Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 16:46 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-11-29, 20:20

Posty: 334
Lokalizacja: Planeta Wodorostów
Może lepiej całkiem przebudować system czasu, pracy itp. Może akurat nowy będzie sprawniejszy i lepszy ; )
Jeśli wszyscy narzekają na stary to może czas na coś nowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 17:14 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Nie wszyscy narzekają tylko większość a to jest różnica bo mi sie ten system podoba i nie przypominam sobie abym twierdził inaczej

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 17:17 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
JUa nawet nie wiem czy wiekszosc, poza tym, ci, którzy przeszli PW wiedza o czym będzie kolejna część i tu już nie doswiadczymy pracy, wiec system czasu bedzie dzialal tak jak w nomardis. Natomiast pomysl z czekaniem jest trafiony i chyb a tak zrobie (zobacze ile mi klawiszy zostało do uzycia), "pole namiotowe" bezdyskusyjnie dobry pomysl, no i oczywiście rozne potwory w grupie. Myślalem nad tym, i zastanowie sie czy nie zrobie czegoś na zasadzie przywolywania kolegów:P

Są jeszcze inne pomysly, ale te trzy przyszly mi teraz na myśl:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 17:45 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-02, 07:52

Posty: 261
Lokalizacja: z RPG makera :P
Mi sie też nie podobają się, że niby ataki fizyczne morgana a tu daję pierwszy skill obrażenia - mniej niż atak fizyczny.
Skille fizyczne muszą zadawać chociaż tyle co atak fizyczny!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 17:48 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Mówiąc o potworach przypomniała mi się jedna gierka na GBA, gdzie też walka rozpoczynała się po dotknięciu potwora. Tyle, że gdy jeden nas dotknął a w zasięgu nas był inny potworek to w walce były dwa typu. Przykład: mamy jakiegoś Nietoperka oraz Wampirzyna. Nietoper atakuje nas, a Wampirzyn jest dwie kratki od nas - w walce walczymy z nimi obojga, zaś gdy wygramy oba potwory znikną z mapki. Trochę operacji na zmiennych ale mogłoby wyglądać fajnie ^^

I co do rodzajów potworów. W grze były nieagresywne (ruch losowy) oraz agresywne (biegną za nami gdy nas zobaczę). Myśle, że fajnym urozmaiceniem byłyby jeszcze potwory atakujące z zaskoczenia (pamiętacie *Starego* i potworki wyłażące z ziemi ;p?). Przykładowo: idziemy lasem, nagle z jednego drzewa na drugie leci ptak. Jeżeli nas dotknie walczymy, jeżeli nie omij nas i siedzi na drzewie.

No i jeszcze przeciwnicy, hmm... "Bojaźliwi". Niektóre istoty mogłyby uciekać po zobaczeniu nas (nie jestem pewien ale chyba był taki myk z Królikiem przy Korsanii). Takie potworki trudno byłoby złapać, ale za to przedmioty i pieniądze wypadające z nich byłyby lepsze ^^

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2009-02-23, 23:55 przez Dan, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 18:27 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Ja mam pomysł taki żeby mapa po której chcemy się poruszać wychodząc z jakiegoś miasta była do wyboru to znaczy albo "mapa świata" jak CP albo tak jak w PW
na mapie świata były by walki losowe dające więcej expa a w drugiej opcji potwory by były na mapie tylko dając mniej expa

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 22:48 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Przymul napisał(a):
Ja mam pomysł taki żeby mapa po której chcemy się poruszać wychodząc z jakiegoś miasta była do wyboru to znaczy albo "mapa świata" jak CP albo tak jak w PW
na mapie świata były by walki losowe dające więcej expa a w drugiej opcji potwory by były na mapie tylko dając mniej expa

Trochę przekombinowane imho. Jestem przeciw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 23:11 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Ale jaki efekt :mrgreen:

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-23, 23:22 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
A mi też się by raczej nie podobała taka mapa świata. Osobiście jestem zwolennikiem przechodzenia z jednej lokacji do drugiej poprzez mapy. Szczególnie, gdy widać że jedna kraina powoli przechodzi w drugą - chyba wiecie o co mi chodzi :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-24, 07:14 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Mapy świata ie będzie dlatego, że chcę zachować koncepcję przechodzenia z mapy do mapy, ewentualnie beda teleporty do miejsc do których nie jesteśmy wstanie dotrzeć na n ogach *tutaj głownie miejsca dodatkowe).

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-25, 01:43 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Minigry mogły by wiele wnieść. Np: możliwość pogrania wzamian za jakieś nagrody w różne gry hazardowe w mieście np: karty (za pieniądze np: bądź dobra, co inna gra to inne rzeczy do zdobycia) . Może inna forma walk też by wiele wniosła tak jak np: w CP3 walki na miecze były niezłe. Resztę napisałem w poście przedostatnim w tym temacie.

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-25, 08:10 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-02, 07:52

Posty: 261
Lokalizacja: z RPG makera :P
Popieram. Powinny być walki "Oko w Oko" i walki Kartami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-26, 12:27 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Popieram i mój kolega Szaman tez popiera

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 18:09 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Co do kwestii technicznych jeśli ta gra ma naprawdę stać się popularna polecam użyć makera 2k, albo 2k3 naprawdę użycie tych wersji programu może wiele ułatwić w tworzeniu i sprawić, by gra zyskała lepsze oblicze...bardziej przystępne dla gracza i zapewniam, że wygodniej się tworzy w tym programie powiem tyle z własnego dośw. w2k/2k3 można zrobić wszystko w XP niektórych rzeczy dobrych dla samej gry się nie zrobi, a jeśli już będzie to trudniejsze. Tworząc w 2k/2k3 łatwo będzie wcielać w życie co raz to nowsze pomysły i sama gra będzie lepsza w odbiorze, ale to już pisałem nie raz.

Engine CP3 wg. mnie prezentował się lepiej i tam większe lokacje po których łaziło sporo ludzi, a nawet mniejsze prezentowały się lepiej, bo stanowiły jedną całość z postaciami, grafiką świata, oraz fabułą. Na XP między postaciami, a światem (wyglądem) jest spora rozbieżność nie pasują do siebie..i te animacje, oraz wygląd charów - porażka. Sam silnik XP jest słaby pod względem płynności...nadaje się tylko do przygodówek...Robić na nim RPG z minigrami lokacjami z rozmachem...męczące zajęcie, a MINIgry mogą się okazać uciążliwe, przez brak płynności, szybkości.

Moje zdanie jest takie, jeśli ta gra zostanie zrobiona w 2k/2k3 zyska większą popularność, gdyż będzie grało się w nią przyjemniej...będzie bardziej wiarygodna, bo wszystko będzie do siebie pasować m.innymi graficznie - postaci do chipsetów, będzie chodzić płynniej i stworzy się ją o wiele łatwiej...i nie będzie żadnych ograniczeń co do tworzonych pomysłów jak minigry itp...

Do 2k3 są już 10 000 grafik jeśli nie 100 000. Sporo stylowych realistycznych grafik można znaleźć na niemieckich stronach. Postaci jest cała masa na stronach polskich, zagranicznych, postaci, które będą pasować i pozwolą stworzyć całość, która nie będzie razić...a każda postać będzie mogła mieć swój niepowtarzalny charakter, wygląd tak jak każda lokacja od wnętrza metra, wnętrza, budynków, aż po tereny naturalne.

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 18:44 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Cytuj:
Co do kwestii technicznych jeśli ta gra ma naprawdę stać się popularna polecam użyć makera 2k, albo 2k3 naprawdę użycie tych wersji programu może wiele ułatwić w tworzeniu i sprawić, by gra zyskała lepsze oblicze...

Daj spokój, jestem pewien, że wielu ludzi niekontaktujących z RM wolałoby zagrać w wersję spod XP. Czasy oldschoolu to przeszłość, dzisiaj mało kto (mówię ofc o ludziach niemających styczności z RM, jadących jedynie na grach pod PC, PS, PS2 itp.) niezagrałoby w taką rozpikselowaną grę.

Znam z resztą wiele takich osób, (z real life'a) którzy nawet w gry na XP nie chcą grać - bo widać piksele.

A osobiście wolałbym to zobaczyć pod XP.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 18:52 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Fakt jest taki, że osoby, które nie grają w RPG w ogóle nie tykają gier tego typu i nie chodzi o piksele...ale o formę gry...

Osoby, które załapały się na takie gry przypadkiem zostały, ale przy grach pokroju CP3 i było ich więcej, bo przyciągnął je staro-szkolny styl gry, klimat...Ja zacząłem się interesować makerem od tych właśnie gier.

To co powstaje na XP przez nieudolność tego programu jest męczące szczególnie dla tych, którzy po prostu przypadkiem trafiają na gry zrobione w tym programie...odrzuca brak płynności...jakby rozmazana grafika...niepasujące grafiki postaci do grafik otoczenia itd, animacje...Ograniczenia...Wymagania sprzętowe, by takie proste 2-D chodziło... Zalet tworzenia w starych programach jest nieporównywalnie więcej zaczynając od najważniejszej - wygody tworzenia projektów i przyjemniejszego grania w projekty stworzone na tych programach.Uważam, że przerzucenie się na sprawdzone programy, na których powstało CP1,2,3 może zaowocować lepszą grą i bardziej rozbudowaną o minigry, większymi lokacjami i ilością NPCków po nich łażących, wzajemnym dopasowaniem do siebie elementów, lepszym klimatem, szybkością gry, swobodą itp... z zawyżeniem dzięki powyższym zaletom jakości odbioru fabuły.


Już w CP3 TiTek pokazał zdolności (świetne minigry, duże lokacje z rozmachem, dynamiczna gra, więcej ludzi na ekranie i praktycznie super płynność i szybkość gry dzięki temu, że gra powstała 2k/bądź 2k3) Obserwując PW stwierdzam - Tworzenie w XP ogranicza możliwość realizacji własnych pomysłów Inna sprawa skrypty, które były w PW można prosto zrobić na potrzeby makera 2k/2k3 i dać ich o wiele więcej, a gra nie będzie przycinać...nawet jak na ekranie będzie setka zdarzeń, a mapy będą gigantyczne...Więc nie ma sensu robić tej gry dalej na XP...

Odniosę się do twórców shmupa na makera - PTEI2. Gra odniosła sukces. Kolejny projekt zrobili na XP okazał się, porażką pracowali nad nim 2 lata...Większości osób nie zadziałał nawet, a osoby, które miały okazje odpalić grę zawiodły się ! I to nie była wina umiejętności twórców - są ogromne, ale wina programu w jakim została zrobiona gra... Od wydania WID Twórcy wracają do starych wersji programów i obiecują na nich tworzyć kolejne gry. Wkrótce remake PTEI2-PTEI2.5, oraz PTEI3, który miał być tworzony na XP, ale nie będzie bo się poznali na tym programie...

_________________
eelooooo klimat


Ostatnio edytowano 2009-03-01, 19:16 przez AI-RPG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Żona Lota
PostNapisane: 2009-03-01, 19:15 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
Lekkie gadanie jak do słupa soli. Co prawda zmiana programu jest kwestią czysto techniczną ale jasno TiTek wyraził się brakiem zmienienia RM do utworzenia PW2.
(TiTek zachowuje... ciągłość, to dobre i bolesne zarazem).

Tak więc ciągle nie można brać twoich rad pod uwagę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 19:18 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
...Jakim jesteś twórcą RM i czy to ci pozwala rozróżniać czyje rady są słuszne odnośnie kwestii tworzenia w RM zastanów się najpierw nad tym...

Jeśli PW2 będzie na XP odbiór gry nie ulegnie zmianie.

_________________
eelooooo klimat


Ostatnio edytowano 2009-03-01, 19:23 przez AI-RPG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Bez zmian,
PostNapisane: 2009-03-01, 19:22 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-08-25, 17:06

Posty: 555
Wiek: 35

Lokalizacja: Katowice
To nie kwestia zajmowania się RM tylko kwestia znajomości z TiTkiem. Może twoje rady są dobre ale z uwagi na ciągłość jaką TiTek pragnie zachować to wiadome jest że nie przyjmie ich. Zobacz swoje pierwsze odrzucenie rad w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 19:27 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
A więc już wiem kto "wyrzeźbi" tę grę...To nie przyczyni się korzystnie do końcowego efektu. Ale jak tu się myśli innymi kategoriami to efekty wkrótce i nie raz już dotychczas widoczne wkrótce znów dadzą o sobie znać...Nie mój wybór...
Autentycznie oznajmiam, że dałem najlepsze porady techniczne w tym temacie...Widzicie jak to zostało potraktowane...I kogo tu brać na poważnie ?? Żeby nie było, iż jestem jak maszyna...Widzę jednak jak zostałem tu potraktowany...To nie było ok...za pomoc płaci się w ten sposób ?? To wolę już nie pomagać...a gra niech się dalej ślepo tworzy "sama"...nieważne jaki będzie jej końcowy efekt...Dlaczego mnie miało by to obchodzić skoro w ten sposób jestem tu "odbierany"...Nie wiem na ile reszta porad technicznych się przyda skoro podstawowe, które tu wymieniłem zostały dosłownie olane...To jak budowanie domu na niepewnym gruncie. Ale luz - Eksperymentujcie sobie...

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 19:37 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Co do przykładu z PTEI - może i umiejętności twórców są niezłe, ale tylko jeżeli chodzi o 2k3. W XP to nie to samo, tam jest potrzebne imo większe doświadczenie niż na poprzedniej wersji. I to kolejny przykład na to, że w nowszym Makerze nawet wielki pro z 2k(3) może przejechać się na swoich umiejętnościach - bo brak Tilesetów, bo brak grafik, bo RGSS jest dziwne, bo nie potrafi się zrobić samemu czegoś porządnego. Robiąc w nim gry trzeba więc pokazać coś więcej, niż tylko Chipsety znalezione z neta.

Z resztą patrząc na PW1 można śmiało stwierdzić, że TiTek potrafi dopasować wszystkie elementy tak, by do siebie pasowały. Z resztą systemiki stworzone w RGSS różnią się tym od eventowych (pod XP), że właśnie nie kradną zbytnio FPS a gra nie zacina się. Z resztą ja podczas grania w PW nie miałem żadnych laggów, chociaż moja skrzynka jest już bardzo stara ._.

Z resztą ludzie wolą raczej grać w gry pod XP (chociaż takich jest trochę mało), patrz: ankieta na stronie głównej serwisu.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2009-03-01, 19:44 przez Dan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 19:43 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
..Chłopaki robili grę na RGSie i sam fakt przymusu robienia rzeczy, które prosto się robi na zdarzeniach na 2k/2k3 tworzyć na RGSS by gra nie rwała tak strasznie w XP to już jest pierwszy argument wręcz jakiś żart. Przecież paski statusu czy menu można zrobić prosto na 2k3 i wcale nie trzeba do tego męczyć się z RGSS to i tak jest obciążające dla komPa...XP chodzi wolno nawet bez skryptów...A 2k/2k3 szybko jak burza nawet jak w tle chodzi dziesięć zdarzeń równoległych, które coś wyświetlają na ekranie i wykonują długie obliczenia...Wszystko da się zrobić na zdarzeniach dosłownie wszystko, więc po co płacić cienkim FPS, ograniczeniami, utrudniać sobie tworzenie, robić mniejsze lokacje, mniej zdarzeń na mapach tylko po to by gra miała większą rozdzielczość. To nie ma sensu dosłownie żadnego.

A skrypty, które były w PW były naprawdę proste do zrobienia w starych programach i można było dzięki możliwościom 2k/2k3 łatwo stworzyć sporo minigier, większych lokacji i ważne stworzyć lepszy klimat, nie ograniczać się niczym, bo zdarzeń można naładować na mapie nawet ogromnej 100,150,200, a i tak gra będzie chodzić świetnie, a to zdarzenia właśnie są najważniejsze w robieniu gier na makera, zdarzenia, które leżą na mapach...Zresztą za przykład daje moją grę. Masa skryptów równoległych, ponad setka zdarzeń na mapie, wiele obrazków na ekranie, a gra i tak po prostu śmiga.

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 20:05 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Cytuj:
A skrypty, które były w PW były naprawdę proste do zrobienia w starych programach

Mhm, np. wyświetlanie wiadomości nad postaciami ;3

@Edit:
kalafior napisał(a):
tak, umiejętność kopiowania skryptów

Porównując skryptowanie w XP a robienie Chipsetów w 2k3 mogę śmiało stwierdzić, że do tego pierwszego podchodzi więcej osób, oczywiście procentowo.
kalafior napisał(a):
nie grać, tylko używać -> czyli robić gry.

Jeżeli ktoś robi gry w XP to chyba rzecz oczywista, że woli grać w gry zrobione na tym programie. Przykładowo - gdybym wolał grać w gry na 2k3 to robiłbym swój projekt w 2k3, nie na XP. Tobie lepiej gra się w te na 2k3, dlatego właśnie na nim robisz swoje gry. No, chyba że nie masz funduszy na Makera XP, ale w to już nie wnikam :p

Koniec offtopu.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2009-03-03, 19:05 przez Dan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 20:08 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Bez tego mogło się obejść naprawdę...Te udogodnienia to tylko małe szczegóły graficzne...Mowa o najważniejszych rzeczach pomysłach na grywalność maker XP je ogranicza...co z tego, że wiadomości się wyświetlają nad głowami kiedy wielu innych rzeczy naprawdę podstawowych po prostu nie można zrobić. Mapa większa niż 20x20 powoduje niemiłosierne rwanie gry...Więcej niż 10 suchych eventów na mapie i dodatkowe lagi...Więc co mi dadzą chmurki i pare drobnych efektów graficznych jak nie będę mógł swobodnie tworzyć swojej gry...

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-01, 20:20 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Już mnie denerwuje ten fanatyzm w cale nie opowiadam się po stronie rmxp bo mi osobiście wisi w jakim gra jest programie zrobiona ale takie gdybanie że gra miałaby więcej klimatu i ogólnie była lepsza tylko dla tego ze byłaby zrobiona w starszym makerze mnie dobija zrób PW w 2k/3 to sie okarze

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-02, 11:15 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Nie wiem też po co ta dyskusja. PW będzie zrobione na rmXP i tyle. Ma ktoś ochote robić gry w 2k3 to bardzo proszę.

Cytuj:
Jeśli PW2 będzie na XP odbiór gry nie ulegnie zmianie.


Mam nadzieje, ze on właśnie taki będzie.
Gra ma wielu sympatyków i to dla nich decyduje sie na jej kontynuacje.

PS. X-Tech, nie mow prosze cie o wiekszych lokacjach bo mapy robie standardowe, to raz a dwa, nie wyszaedles z Korsanii wiec o co kaman:P

Zreszta nie ma co dyskutowac bedzie rmXP i kropka;)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-03, 17:35 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-04-28, 07:21

Posty: 422
Wiek: 29

Lokalizacja: Gdańsk
Dan napisał(a):
Robiąc w nim gry trzeba więc pokazać coś więcej, niż tylko Chipsety znalezione z neta.


tak, umiejętność kopiowania skryptów

Dan napisał(a):
Z resztą ludzie wolą raczej grać w gry pod XP (chociaż takich jest trochę mało), patrz: ankieta na stronie głównej serwisu.


nie grać, tylko używać -> czyli robić gry. I wyniki tego typu ankiet rzadko kiedy pokazują rzeczywistość : ). A nawet jeśli, to tworzących na RMXP jest ponad 4,5 raza więcej, podczas gdy to na 2k i 2k3 wychodzi znacznie więcej gier : )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-03, 19:51 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Kurcze! To nie 1 temat który jest do czego innego a staje się dyskusją który RM jest lepszy!

Załóżcie nowy temat w którym będziecie o tym gadać a nie zaśmiecacie tematy poruszające zupełnie inny wątek.

@NIC: Kolejne posty o w których pojawi się przymiotnik określający program "RPG Maker" będą usunięte.

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Ostatnio edytowano 2009-03-03, 20:21 przez Arion, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-27, 16:44 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-03-23, 18:04

Posty: 6
Teraz ja chciałbym opowiedzieć o swoich pomysłach.


1.Można by dodać coś w stylu ulepszania przedmiotów.Chodzi mi oto ,że można by dodać możliwość zaklinania,ulepszania metali z których broń jest wykonana, możliwość zmieniania ostrza lub innych części broni w tym wypadku miecza.

2.Możliwość treningu.
Wyjaśnię pokrótce, można trenować z innymi członkami drużyny lub u specjalnych NPC ,trenerów ,którzy za odpowiednią opłatę mogli by z tobą trenować.

3.Możliwość kupowania najemników.
Moglibyśmy wynająć najemnika który walczył by z nami lub gdy walczyli byśmy z kimś i byśmy przegrywali moglibyśmy go zostawić a samemu uciec.

Na razie tylko tyle pomysłów później może dodam inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-27, 17:50 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
nie wiem, czy ktoś to już publikował, ale powinny być różne możliwości zarobku. Prosty przykład: drwal. trzeba pomóc drwalowi. idziemy do lasu i ścinamy odpowiednio drzewa. im więcej zetniemy, tym więcej zarobimy, a ogranicza nas czas, stamina... co wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php