Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [RM2k] Dragon Hell
PostNapisane: 2006-11-12, 20:27 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Witam! Chciałbym zaprezentować swój pierwszy projekt pt.: "Dragon Hell". Jest on już w bardzo zaawansowanym stadium produkcji i mam zamiar go wydać w I kwartale 2007 roku.

FABUŁA:
"Wszystkie światy żyły w spokoju i szczęściu, aż do pewnej chwili... Demoniczne siły zaczęły wręcz zalewać cały żyjący świat. Po kilku dniach dowiedziano się, że demonami są tak zwani Mroczni Rycerze. Nikt nie był przygotowany na tak wielką inwazję zła. Demony zaczęły napadać na okoliczne miasta i wioski. W międzyczasie powstała grupa osób, która zaczęła częściowo powstrzymywać Mrocznych Rycerzy. To było jednak za mało. Po pewnym czasie demony napadły na miasto rodzinne głównego bohatera. Gdy Mroczni Rycerze zaczęli palić miasto, weszli do domu bohatera i jego mistrza (o imieniu Chi). Potwory porywają mistrza, a Zaka (bohatera) zaledwie ogłuszyli. Chłopaka budzi sprzątaczka, która mówi mu, że nauczyciela zabrali do jakichś lochów na terenie płonącego miasta. Zak natychmiast wyrusza na poszukiwanie mistrza.

Po pewnym czasie dołącza do nas ładna dziewczyna o imieniu Delfi. Zak razem ze swoją towarzyszką dalej poszukują nauczyciela. Armia zła jednak dość szybko łapie naszych bohaterów i wpędza do niewoli na 5 lat.

Opisana przeze mnie tu fabuła jest oczywiście w wielkim skrócie i stanowi jedynie marną namiastkę tego, co czeka Cię w dalszej części historii. Jeśli jednak ciekawi Cię co się stanie dalej, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko czekać na pełną wersję tej gry."

SCREENY:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po więcej informacji zapraszam na oficjalną stronę internetową, gdzie znajdziecie również więcej screenów i detali na temat bohaterów, a także forum dyskusyjne, gdzie możecie podzielić się uwagami.
---===www.trianglequest.xt.pl===---

Zapraszam do komentowania!


WAŻNY UPDATE!!!
26.10.2007r o godzinie 21:00 miała miejsce premiera Dragon Hell. Z wielką przyjemnością prezentuję Wam pełną wersję gry. Powstawała ona w bólach i poświęceniu przez co najmniej 2 lata - mam tym większą satysfakcję, że wreszcie udało mi się ją skończyć :) .

DOWNLOAD:
Przygotowaliśmy kilka linków, z których możecie ściągnąć Dragon Hell - tak, aby każdy mógł ją w dowolnym momencie pobrać bez żadnych przeszkód.

DOWNLOAD 1

DOWNLOAD 2

DOWNLOAD 3

DOWNLOAD 4

DOWNLOAD 5

DOWNLOAD 6


Po więcej informacji odnośnie gry zapraszam na naszą stronę internetową [ http://www.trianglequest.xn.pl ].

_________________
Obrazek
http://www.trianglequest.xn.pl


Ostatnio edytowano 2009-08-04, 20:48 przez Luke, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-12, 20:35 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-05, 22:56

Posty: 105
Jestem pierwszy ^^
Fabuła może być, czyli zapowiada się dobrze a jeżeli odpowiednie rozwinie się podczas gry to będzie "miodzio".

Na screenach widać ładne mapki, wszystko ładnie ułożone. Jednak nie podoba mi się miasteczko, ma zupełnie inny klimat i jest jakoś puste. To wszystko, życzę powodzenia w tworzeniu projektu.

_________________
Życie to nie gra, ale wszystko jest zbudowane z pikseli...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-12, 21:09 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-21, 01:04

Posty: 301
Miasteczko jest z golden suna , który niezbyt komponuje się z standardowymi tilesetami i bohaterami ...

_________________
ObrazekObrazekBetter don't stay in my way ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-12, 21:38 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Wytknięte błędy postaram się naprawić, a w najbliższym czasie wrzucę inny screen (też z miasta). Zobaczymy jak ten według Was będzie komponować się ze wszystkim :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-17, 06:35 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Moim zdaniem screeny są ładne, jednak rzeczywiście poprawiłbym ten ostatni obrazek, bo te domki w ogóle nie pasują.

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-24, 20:15 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Mam oko na ten projekt od długiego czasu i mam nadzieję że rzeczywiście będzie z tego coś dobrego. Akurat standardowy Battle System mi nie przeszkadza (jakoś nie przeszkodziło mi to ukończyć Czasoprzestrzeni :-) ), a najważniejsza będzie fabuła - jeśli ten element nie zawiedzie, mam nadzieję że będzie dobrze.

Luke robi grę sam, ale chciałbym ze swojej strony zachęcić do zaglądania na oficjalną stronę Triangle Quest, gdzie zajmuję się administracją i składem wszystkiego - tam znajdziecie dużo więcej informacji na temat gry niż te szczątki, które widzicie tutaj.

_________________
http://www.trianglequest.xn.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-24, 20:23 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-09-09, 17:11

Posty: 71
Lokalizacja: Gildia RPG
Jak dla mnie gra zapowiada sie swietnie;) Screeny mi sie podobaja, tylko ten ostatni;/ jakos taki za jasny, moze on pozostac ale pobaw sie w kontrasty(przyciem go w Ps'ie i bedzie dobrze;) Fabuła nawet:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-25, 19:41 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Przepraszam że tak długo nie odpisywałem, ale nie miałem ostatnio czasu by usiąść przy forum, co nie znaczy że nie robiłem projektu ;-) Oto poprawiony 4 screen. Jak wam się podoba?

Obrazek

Czekam na komętarze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-25, 21:18 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2006-07-04, 22:14

Posty: 229
Teraz o wiele lepiej. Lubię ten czipset. Szkoda, że tak słabo go wykorzystałeś. Popracuj nad mapami. Widać postępy. Powodzenia~~!

PS: Trochę mnie dobija charset głównego bohatera... Myślałem, że era alexa z rtp już dawno minęła :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-26, 09:27 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Char bohatera zmienia się po pewnym czasie więc nie będziemy chodzić tylko w typowym wyglądzie tej postaci ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-28, 08:05 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Mnie się screen podoba:) Jest całkiem niezły co do chara, to mam z przyczyn oczywistych osobisty sentyment do niego:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-30, 11:40 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-28, 00:36

Posty: 501
Lokalizacja: Łono Bhaala
Niom, w każdej części Czasoprzestrzeni główny bohater wyglądał na klona Alex'ego (coś jak Wiśniewski po przefarbowaniu włosów). Podobnie jak Momo, który mi przypominał podróbkę Vivi z FF9 :D :D :D Ale do rzeczy - fabuła fajna, choć z odrobinę gejowskim akcentem ;) (czego on chce od tego mistrza...?), screeny bardzo ładne i ciekawy pomysł. Czekam na demko, nudno mi :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-30, 18:11 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
To dlaczego porwali mistrza wyjaśnia się dopiero podczas fabuły. Co do demka nie jestem pewien czy je wydam, tym bardziej że jestem na tak zawansowanum stadium produkcji gry, ale to się jeszcze okarze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-11-30, 22:44 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Pibi napisał(a):
Niom, w każdej części Czasoprzestrzeni główny bohater wyglądał na klona Alex'ego (coś jak Wiśniewski po przefarbowaniu włosów).

A Aki w CP przypadkiem nie był właśnie Alexem bez żadnych modyfikacji? Mi akurat default'owa chara nie przeszkadza, podobnie jak i same chipsety z RTP - jeśli tylko są dobrze wykorzystane, nigdy na ten element nie narzekam :-) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-02, 16:34 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
ja tylko w kwesti tego chara;) W CP 3 głównym bohaterem jest ktoś inny:) A jeśli gra jest dobra to nic (prawie nic) nie przeszkadza:)

Powodzenia Luke;)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-02, 22:17 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
A ja jako administrator serwisu, na którym znajdują się informacje na temat "Dragon Hell", pragnę wszystkich zaprosić do jego odwiedzania [ http://www.trianglequest.xt.pl ] po tym, jak zmieniliśmy serwer na płatny, a więc szybszy, wydajniejszy - po prostu lepszy :-P . Wreszcie pozwoliło to też otworzyć forum dyskusyjne, które wprawdzie świeci pustkami, ale razem z Luke'iem liczymy, że w ciągu kilku miesięcy będzie już sobie liczyć choć kilkudziesięciu użytkowników - zacząłem dbać o reklamę Triangle Quest (tak nazywa się strona) i mam nadzieję że w przyszłości przyniesie ona efekty.

Pozwolę sobie zdradzić, że już jutro na http://www.trianglequest.xt.pl pojawią się 4 nowe screeny z "Dragon Hell" - właśnie składam stronę, a jutro po uploadzie zobaczycie efekty. Ale o nich napisze już Wam z pewnością Luke :-) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 15:08 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Postanowiłem wrzucić kolejne 4 screeny. Na drugim widać bohatera z wcześniej wspominanym niestandardowym charem.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zapraszam do komentowania.


Ostatnio edytowano 2009-08-04, 20:54 przez Luke, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 15:21 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-21, 01:04

Posty: 301
no może być ... On się tak zmienia z upływem czasu ?

_________________
ObrazekObrazekBetter don't stay in my way ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 15:25 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Główny bohater dostaje ten strój po pewnym czasie gry, ale nawet zmiana stroju jest związana z fabułą więc nie będę mówić nic więcej ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 15:27 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-21, 01:04

Posty: 301
Aha no ok ... i on zmienia coś tam jeszcze później czy to już zostaje tak jak jest ?

_________________
ObrazekObrazekBetter don't stay in my way ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 15:32 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Po zmienieniu stroju bohatera na niestandardowy już nic nie zmieni się w jego wyglądzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 16:06 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-09-09, 17:11

Posty: 71
Lokalizacja: Gildia RPG
Screen 3 mi sie nawet podoba( gl. ten domek:). Natomiast ten ostatni..... jakis taki nie za ladny;/ nie podobaja mi sie te sztuczne drzewka;/ normalne ladniej wygladaj w takim wypadku;/ Jak chcesz jakis labirunt lesny zrobic to porob jakies gorki itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-03, 23:24 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Wydaje mi się że taki to już chipset, że taka "góra" tych drzew musi pozostać. Zresztą właśnie o to chodzi że labiryncik ma być pośród lasu, więc nie widziałbym raczej tutaj pozytywnie jakichś gór ;-) .

_________________
http://www.trianglequest.xn.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-12-04, 21:31 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Ten chipset na ostatnim screenie jest dość powszechny i jednak mi się zdaje że nie jest aż tak brzydki ;-) Po za tym, w wielu grach gdy spotykamy jakiś labirynt zazwyczaj drzewa wyglądają właśnie tak. Jednakże zobacze co do się zrobić, może odnajdę jakiś inny ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-01-13, 18:46 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Zobaczyłbym screeny z jakiegoś większego miasta... A wiem od Luke'a, że niedługo zamierza sprezentować nowe shoty :-P .

_________________
http://www.trianglequest.xn.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-02-25, 22:48 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Troche minelo od ostatniej aktualizacji wiec postanowilem dac kilka nowych screenow zebyscie nie pomysleli ze zaprzestalem prac nad swoim projektem. Oto kilka zdjec:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To na tyle. Zapraszam do kometowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-02-28, 21:43 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Moim zdaniem bardzofajne screeny:) i teraz mam Luke takie pytanie na jakim etapie jestes jesli chodzi o tworzenie gry?

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-02-28, 23:58 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Ze swojej strony muszę przeprosić za to, że www.trianglequest.xt.pl tak długo nie było aktualizowane. Bo screeny były przygotowane już dawno (pewnie od jakichś dwóch tygodni jeśli dobrze liczę), tyle że ja jakoś nie znajdowałem czasu na ich wrzucenie :oops: (przypominam, że jestem adminem strony projektu Luke'a).

Ze screenów najbardziej podoba mi się ten trzeci. Miałem przyjemność oglądać ten etap gry w ruchu i muszę przyznać, że fajny klimacik z tego miejsca się ulatnia ;-) .

_________________
http://www.trianglequest.xn.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-01, 18:43 
Offline
Rycerz Farzon
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-31, 18:19

Posty: 37
Lokalizacja: Płock
TiTek napisał(a):
mam Luke takie pytanie na jakim etapie jestes jesli chodzi o tworzenie gry?


Jestem juz w koncowym etapie tworzenia gry. Zaczynam robic powoli ostateczne lokacje. Mysle ze mniej wiecej 15 marca bede robic pierwsze beta testy. Mam nadzieje ze gra wyjdzie zgodnie z zapowiadanym terminem czyli pod koniec marca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-01, 20:40 
Offline
Dowódca OSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-19, 17:03

Posty: 114
Lokalizacja: Płock
Krótko mówiąc - gra jest już na ukończeniu i mamy z Luke'em nadzieję, że "Dragon Hell" na tym forum wywoła większe zainteresowanie, bo na razie topic nie jest zbyt mocno zasypywany postami. Smutne to trochę, patrząc na kilkustronowe tematy o projektach, o których nic nawet nie wiadomo :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php