Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-01-01, 22:02 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 26

Lokalizacja: Lubartów
Witam. Chociaż większość sugestii które sam był podał już tu się znajdują, to sam mam jedną, a mianowicie chodzi o skille. Skill mógłby z poziomu na poziom zadawać coraz większe obrażenia (chodź nie takie jak te potężniejsze), ale byłaby granica, po której obrażenia skilla już by się nie zmieniały. Przykładowo: na 15 poziomie dostajemy czar A. Jego obrażenia wynoszą 530 HP (to jeszcze zależy od statystyk przeciwnika), co nowy poziom obrażenia zwiększają się, tak że na 20 poziomie mamy obrażenia 600 HP, a na 25 poziomie 700 HP i potem zostaje już na tych obrażeniach, a na 20 poziomie dostajemy czar B który zadaje 620 HP na 25 poziomie 720 HP, a na trzydziestym ileś tam, i tak dalej. To tyle, jak narazie, z mojej strony.


Edit: W CP 1 bardzo mi się podobało to że expienie sprowadzało się do nazbierania kasy ze zmiany ekwipunku. Dochodzisz do nowej lokacji, walczysz żeby nazbierać kasy na przedmioty (a z każdym nowym przedmiotem jest już coraz łatwiej), i nie trzeba było bardzo dużo expić :-) . Dodatkowo skille od zmiejszania statystyk powinny mieć bardziej widoczny efekt, ale np. być krótsze, ale za to skille takie jak bariera dłuższe, przez co walka zrobiłaby się bardziej taktyczna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-01-03, 20:16 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Wpadłem na pomysł. Mianowicie przy expieniu przydał by się system równouprawnień. Np. w PW chciałem Foxa mieć ale drużyna Will, Kathrina Morgan i Rock była już wytrenowana. Głupio też że w cut scenkach wszyscy są a walczy 4... Więc można to zrobić na 3 sposoby:
1. Wszyscy naraz walczą
2. 4 walczy i każdy ma komendę [zmiana] i zmienia się z kimś z drużyny kto nie walczy[łączy się z 3]
3. Wszyscy dostają expa. Nie tylko ci co walczyli

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-01-04, 17:22 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Arion napisał(a):
...
3. Wszyscy dostają expa. Nie tylko ci co walczyli

To mi się najbardziej podoba. Tylko z takim warunkiem, żeby ci którzy nie walczyli dostawali 2x mniej expa niż inni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Very and yet not so good idea.
PostNapisane: 2010-01-06, 00:26 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Pomysł godny rozpatrzenia, niestety dawanie, jak Rafcik proponuje, 2x mniejszego EXP to czysta harówka dla producenta. Lepiej by było gdyby wszyscy dostali po tyle samo, łatwiej to wyjdzie a efekt prawie ten sam.
Alternatywą może być jakaś arena w miastach lub coś w tym rodzaju gdzie bohaterowie walczą z jakimiś silnymi potworami (tam też dobijać możemy na wyższe poziomy). Ale to też na dłuższą metę dziwny pomysł bo wystarczy trochę więcej sobie łazić po dziczy lub po prostu często zmieniać skład drużyny (w końcu jest taka opcja).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Very and yet not so good idea.
PostNapisane: 2010-01-06, 15:18 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 26

Lokalizacja: Lubartów
Vodun napisał(a):
... wystarczy trochę więcej sobie łazić po dziczy lub po prostu często zmieniać skład drużyny (w końcu jest taka opcja).

Tyle, że jeśli ktoś chciałby trenować tylko jeden skład, powiedzmy dlatego, że reszta postaci mu się nie podoba to by się bardzo szybko expiło, bo automatycznie gdyby chcieć to robić to trzebaby zmienić liczbę dostawanego expa a poza tym, gdyby już tak robić to postać główna miałaby dużo więcej niż inni, ale za to, moim zdaniem, dobry jest pomysł areny. Możnaby było zrobić tak, by wybierać osoby które chce się by walczyły (nie trzeba by było wybierać głónego bohatera).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Very and yet not so good idea.
PostNapisane: 2010-01-07, 08:53 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Vodun napisał(a):
Pomysł godny rozpatrzenia, niestety dawanie, jak Rafcik proponuje, 2x mniejszego EXP to czysta harówka dla producenta. Lepiej by było gdyby wszyscy dostali po tyle samo, łatwiej to wyjdzie a efekt prawie ten sam.

Nie zgadzam się. Nie wiem czy harówka czy nie, ale jakaś sprawiedliwość musi być - jeśli nie walczymy daną osobą aktywnie, to z jakiej racji ma ona mieć taki sam poziom jak aktywne postacie?
Naler napisał(a):
gdyby już tak robić to postać główna miałaby dużo więcej niż inni

I co w tym złego? Z tego co wiem, to niewiele osób ma taki fetysz jak ty, że wszystkie postacie muszą mieć równe poziomy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Tonight on the Experience Tommorow
PostNapisane: 2010-01-07, 16:23 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Vodun napisał(a):
Pomysł godny rozpatrzenia, niestety dawanie, jak Rafcik proponuje, 2x mniejszego EXP to czysta harówka dla producenta. Lepiej by było gdyby wszyscy dostali po tyle samo, łatwiej to wyjdzie a efekt prawie ten sam.

Rafcik napisał(a):
Nie zgadzam się. Nie wiem czy harówka czy nie, ale jakaś sprawiedliwość musi być - jeśli nie walczymy daną osobą aktywnie, to z jakiej racji ma ona mieć taki sam poziom jak aktywne postacie?


Mówię że to czysta harówka jeśli dobrze odgaduje mechanizmy jakie są w TiTkowym RPG, jeśli są prawie takie same jak w PW zwykłym. Losowa liczba stworów jakie są w walce, sprawia że dodawanie EXP innym postaciom jest trudnym zadaniem. Co prawda TiTek może to obejść ale byłoby to trudne. A musimy pamiętać że produkcja gry jest już na jakimś etapie.

A co do obiekcji, były takie rozwiązania w CPSaga i PW, więc PW2 powinno kontynuować tradycję, prawda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-01-07, 17:41 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-11-08, 17:19

Posty: 28
Wiek: 34

Lokalizacja: Lublin
Ja się zgadzam z przedmówcą. Pewnych rzeczy nie da się tak po prostu dodać gdy gra jest już w większym stopniu ukończona. Skąd wiem, że w większym? Nie wiem, takie ,,pobożne życzenie" :)
Swoją drogą, widziałem śnieg na screenach. Jeśli czegoś w jedynce brakowało, to śniegu, mrozu, dużo śniegu i mrozu.

_________________
Zimno? Jest ZIMA. MA BYĆ ZIMNO!

SILENT HILL - would you survive a visit in this town?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-01-08, 18:49 
Offline
Żołnierz UW

Dołączył(a):
2009-09-04, 18:46

Posty: 86
Lokalizacja: jesteś?
i fog padania śniegu by się przydał, bo ten RTP(z pogody) trochę dziwny jest

_________________
[url=http://www.pokeplushies.com/feed/1962568]Karm, jeśli chcesz[/url]
[url=http://zadane.pl/p/103681/Dawu098]Klikaj, jeśli chcesz[/url]

[img]http://img171.imageshack.us/img171/40/thecult.png[/img]

[color=#00BF00]Skoro Aspiryna bierze czerwony, pawełman bierze różowy, arion niebieski, to ja biorę [Green aplle] i piję/color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-03-06, 19:18 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2010-03-06, 19:13

Posty: 5
A ja proponuje by w PW2 był kalendarz(czyli grę rozpoczynamy np.15 czerwca roku 2029 i potem dni lecą,będzie klimat jak w Morrowindzie(TES:III)).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-03-15, 19:49 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2010-01-23, 16:36

Posty: 316
ja tam nie wiem

fajne bo wiadomo o datach zdarzeń itp.

niezabardzo bo(to tylko przykład) jak nie możesz kogoś znaleźć albo coś a czas leci a tam dajmy na to ze w określony dzień miałoby być koniec gry chyba żeby się jakoś to wykombinowało (nie chce się rządzić albo coś :) )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-03-16, 08:05 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-09-15, 20:08

Posty: 85
Lokalizacja: Sieradz
To by było głupie bo np. przyjmijmy że lev będzie podróżować np. przejdzie przez jakieś miasto i w tym mieście w marcu jest festyn a on przyjdzie w grudniu to nie będzie czekał pół roku tylko pójdzie dalej. Kalendarz byłby dobry gdyby cała gra była w jednym miejscu.
a przydało by się żeby można było dłużej nic nie jeść a krócej się nie myć. Bo w PW1 Will był cały czas głodny, a brudny nigdy, człowiek powinien myć się raz dziennie więc po około 12 godz powinno się być brudnym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-03-24, 19:09 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-02-25, 19:04

Posty: 24
Ja bym sugerował zwiększyć limit postaci aktywnych w drużynie (jeśli już ktoś to proponował to sorry, że przeoczyłem).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-04-11, 19:19 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2010-01-23, 16:36

Posty: 316
Dałoby zrobić żeby byłyby bonusy za osiągniecia w grze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-04-11, 19:23 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-09-15, 20:08

Posty: 85
Lokalizacja: Sieradz
Można by zrobić jakieś dodatki np za osiągnięcie któregoś tam poziomu postaci. Na Stronie jest mnóstwo tapet z postaciami z PW mogły by one posłużyć jako takie dodatki. Świetny pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2010-04-11, 19:30 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-03-31, 13:13

Posty: 13
Pomysł faktycznie zacny, ale TiTek powiedział już w drugim temacie, że takich bonusów nie przewiduje. Chociaż zawsze może jeszcze zmienić zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2011-04-22, 21:08 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2011-04-22, 21:02

Posty: 1
Ja proponuję:
- Ograniczyć lub całkowicie usunąć system czasu; :evil:
- Możliwość wybierania różnych dróg (dobro - zło) co ma spory wpływ na fabułę;
- Możliwość kontrolowania wiele postaci;
- Mapy w mieście są zbyt ciemne, proponuję je lekko "obrzucić światłem";
- Zrobić okno w łazience; :mrgreen:
- Zmienić monotonię;
- Mapy bardziej klimatyczne;
- Wygląd gry (menu, dialogi etc.) moim zdaniem to porażka;
- Samochód? Jakikolwiek osobisty środek transportu (samochód, deska skateboard'owa, rolki, cokolwiek).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2011-04-23, 10:36 
Offline
Rycerz Farzon

Dołączył(a):
2011-04-05, 10:00

Posty: 37
dzumper: juz sobie wyobrazam głównego bohatera na desce :D proponuję tą z powrotu do przyszłości (film) :D Buahahaha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2011-05-28, 21:44 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2011-04-30, 16:13

Posty: 4
Jak dla mnie, PW1 było idealne, ale jest jedna rzecz, której bym się czepiła: błędy ortograficzne. Czasem bardzo rzucały się one w oczy i fajnie byłoby, gdyby dało radę to poprawić :D.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2011-05-29, 12:21 
Offline
Członek ZiFu
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-07-20, 21:44

Posty: 68
Wiek: 28

Lokalizacja: Karlino
Deskorolka z powrotu do przyszłości to byłby niezły pomysł ;) Jest misja : uciekasz przed czymś wielkim, opiekunowym i masz ileś tam czasu by uciec, a tu ta muzyczka z powrotu " Tym, tym, tym, tyryryry tyrym tyryrym!"

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=6FkTZzSKFg8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2013-06-01, 09:51 
Offline
Plazmak Zielony

Dołączył(a):
2012-11-14, 16:38

Posty: 13
Fajnie by było móc biegać , bo mnie to wkurzało że przeciwnicy tak łatwo mnie doganiają(Bo nie zawsze chce walczyć np.Gdy moja drużyna ledwo zipie). I fajnie by było gdyby Will Winsrod lub jakiś inny bohater z poprzedniej części się pojawił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2013-06-08, 16:37 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2011-01-14, 18:35

Posty: 65
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
dzumper napisał(a):
Ja proponuję:
- Ograniczyć lub całkowicie usunąć system czasu; :evil:
- Możliwość wybierania różnych dróg (dobro - zło) co ma spory wpływ na fabułę;
- Możliwość kontrolowania wiele postaci;
- Mapy w mieście są zbyt ciemne, proponuję je lekko "obrzucić światłem";
- Zrobić okno w łazience; :mrgreen:
- Zmienić monotonię;
- Mapy bardziej klimatyczne;
- Wygląd gry (menu, dialogi etc.) moim zdaniem to porażka;
- Samochód? Jakikolwiek osobisty środek transportu (samochód, deska skateboard'owa, rolki, cokolwiek).


Ja jestem tylko za wybieraniem dróg. Czas-good. Kontrolowanie wielu postaci nie potrzebne. Mapy nie były zbyt ciemne. Ja też nie mam okna w łazience. Dla mnie nie było w grze monotoni. Mapy były klimatyczne (najbardziej korsania i te miejsce przed wampirkiem). Wygląd gry według mnie jest ok. Już wole dialogi bez facesetów, niż facesety tylko dla niektórych bohaterów. Środek transportu? Po co? Przecież nie ma mapy świata. Bohater jest wystarczająco szybki, aby chodzić na piechotę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2013-06-09, 21:46 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 216
Wiek: 26

Lokalizacja: Lubartów
Ograniczone to o czym mówisz pojawiło się w PW. Ale nie wyobrażam sobie tego, żeby był to znaczny element. Nie widzę po prostu w PW dróg dobro-zło i wielkich konsekwencji z tym, bo gra w zasadzie była opowieścią, w którą się angażujesz. (grałeś w PW? Naprawdę to "widzisz"?)
Czas/głód/brud powinny być lekko zmodyfikowane, ale o tym było wspominane wiele razy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2013-06-09, 21:51 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2009-08-08, 10:49

Posty: 59
Wiek: 25

Lokalizacja: Z Korsanii
Według mnie na higienę powinna być jakaś gorsza konsekwencja. Jakoś statusy złe mi nie przeszkadzały (nie żeby mi to kiedykolwiek spadło ale ok). A to o Dobro-Zło; to jest jRPG nie Zachodnie RPG, czyli będzie stylizowane jak Final Fantasy nie Skyrim. Ale bardzo bym się cieszył gdyby battle theme z PW1 wrócił (Megaman 2 jbc. ;) ) bo wymiatał i był świetny na walkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php