Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2009-02-11, 21:52 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Witajcie, istnieje duża szansa że produkcja PW2 ruszy. Ponieważ PW2 jest spadkobiercą PW(1) warto wyrazić swoje opinie co można zmienić i do czego można nakłonić TiTka by zmienił.

Ideą tematu jest zebranie pomysłów/elementów z waszego doświadczenia z PW1 i próbę wdrożenia ich w PW2. TiTek jest otwarty na propozycję zmian.

Oczywiście zmiany tu wymienione. Mogą dotyczyć tylko MECHANIKI, nie mogą natomiast dotyczyć FABUŁY oraz QUESTÓW.
Podam 3 przykłady:
1) Jeśli uważacie że PW1 jest trudne w walkach z potworami, piszecie tutaj że warto obniżyć poziom trudności walk w PW2.
2) Jeśli sądzicie że każda postać grywalna powinna umieć 1000 umiejętności, powiedz o tym, dodając stosowne argumenty.
3) Jeśli gra wydała się płytka pod względem walk, dodaj pomysł który może je ulepszyć.

Twój głos, twoja opinia, twoje spostrzeżenie może wpłynąć na PW2. Jeśli uważasz że posiadasz dobry pomysł zmiany na lepsze, podziel się z nim. Może zostaniesz wysłuchany :]

Pamiętajcie, sugestie mogą dotyczyć tylko MECHANIKI, nie mogą dotyczyć FABUŁY oraz QUESTÓW. Bowiem te elementy są ustalone i nie podlegają zmianom.

_________________
Our enemy is never as great and evil as we imagine.


Ostatnio edytowano 2009-02-14, 12:36 przez Vodun, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: walki
PostNapisane: 2009-02-11, 22:12 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-02-09, 13:33

Posty: 2
1)Co do moich spostrzeżeń walki w PW były za łatwe wystarczyło mieć dwa skile mocne i żaden potwór nie podskoczył i gryzł ziemie po 3 góra skilach trochę wysiłku chce sie łatwo przechodzić grę nabijasz expa chcesz trudno idziesz na hard cora.

2) Na pewno za dużo kasy lepiej jak bronie będą droższe a wtedy na pewno trzeba się wrócić i nabić expa i zarobić

3) zwiększyć szybkość królików lub ich i mniej elixirów i coś jak FF8 po zabiciu 100 król królików na wzór "kaktuara"

4) może możliwość kradzieży by wam się udała

co do skilli jest to dobrze rozwiązane moze jedynie wprowadzić rozwój skili na u każdej postaci

to moje propozycje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-11, 22:26 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Moje propozycje:

1. Zmienić inteligencję potworów (gdy mają mniej niż 10% HP to uciekają z walki lub też używają silniejszych umiejętności).

2. Robiąc mapy przydałoby się dawać zablokowane pierdółki po bokach, gdyż ponieważ w starym PW mogliśmy przechodzić po wielkich grzybach, a zatrzymać nas potrafił mały liść :< Moim zdaniem było to strasznie irytujące.

3. Zmiana podstawowego menu. Zwykły CMS jest straszny, możnaby było w PW2 zrobić chodziaż mapę w tlę i półprzezroczyste okienka. Ewentualnie mogę zrobić (jeżeli TiTek by chciał, chociaż ma od tego NICa ^^) menu wg. upodobań TiTka.

4. Dodać jakieś duperelki graficzne (chociaż słyszałem, że TiTek nie lubi zbyt wielu skryptów/systemików eventowych :<) takie jak: cienie, odbicia w lustrze (skrypt Rataime), ślady na śniegu/piasku (Dynamic Footprints Wachungi).

5. Przydałaby się jakaś mała mapka świata w PW, jestem pewien że to bardzo umiliłoby grę ^^

Ok, na razie to wszystko z mojej strony ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-12, 07:29 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-02, 07:52

Posty: 261
Lokalizacja: z RPG makera :P
Propozycje:

Dawać grę na małych obrażeniach ( Np.10 HP na początku a obrażenia bohatera 1-2 )

Zdobywać mało kasy ale żeby rzeczy były tanie

Tak samo z EXPem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-13, 10:19 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-11-18, 12:22

Posty: 220
Lokalizacja: Bydzia
Ok moim pomysłem na walkę jest dodać przeciwników składających się z kilku części. Tzn że jest jeden przeciwnik (zazwyczaj duuuzy - Boss) i można go atakować w poszczególne części ciała, które oczywiście posiadają swoje HP i własne ataki. Można to zrobić poprzez pociecie batlera na kawalki i zaimportowanie tych kawalkow jako "odzielne potwory" a na mapie ustawić je tak by ułożyły całość. W ten sposób Boss będzie miał różnorodne ataki, ale także te ataki będą z różnorodną częstotliwościa, gdyż będą zależne od SPEEDA konkretnej części.
Myślę że to ciekawe rozwiązane stosowane w wieeelu rpgach. Urozmaica walkę i skłania do stosowania taktyk.
Odpowiednikiem tego jest Boss wraz z kilkoma "przydupasami" ale w takiej sytuacji wiemy, że te dodatkowe potworki są najsłabsze i je należy w pierwszej kolejności pokonać. W przypadku Bossa składającego sięz kilku części, nie wiemy jaki element jest główny i czy jest on najsilniejszy (zadaje najwieksze obrażenia i posiada najwiecej HP)

_________________
----------------------------------

----------------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-13, 12:12 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-04-10, 15:43

Posty: 775
Trzeba by się tylko pobawić w większą kontrolę statusów, żeby nie było usypiania nogi potwora i zatruwania ręki :3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-13, 22:23 
Offline
Wybraniec Seji

Dołączył(a):
2006-10-19, 11:54

Posty: 690
Lokalizacja: CK
Ale wtedy przynajmniej miały by sens ataki "na wszystkich" w walce z bossami. Bardzo ciekawy pomysł powiem szczerze, o ile pamiętam TiTek dodał coś takiego w CP3.

_________________
Cytuj:
''Niektórzy robią grę, myśląc, że fabułę dopiszą później..."


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-14, 10:39 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:54

Posty: 1166
Wiek: 35

Lokalizacja: Wrocław
Ja proponuję dodać coś znanego z gier (c)RPG. Mianowicie rozszerzenie akcji gry o używanie przedmiotów/umiejętności już na mapie. Tzn. Naciskając np. "Z" wybieramy aktualny przedmiot/umiejętność i ENTEREM/SPACJĄ go używamy. Dajmy na to wybieramy BUTY i przytrzymując, albo w tym wypadku nawet nie biegamy szybciej po mapie. Innym razem wybieramy MŁOTEK i możemy rozbijać kamienie i tak zdobywać jakieś przedmioty... Innym czymś mogłoby być SKAKANIE.

Tryb alchemika zdałoby się przenieść do PW2. Ot zbieramy roślinki i eliksirki sobie robimy.

Więcej efektów specjalnych na mapce. Jakieś magiczne efekty będą jak ktoś coś planuje złego. Np. jak była walka z Wingardem... tfu.. Winsrodem i przed walką była rozmowa.. można było tak wsadził w tło Winsroda leżącego jeszcze (nieaktywny) i skaczące po nim raz na sekundę wyładowaniu elektrycznym (coś jak na dragonballskim SSJ2). To by podniosło poziom grozy ;)

Przydałaby się interaktywna mapa lub więcej małych mapek. Np. W Korsani mamy mapkę Korsani, w Normadis dostajemy mapkę Normadis, czasem dostajemy mapę Lasu (niekoniecznie z wszystkimi tajemnymi przejściami, bo mapkę robi inny podróżnik i część odkryje a część nie). Na mapce interaktywnej w wypadku misji od kogoś może zostać naniesione ikonki wspomagające misje, np. oznaczenie miejsca poszukiwać czegoś lub tam gdzie mamy iść.


Niech będzie ładne morze.... I zostawianie śladów na plaży też może być. I tu kłania jest tryb z przedmiot taki co opisałem na początku. Można by mieć pływanie (tu nie tlen, ale jest wskaźnik siły... to by nie odpływać za daleko), nurkowanie (uwaga na tlen), łowienie ryb (odnośnie paska stanu Głodu), itp.

//DÓŁ: Popieram Voduna.

_________________
Wizytówka: link
Stronka-domowata: http://sites.google.com/site/nicwro/
Stronka-dom: http://titek.victorygames.info


Ostatnio edytowano 2009-02-14, 13:31 przez NIC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Garść pomysłów
PostNapisane: 2009-02-14, 13:17 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Czas na garść moich pomysłów.

Rozdział I (Ułatwienia rozgrywki)

1. Dla Willa istnieje grupa umiejętności które poznajemy poza tymi spod klawisza Q. Warto stworzyć w dziale nauki umiejętności specjalną ramkę która da nam pogląd jakich umiejętności dodatkowych się nauczyliśmy, oraz co dają.

2. Will Mag/Zabójca zajmują się alchemią. Te produkcje eliksirów powinny mieć większą automatyzację. Tzn. zamiast tworzyć coś pojedynczo, lepiej wprowadzać liczbę ile napojów chcesz wyprodukować. Dzięki temu można oszczędzić czas oraz nerwy.

3. Umiejętności pokazywane w ramkach w czasie gry ustawione są wedle ich liczby porządkowej ID. By jakoś ułatwić rozgrywkę można by wyżej (mniejsze ID) dać umiejętnościom leczenie/odnowy/wzmocnienia a wyższe umiejętnościom ataku/obrażeń itp. Postać kapłana/Maga przez to wiele zyska.

Rozdział II (Zmiany)

1. Duża część umiejętności z uwagi na ich siłę ataku staje się bezużyteczna. Bowiem zadają niewielkie obrażenia, warto byłoby więc dać ich mniej ale zrobić na bardziej zależne od siły ataku/intelektu postaci. Wtedy można zaoszczędzić.

2. Broń, jej właściwości bywają niestety zdziebko chybione. Ponieważ z uwagi na jej siłę oraz moc umiejętności często broń o sile magii wody czy ochrony przed jakimś elementem staje się nieprzydatna. Bardziej trafna byłaby broń bez dodatkowych atrybutów lub też możliwość nadawania atrybutów do broni dla całej drużyny. Podobny problem mają pancerze. Już lepiej atrybuty odporności dać akcesoriom.

3. Zmiana poziomu trudności a więc: Siły umiejętności, odporności przeciwników, punktów życia oraz szybkości to chyba oczywista rzecz. PW było bardzo łatwe pod względem walk. Tym samym przydałoby się zwiększenie tego poziomu.

4. Zmiany dotyczące przeciwników, większa ilość umiejętności leczenia, mniejsza ilość grup wrogów ale o większej sile, mieszane gatunkowo grupoy byłyby też okej.

5. Lekkie zmiany umiejętności, mag oprócz zadawania obrażeń mógłby też specjalizować się w innych rodzajach magii (odporność, zmiana statusu itp.). Wojownik mógłby mieć więcej umiejętności wzmacniania swoich cech (szybkość, pancerz itp.). Zabójca akurat jest w porządku.

Tyle na początku, jak coś mi wpadnie do głowy to napiszę ;]

_________________
Our enemy is never as great and evil as we imagine.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-14, 13:35 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
PW to całkiem spoko pomysł. Kilka rzeczy zepsuło tę grę.

* Zbyt zamknięty, surowy i pomimo paru dobrych pomysłów mało zaskakujący świat na początku gry. (Korsania)
* Zupełnie niepraKtyczna mapa i niepotrzebne statystyki jak głód, higiena, które tylko przeszkadzają w robieniu zwykłych czynności...na przykład idziemy do pracy i umieramy z głodu idziemy ulicą umieramy z głodu itp...Bardzo flustrują szczególnie, że wymuszają monotonię. Przed każdym zadaniem trzeba iść na żarcie, wyspać się, umyć i liczyć na farta, że trafimy na czas, w którym należy robić zadanie jak nie to czwekamy z 6 godzin, bo wracanie do wyra jest nieopłacalne, bo znów nam spadnie sporo z pasku żarcia i tak w kółko...flustruje to...czekanie na questa w miejscu jego wykonywania totalnie nuży...powtarzanie uzupełniania pasków zresztą też...

* System czasu jest wadą, bo nie mamy na niego żadnego wpływu.
* Gra bardziej prowadzona paskami i wymogiem ich uzupełniania niż fabułą :/

Co by bardzo pomogło PW2

* Początek mógł by być w zamkniętym świecie, ale powinien bardziej trzymać w napięciu, w strachu itp. Wypełnianie kolejnych questów było nużące wg. mnie ponieważ...bardzo przeszkadzały statystyki, system czasu, niepraktyczna mapa.

*Mapa do wymiany. Powinna pokazywać od razu, która lokacja jaką ma nazwę było by bardzo w porządku.

*System czasu. Nie pasuje tutaj...Czas biegnie swoim biegiem, ale jednak sama gra nie...Uważam, że nie powinno być tego systemu czasu, a jeśli miał by być powinien przebiegać turowo (np: quest to pół dnia, dzień) albo mieć możliwość przwijania co by było bardzo wskazane na przykład czekaj 25 minut bądź czekaj 2 godziny itp. Z bardzo ekspresowym przewijaniem czasu w dowolnym momencie...W zasadzie taka opcja wg. mnie była niezbędna już w PW1.

*PW1 Sprawia na początku wrażenie prowadzonej zadaniami, a nie fabułą przez co wydaje się mi monotonne...Uważam, że powinno być tak, że to fabuła wyznacza niespodziewane zwroty akcji, które wymuszają robienie niespodziewanych zadań. Zachęcam do takiego prowadzenia gry.

To wszystko - reszta bardzo w porządku jednak przez powyższe wady gra nie przykuła mnie na dłużej jak stare produkcje TiTek Company.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-14, 15:32 
Offline
Kapłan Świętego Miasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-09-12, 17:06

Posty: 143
Cóż, moim zdaniem walki powinny być bardziej dynamiczne. Inteligentne potwory mogłyby coś mówić w trakcie walki, mogłyby zawołać znajomych. Gdyby miały mało hp mogłyby użyć jakąś potężną umiejętność, wywracającą walkę do góry nogami, by te nie były tylko paroma rutynowymi kliknięciami. Jeśli walczymy z potworkami, które mają pancerz, to przydałoby się, żeby z nich wypadał.
Tańsze mikstury! Gdy się grało magiem, który mógł walić tylko z czarów, wydawało się na nie fortunę, a umiejętność alchemii pochłaniała zbyt wiele roślinek. Albo obniżyć cenę mikstur, albo dodać umiejętność przywracającą manę, albo dodać zwyczajne obrażenia z różdżki.
Jak już jesteśmy przy tym temacie, to również dodam powolną, samodzielną regenerację hp i mp.
Buffy, które trwają dłużej, i więcej hp, zarówno u bohaterów jak i potworów, co za tym idzie więcej expa za walki, gdyż te by były dłuższe.
Zamiast systemu trzech cech mogłaby być jedna - energia. Odnawiałoby się ją jedząc różne rzeczy, a gdyby spadała, gracz najpierw wolniej by chodził, a potem zmniejszały mu się statystyki.
Co do poziomu trudności walk - to już zależy, czy PW2 ma stawiać na walkę (emocjonującą, bądź monotonną, chociaż każda walka w końcu się nudzi), czy na fabułę.
Zbalansowane klasy. Wybór profesji powinien zmieniać styl gry, a nie poziom jej trudności. W PW1 można zauważyć, że gra zabójcą jest o wiele łatwiejsza.
System czasu mi się podoba, po prostu czasem mógłby być... wyłączony, żeby nie psuć fabuły.
Oraz wiele innych bajerów czy efektów specjalnych, kilka lokacji nieobowiązkowych, które wiązałyby się z questami pobocznymi (w PW1 praktycznie wszystkie lokacje są związane z fabułą) i kilka miejsc do expienia na dany lvl, zwłaszcza na tych dużych (na nich lvl powinno wbijać się wolno, więc ciągle ta sama lokacja będzie stawała się nudna).

_________________
"Całość to coś więcej niż suma poszczególnych jej części"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Drobna Informacja
PostNapisane: 2009-02-14, 19:52 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Drobna informacja odnośnie X-Techa, cześć jego pomysłów ma podłoże fabularne więc nie jest brane pod uwagę (Jak ma wyglądać początek gry) oraz część jest demonizowaniem moim zdaniem (Spadek pasków potrzeb aż takie tragiczny nie jest).
Odnośnie czasu mogą się przydać, takie tam drobne info ;]

_________________
Our enemy is never as great and evil as we imagine.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-14, 21:59 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Spoko. Zrobił przepiękne CP3 na moje sugestie może liczyć. A PW prędzej czy później pewnie i tak przejdę...a przynajmniej na pewno się jeszcze raz spróbuję za nie zabrać...Jak jeszcze coś przyjdzie mi do głowy chętnie się udzielę. Jeśli miał bym sobie czegoś życzyć odnośnie PW2 więcej cyberpunkowych klimatów. Hakerzy, sztuczni ludzie, eksperymenty, odkrywanie ukrytych zdolności człowieka, studiowanie ich i imponowanie nimi innym, to nie powinna być codzienność dla NPCków, ale to powinno ich szkować tylko mała grupa osób powinna być świadoma takich rzeczy...To by było na razie na tyle. Twórz grę, zachęcam.

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 00:03 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
X-Tech czy do Ciebie nie dociera, ze Vodun nie stworzył tego tematu po to by pisać w nim sugestie fabularne??

Reszcie dziękuję za w=uwagi, myślę już nad kilkoma z nich:) Zobaczymy co wyjdzie:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 00:19 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
O TiTku dawno cię nie było ;-)

Cytuj:
* Zupełnie niepraKtyczna mapa i niepotrzebne statystyki jak głód, higiena, które tylko przeszkadzają w robieniu zwykłych czynności...na przykład idziemy do pracy i umieramy z głodu idziemy ulicą umieramy z głodu itp...Bardzo flustrują szczególnie, że wymuszają monotonię. Przed każdym zadaniem trzeba iść na żarcie, wyspać się, umyć i liczyć na farta, że trafimy na czas, w którym należy robić zadanie jak nie to czwekamy z 6 godzin, bo wracanie do wyra jest nieopłacalne, bo znów nam spadnie sporo z pasku żarcia i tak w kółko...flustruje to...czekanie na questa w miejscu jego wykonywania totalnie nuży...powtarzanie uzupełniania pasków zresztą też...

* System czasu jest wadą, bo nie mamy na niego żadnego wpływu.
* Gra bardziej prowadzona paskami i wymogiem ich uzupełniania niż fabułą :/



właśnie system czasu i te paski nadają grze takiego można powiedzieć smaczku
i nie przeszkadzają wcale (tzn ja bym je zostawił) jeśli robiłeś tak jak napisałeś to chyba grac nie umiesz
zwłaszcza w środku i pod koniec gry to prawie wcale sie na nie nie patrzy bo tak sie akcja rozwija

i to nieprawda że nie mamy żadnego wpływu na czas można sie przespać albo namiotu użyć

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 10:20 
Offline
Generał Strażnika Tronu

Dołączył(a):
2008-08-09, 09:34

Posty: 177
Moje propozycje to:
•Jakiś CMS.
•ABS też, bo walki były by fajniejsze, bo ten stary BS staje się nudny, jak się nabija EXPa po to, żeby przejść do wyższych poziomów.
•Żeby nie było tak nudnego etapu jak Korsania.
•System czasu też mi się nie podoba, bo jak się spóźni minute, to znowu trzeba wracać do domu i spać, to męczące i nudne.

To chyba tyle moich propozycji.

_________________
Moja gra będzie niedługo.
Cierpliwości...
No dobra, nie doczekacie się, bo cały czas ten sam podpis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 10:50 
Offline
Kapłan Świętego Miasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-09-12, 17:06

Posty: 143
Dlaczego uważacie, że Korsania była nudna? Zagadki kryminalne były boskie, zwłaszcza ten e-mailowy zabójca :D

_________________
"Całość to coś więcej niż suma poszczególnych jej części"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 10:50 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Jak w życiu spóźnisz się do sklepu o minutę, to też musisz czekać do następnego dnia, nie przesadzajcie już tak =p Moim zdaniem przydałoby się wprowadzić też możliwość wyboru ilości godzin snu w namiotach ^^ No i fajnie by było, gdyby uleczana ilość HP ze snu nie odnawiała się zawsze do maksimum, tylko np. po godzinie snu odnawiałoby się 15%, po ośmiu godzinach 85% etc. Myślę, że to dobry pomysł chociaż mógłby on strasznie utrudnić grę.

Co do ABSa to się nie zgodzę. Moim zdaniem do takich gier jak PW pasuje właśnie jakiś turowy BS. Z resztą z ABSami często jest dużo problemów, bugów (chyba, że chodzi o eventowe).

A co do monotonii na początku, to już raczej wpływ na fabułę więc nic nie da się zrobić p;

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 10:52 
Offline
Wybraniec Seji

Dołączył(a):
2006-10-19, 11:54

Posty: 690
Lokalizacja: CK
Zgodzę się częściowo z Norn'em - CMS by się przydał, nieciekawie wygląda ten podstawowy ;F
Apropos ABS'a... niby prosty, ale dobrze zrobiony. Lekko edytowany przez NIC'a, dobrze to wygląda z tym paskiem zmęczenia...
Korsania była dobrym etapem fabularnym, można ją jedynie urozmaicić.
Sytem czasu również jest przemyślany i dobrze zrobiony, jednak można zrobić coś takiego, że określony czas przyjścia jest na godzinę przykładowo 10:00 i by nie było problemu ze spóźnieniem z tą 'minutą' jak ty mówiłeś, czas przyjścia może być do 10:15. Wtedy byłoby w porządku.

_________________
Cytuj:
''Niektórzy robią grę, myśląc, że fabułę dopiszą później..."


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 10:57 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-11-29, 20:20

Posty: 334
Lokalizacja: Planeta Wodorostów
Bunio ma racje, bo taki 15 minutowy margines spóźnienia jest wystarczający.
Co do Korsanii, może lepiej będzie w ogóle nie wprowadzać, a jeżeli już to całkowicie zmienioną, bo może powiać monotonnością : )
ABS'a nie ma co zmieniać, bo jest dosyć klimatyczny ; O

Kaszkaaa!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 12:38 
Offline
Tajna Policja
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-07-25, 22:36

Posty: 506
Lokalizacja: Wroclove
*Mi tam się Korsania podobała!

*Mnie w PW generalnie najbardziej irytował system czasu. Niby fajna sprawa, ale jednak trochę to było denerwujące. Ja bym z niego zrezygnowała ;].

*Namioty! Trzeba się tego koniecznie pozbyć, bo przez nie rozgrywka była zbyt łatwa (albo ustalić jakiś limit co do ich używania - np. tylko mapy które są specjalnie oznaczone (np. jeśli zbliżamy się do Bossa)

*Można dać dwa zupełnie nowe rodzaje doświadczenia np. punkty do rozdzielenia dla technik i punkty nauki (do uczenia się np. otwierania zamków). Trzeba przyznać, że umiejętności dodatkowe nie były przeze mnie zbytnio rozwijane, bo można było się bez nich obejść, a mi zależało bardziej na wypasionych atakach, niż na znajomości robienia eliksirów (których i tak nie używałam bo były namioty)

*Zdecydowanie trzeba zdynamizować system walki! Jest taki jeden czadowy ABS, nie pamiętam jak się nazywa, ale ma animowane battlery (te z Ragnaroka Online). Na bank wiecie, o który mi chodzi :P

*Domagam się więcej expa za wykonanie questa, bo bezsensowne expienie jest... hmm... bezsensowne i nudne! Niestety w PW było dużo takiego expienia i miałam nawet momenty, że chciałam tą grę już zostawić.

No i to chyba tyle z mojej strony ;]

_________________
http://www.ceres-tengoku.prv.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 13:22 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-11-29, 20:20

Posty: 334
Lokalizacja: Planeta Wodorostów
Właśnie...Namioty =/ Myślę czy nie lepiej jeszcze bardziej wprowadzić PW do współczesności i stworzyć pola biwakowe, które jakimś szalonym cudem będą niedaleko bossa. Można też je usunąć ; O Takie właśnie rzeczy irytują strasznie, bo odbiera to sporo klimatowi gry =/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 17:15 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Tak patrze to chyba jestem jedynym któremu system czasu sie podoba

a system walki mógły być taki jak był w CP3

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 20:11 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Namioty rzeczywiście zbyt ułatwiały. Byłem w domciu pana O, dookoła żołnierze a ja 1 co robię to idę lulu. To nienormalne, może przy użyciu namiotu w miejscach w których są wrogowie dać szansę że cię zaatakuję a ty przed walką otrzymujesz już z 50% HP a po wygranej do pełna? Szansa oczywiście większa zależnie od ilości potworów które są na mapie, dużo kombinacji ale jaki efekt by był!

Sklep z Mapami! Mnóstwo map do każdej lokacji kilka z różnymi rzeczami! 1 czytelne 2 nie!

Zmiana BSa żeby funkcja Atak była rozbudowana, np atak w nogę, atak w głowę itp. inne prawdopodobieństwa trafienia i inne DMG u różnych potworów :)

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 21:40 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-10-10, 14:58

Posty: 95
Cytuj:
•Jakiś CMS.

To nie takie ważne, ale może być.
Cytuj:
•ABS też, bo walki były by fajniejsze, bo ten stary BS staje się nudny, jak się nabija EXPa po to, żeby przejść do wyższych poziomów.

Jak sobie wyobrażasz ABS, drużyna bohatera vs potwory :P Ale ja mówię, że NIE PW jest nastawione na Fabułę nie na siekanie :P
Cytuj:
•Żeby nie było tak nudnego etapu jak Korsania.

Korsania mi się bardzo podobała <3
Cytuj:
•System czasu też mi się nie podoba, bo jak się spóźni minute, to znowu trzeba wracać do domu i spać, to męczące i nudne.

Można ustawić, że czasami NPC zostają trochę dłużej czasami 5min czasami 10 a czasami zamykają sklep(czy co tam) o równej godzinie :P

_________________
Obrazek
Lepiej nie wpisuj swojego imienia i nazwiska, bo może się to zakończyć zawałem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-15, 23:13 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Jeśli chodzi o system czasu to taka mała uwaga -- bardzo czesto stosowalem margines 15 min:) w szczegolnosci jesli chodzi o questy. W nielicznych tego nie było;)
To gtak dla wyjaśnienia;)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-21, 10:38 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
W PW bardzo wnerwiały mnie czasem skille. Użyj jakiegoś skrypciku żeby skille wzmacniały atak a nie robiły inny, bo często były słabsze od funkcji Atak

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-22, 15:26 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-02-22, 15:13

Posty: 74
Korsania też mi się podobała taki spokojny etap by w miarę poznać świat gry.

-W PW2 można by dodać odpowiednik chusteczek i jedzenia dla paska snu, na myśl przychodzi mi kawa :D.
-Opcja "czekaj" też by była wskazana żeby nie przesypiać całych dni :P
-Co do namiotów to mogłyby być w miejscach gdzie nie ma potworów, takie "polany spokoju".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-22, 17:12 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Jeszcze przychodzenie, nie wydaje się być wnerwiające że jak otworzą np. bank rano to od razu są tam tłumy? Albo że do pracy wchodzę ostatni? Chociaż czekałem 2 dni pod drzwiami?

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 16:41 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Ludzie jak wy mnie dobijacie za duży realizm w grze też jest niedobry i zaraz byście narzekali ze za bardzo jest realistycznie i zaraz by było biadolenie "a to przecież inny świat i tu sie czeka pod drzwiami dwa dni i nie widzi żywej/martwej duszy i sie przychodzi do roboty ostatni "

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php