Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: NINJA SWORD REVENGE
PostNapisane: 2012-05-14, 19:59 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2012-05-10, 18:27

Posty: 3
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Miecz Ninja: ZEMSTA


Autor: AI-RPG aka X-Tech
Data rozpoczęcia prac: 2006







POCZĄTEK FABUŁY




Tajemniczy Klan Nietoperza planuje wesprzeć zachodnie cesarstwo, które potrzebuje pomocy. W rzeczywistości jednak Klan przejmuje władzę nad obecnym cesarstwem ! Jeden z wojowników Klanu Nietoprza Keshan widząc jak bardzo złe skutki przyniosło obalenie monarchy postanawia odejść. Dostaje jednak list z ostrzeżeniem i nakazem powrotu do klanu. Sprzeciewiaając się skazuje swoją żonę na śmierć. Od tej pory rozpoczyna krawą krucjatę przeciwko najważniejszym ludziom Klanu. Skazuje jednak w ten sposób swoich przyjaciół na śmierć. Zemsta budzi zemstę. Wpływy Klanu dochodzą do niewyobrażalnych rozmiarów. W tym czasie tajemniczy nauczyciel sztuk walki Mijagi znajduje w górach dziecko, które otaczają czarne nietoperze, ale nie krzywdzą chłopaka. Mistrz postanawia wychować chłopca i nauuczyć sztuk walki, ale jego cel jest zupełnie niewiadomy nawet mieszkańcom wioski. Po wielu latach mistrz umiera. Dorosły już chłopak, który jest rozpoznawany w wiosce Koixu znajduje pewnego dnia na stole obok łóżka zwój, zwój z wizerunkiem smoka...Od tej pory zaczyna się pasmo wydarzeń, które są w stanie odmienić los cesarstwa.



INSPIRACJE



Gra jest w pełni fikcją/fantasy zainspirowaną luźno, bardzo luźno kulturą z dawnej Japonii, ale główne inspiracje sięgają innych źródeł. Całe pasmo wydarzeń i miejsc jest kompletną fantazją. Jako, iż gra jest nie nastawiona tylko na postaci ludzkie oferuje wiele potworów i bestii, które wymyśliłem na potrzeby gry bazując się na filmach, a nawet legendach z Japonii m.innymi Sadako z filmu "Ring" i wiele innych. Inspiracją do gry są SHATTERED SAMURAJ (rpgmaker), Ninja Gajden (1,2,3) (Nes), oraz po części klimat filmów sztuk walki i serii Dragon Ball, oraz Megaman, bez których spojrzenie na pojedynki z bossami i ich dynamika nie było by takie jak udało mi się uzyskać w grze. Dziękuję autorowi Shattered Samuraj za inspirację bez tej gry mój projekt w ogóle nie został by rozpoczęty, bo nie przypuszczał bym nawet, że w rpgmaker tego typu rozgrywka jest możliwa do zrealizowania.



PRZEBIEG ROZGRYWKI




Rozgrywka - to głównie walki/bijatyki na miecze i używanie umiejętności w różnych barach/salach treningowych z różnego rodzaju bossami. Poznawanie tajemnicy, oraz doświadczanie zwrotów akcji. Krótka chwila dialogu i przechodzimy do działania, by znów poznać rąbka fabuły i znów wrócić do akcji. M.innymi liczne walki z bossami, przeciwnikami i przechodzenie poziomów i misji z lekko nesowym zacięciem.

Możliwość wykonywania różnych zadań. Liczne starcia z bossami wywoływane fabułą. Możliwość wcielenia się w inne postaci i używanie ich unikalnych zdolności, oraz urozmaicenia walki między innymi pościgi i ucieczki połączone z walką na broń białą, rzucaną i techniki specjalne. Po za tym dziesiątki skrzynek, które automatycznie niszczymy i zbieramy z nich co tylko znajdziemy nie obniżając dynamiki walki. Takie skrzynki są w ogromnych ilościach w trakcie misji. Przedmioty lecznicze, apteczki i wiele innych rzeczy, które otrzymujemy losowo (!) Prócz tego na poziomach leżą różnego rodzaju wózki z materiałami wybuchowymi, które można cisnąć we wrogów i traktować jako broń o dużej sile rażenia co powinno dostarczyć ogromnej frajdy. Jest również możliwość kopania niektórych głów wrogów i używania ich jako broni na dystans. Nie zabrakło sklepów z bronią i medykamentami, oraz umiejętności róznego rodzaju, które dają różne sposoby rozgrywania pojedynków. Jednym z podstawowych ruchów jest skakanie.


MUZYKA


Muzyka - dziesiątki utworów starannie dobranych do akcji. Utwory MP3 m.innymi z Dragon Ball, NARUTO. Midi dzielą się na trzy typy główne. Reprezentują bossów ( każdy boss ma własny utwór) Reprezentujące plansze i misje (na każdej misji i planszy inny) oraz reprezentujące lokacje (tak samo jak w poprzednich wypadkach. Utwory mają klimaty orientalne/walk z bossami z gier na konsole i automaty, oraz klimaty etapów z gier platformowych z wojownikami, oraz klimaty suspensu. Znajdą się tu utwory z gier jak NINJA GAIDEN, METROID, MEGAMAN, HOKUTO NO KEN, FINAL FANTASY


GRAFIKA

Liczne tilesety różnych osób zajmujących się tworzeniem i ripowaniem w tym masa moich autorskic prac głównie przeciwników, oraz obrazków.



TECHNICZNE INFORMACJE




Technikalia ? Własny system walki i dodatki z nim związane co stanowi lwią część gry. Cały system walki jest w 100% zręcznościowy wzbogacony o elementy RPG.
Nie ma tu niewidzialnych stref, którymi atakują wrogowie rodem z Ahriman Prophecy, więc jest możliwe mierzenie się z bardzo silnymi wrogami na niskim poziomie doświadczenia i technik polegając na umiejętnościach gracza.
W grze prócz nauczenia się technik przez zdobywanie poziomów, możemy dostać się do specjalnego sklepu, w których można kupić masę nowych umiejętności diametralnie różniących się od siebie jak niewidzialnośc/teleportację różnego rodzaju techniki ninja, ucieczki, ataku na odległość i defensywne. Każda taka umiejętność to własny napisany od zera kod. Łącznie wszystkich zdolności jest 25 (!) każda rózni się działaniem od pozostałych. Te wszystkie umiejętności determinuje ich poziom (!) Większość umiejętności po wykupieniu można stale ulepszać kupując do nich ulepszenia (!) Istnieją też sklepy, w których można kupić lepsze miecze.

Same walki oferują takie współczynniki jak ciosy krytyczne, które zwielokrotniają obrażenia, oraz możliwość robienia Head hitów jeśli cios krytyczny jest ostatatecznym, ale takich rzeczy jest więcej. Walki komentuje głos komentatora z gry Unreal Tournament to znaczy, że zależnie od tego jak walczymy jesteśmy chwaleni np: "Multi Kill" "Dominating" Prócz tego każda arena z wieloma wrogami oferuje system arenowego wzrostu poziomów tymczasowych naszej siły przez ilość zadanych obrażeń, więc walcząc na arenie nawet jako słabi z czasem nasza furia rośnie i nasze ciosy stają się co raz mocniejsza, a liczba ciosów krytycznych wzrasta co doprawdza do niezłego spustoszenia. Tymczasowy poziom jednak spada po arenie. Stały poziom doświadczenia jednak pozostaje na stałe.


Podstawowe bronie w grze to Ninja Sword, oraz Shadow Sword. Jeden miecz służy do ataku na
ciut większy dystans, który nie chroni bohatera kiedy wróg podejdzie bardzo blisko. Drugi miecz służy do ataków na bliską odległośc nawet w bezpośrednim zetknięciu. Zasięg tego miecza może stale wzrastać. Inną podstawową bronią są kule energetyczne, którycn nauczył nas Miagi ich zasięg również może wzrastać. Ostatnim typem broni są bronie na dystans czyli:pistolet, który strzela po linii PROSTEJ, granatnik, oraz pistolet snajperski, który strzela zawsze w jeden punkt, który pokazuje stale celownik, którym możemy swobodnie poruszać klawiszami + i - Decydując się na odpowiedni typ broni na długi zasięg musimy wrócić do sklepu z umiejętnościami, by ten typ zmienić. W samej grze można zmienić sobie broń z danego typu miecza na inny lub na broń wchodząc do menu umiejętności.

Na samych planszach, a głównie to zadaniach można znaleźć dziesiątki porozrzucanych skrzynek, które w zbliżeniu automatycznie rozwalamy w drobny mak i wyciągamy z nich masę różnych przedmiotów, których działanie jest często automatyczne np: odnowa mp, ale są także potiony do zebrania na drogę nie tylko. Zawierają w sobie losowy system przyznawania nagród.

Inteligencja bossów. Każdy ma inną inteligencję i inaczej się zachowuje. Każdy boss to napisany osobny kod. Z CZASEM bossowie są co raz bardziej zręczni i zaskakujący swoimi ruchami i zdolnościami.

Na ekranie mamy pasek HP i pasek MP. Nie zabrakło informacji o przyznawanym doświadczeniu, oraz ilości zadanych ciosów do tymczasowego poziomu w formie obrazków na ekranie. Nie zabrakło informacji o wartości tymczasowego wzrostu siły. Każdy cios objawia się wartością danej sekwencji na ekranie od 1-10 co 10 ciosów mamy wzrost tymczasowej siły.

Po za tym jest komentator znany z Unreal Tournament, który głośno wyraża opinie o naszych poczynaniach w walce.

Własny kod sklepu ze zdolnościami.

Dziennik zadań.

Własne odgłosy postaci w walce i okrzyki.

Możliwość przeszukiwania zwłok.

I wiele innych...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: NINJA SWORD REVENGE
PostNapisane: 2012-07-30, 12:22 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2012-07-30, 12:18

Posty: 13
Witam. Dziś po ciężkich trudach udało się grę ukończyć. W sumie zrobiłem to bardziej dla sceny, by zasilić jej szeregi w miarę przyzwoitą grą, która miejmy nadzieje da wam sporo radochy. W sumie to od tygodni nic nie było przy niej robione, ale nastąpiła eksplozja motywacji. Dorobiłem uproszczony system sterowania by łatwiej się sterowało tą gierką co było wbrew pozorom bardzo zakręcone przy takich oldschoolowych początkach. Po za tym gra powinna działać bez rpgmakera 2k3, gdyż została sprawdzona skanerem do zasobów. Wprowadziłem też obejścia, by dało się wyłączać efekty specjalne. Po za tym do dziennika dodałem opcje i możliwość sprawdzenia helpa z opisanym sterowaniem, które jest zmienione i uproszczone. W folderze z grą jest plik readme jest w nim wszystko.



Czekam na komentarze. Przydało by się trochę przy takiej suszy na scenie (XD) w końcu gra powstawała na przełomie 2006-2012. Ogólnie w skrócie jest to przygodowa gra akcji (rpg) oparta na starciach zręcznościowych wspomaganych masą elementów rpg, na które mamy spory wpływ, a wszystko to prowadzi wątek przygodowy z krótkimi dialogami napędzającymi akcje/pościgi/starcia i przygody postaci......Gra jest dość nieliniowa przynajmniej od strony swobodnego penetrowania lokacji. Gra powinna starczyć na 1-5 GODZIN wciągającego siekania i przygód. Gra nie jest długa i myślę, że można ją przejść w 1-5 godzin i nie będzie to czas, w którym będziecie się nudzić przygody czekają na każdym kroku. To ile chcecie zdobyć zdolności i w jaki sposób chcecie walczyć i pokonać wrogów zależy od was. Ogólnie tajemnice/walki z bossami (dynamiczne i różnorodne)/odkrywanie skilli/zwroty akcji nie raz zmieniające rozgrywkę to podstawy tej gry przynajmniej wg. autora LOL

Cytuj:
Tutaj na szybko instrukcja do sterowania gry ( więcej w pliku readme)


***********************************************

INFORMACJE O STEROWANIU:


Strzałki - Poruszanie.

Esc - menu.
Enter - atak/wybór/kopanie głów/przeszukiwanie zwłok
+/- - zmiana pozycji celownika w broniach palnych.
1,2 - zmiana używanej zdolności
Shift - Użycie wybranej ZDOLNOŚCI:
7 - Technika Cienia [Tylko główny bohater]
8 - Technika Ninja
9 - Wybrana Broń Palna (Podstawowa) [Tylko główny bohater] [Kiedy wybrana broń palna nie możesz używać zdolności]






*******************************************************************************************
INFORMACJE TECHNICZNE ROZGRYWKI:


Zadanie ciosu na arenie jest zliczane - zadanie dziesięciu ciosów = zwiększeniu całkowitej siły tymczasowo o 10% max tymczasowy poziom = 10, max tymczasowej siły 200%. (informacje na ekranie)

Medykamenty, broń i dodatkowe przedmioty do znalezienia w skrzynkach i do kupienia w zwykłych sklepach.
Amunicja do kupienia u tajemniczych sprzedawców z przepaską na oku.


Nabywanie specjalnych zdolności dodatkowych w sklepie z umiejętnościami
Obsługa sklepu ze specjalnymi zdolności:

strzałki (poruszanie), enter, (wybór) escape ( menu w tył)
Po nabyciu umiejętności w większości wypadków pojawi sie po prawo jeszcze jedna skrzynka. Wbierając ją mamy mozliwość (enterem) ulepszyć daną umiejętność.




menu - przedmioty - dziennik zadań.


Pamiętaj, że miecz typu ninja sword pozwala na taktyczny atak po linii w pionie.

Pamietaj, że broń palna jest do kupienia w sklepie ze zdolnościami (!)

Pamietaj, że biegnąc skaczesz dalej (!)

Ataki z wyskoku zadają więcej obrażeń !

Ciosy krytyczne zwiększają obrażenia (!)


*****************************************************************








DOWNLOAD:


http://www.mediafire.com/?8j8az1xmc4jmb6s



Cytuj:
(known bugs - znane bugi)

Po zmianie na guna może się zdarzyć, że jeszcze raz uderzymy mieczem nim przejdziemy całkowicie w tryb strzelania.

Możliwe, że na niektórych bossach niektóre skille nie zadziałają, ale to jest mało prawdopodobne.

Jeszcze jeden buczek się znajdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: NINJA SWORD REVENGE
PostNapisane: 2012-08-19, 21:10 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2012-07-30, 12:18

Posty: 13
Chciałem ogłosić, że nie należy brać tego projektu serio. To jeden z moich projektów "syfów" XD On powstał w 2006 roku w całości. To jeden z tych projektów, które robiłem dla zabawy i umiejętności. Jedyna gra, która powstała dla graczy jak na razie to 8bit quest w 2008 roku. Obecnie wróciłem do makera i pracuję nad moją drugą grą dla was. (po 4 latach xd) Będzie to rpg na grafikach z nesowych rpgów i z udźwiękowieniem nesowym, ale w innym stylu jakiego pewnie nikt nie doznał w grach. Podchodzę do tego starannie jak do 8bit qUEST, więc można spodziewać się dobrej jakości i nowatorskości, ale w innym gatunku.

8bit to była zręcznościówka, a teraz będzie przygoda i rpg w nietypowym ogólnie dla gier wydaniu. To by było na tyle - także rozumiecie - ogłosiłem tylko, że wszystkie moje projekty po za 8bit quest to tak naprawdę twory robione dla skilla i zabawy i wyjęte z zakamarków szuflady sprzed 2007 roku kiedy nie miałem dostępu do internetu i graczy, którym mógłbym to wysłać. Po prostu syfy XD

Warto czekać na kolejną grę (DRUGĄ). Staram się by była minimalnie tak dobra pod względem wykonania jak 8bit quest, a nawet lepsza. Czyli wychodzi, że to będzie moja druga gra XD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: NINJA SWORD REVENGE
PostNapisane: 2012-08-22, 12:31 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2012-07-30, 12:18

Posty: 13
Proszę usunąć ten temat. Ten projekt nie będzie w żaden sposób rozwijany i jest projektem treningowym z szuflady. Nie liczy się i nie warto grać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: NINJA SWORD REVENGE
PostNapisane: 2012-08-22, 19:45 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:54

Posty: 1166
Wiek: 33

Lokalizacja: Wrocław
Nie szkodzi. Warto trzymać ten temat, więc zamykam.

_________________
Wizytówka: link
Stronka-domowata: http://sites.google.com/site/nicwro/
Stronka-dom: http://titek.victorygames.info


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php