do pierwszej części? I tak spytam, czy pierwsza część to również gra z Makera?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Septerra Core Dream About the Past - RPG Maker XP
PostNapisane: 2010-10-11, 13:34 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2010-10-11, 07:04

Posty: 3
Pierwsza część to gra komercyjna wydana w 1999 roku (to nie maker). Polecam po nią sięgnąć, jest naprawdę super. Poszukaj w internecie, bo ja linku nie pamiętam - Septerra Core lub cała nazwa Septerra Core Legacy of the Creator.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Septerra Core Dream About the Past - RPG Maker XP
PostNapisane: 2010-10-14, 08:23 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2010-10-11, 07:04

Posty: 3
Poprawione zostały trzy poważne błędy w grze:
- skrypt battle icons był nieaktywny - poprawione
- nie było pliku RGSS103J.dll - został dodany, teraz osoby nie posiadające programu RPG Maker XP bez problemu włączą grę
- poprawiony błąd, kiedy lecąc na nową planetę w drużynie jest Doskias (nie powinno go być)
Pozostałe zmiany:
- w tekście dwa razy Maya mówi, że trzeba lecieć na powłokę drugą, w momencie wylotu na powłokę trzecią - poprawione
- gdy zaczynamy grać, zostaje przedstawione, który przycisk włącza okno zmiany postaci
- po pierwszej rozmowie z Azzizem, Maya informuje, że trzeba wrócić do domu
- poprawione pozostałe drobne błędy w tekście

Linki na wersję poprawioną zostały wymienione.

WAŻNE
A jednak stało się to, co miałem nadzieję, że się nie pojawi. Błąd, jednak można go bez problemu ominąć bez ponownego ściągania poprawionej wersji. A można to zrobić następująco:

Do kapitolu ankary idziemy po dyskietkę, dopiero, gdy:
1 po pokonaniu maga w kapitolu wybrańców lecimy na powłokę siódmą rozmawiać z pustelnikiem
2 następnie lecimy na powłokę piątą, przechodzimy przez kanion mesy do miasta Gregor i znajdujemy gościa, który da nam kartę
3 teraz lecimy na powłokę szóstą, tam już wszystko samo się potoczy

Po tym wszystkim bez problemu można odebrać dyskietkę.

Mam nadzieję, że nikt więcej jeszcze nie doszedł do tej części gry.

Proszę o zrozumienie, niestety błędy zdarzają się, kiedy tworzy się 240 map. Dlatego podałem co zrobić, by nie ściągać znów gry.
Link został zaktualizowany.

Do pierwszego postu został dodany link do przewodnika, który zawiera również opis przejścia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php