Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-14, 11:12 
Ja bym chciał dużo minigier w tej grze. Fajne były walki na miecz w Legion Saga np. Takie można zrobić, albo jakieś zadania zręcznościowe jako sposoby żeby "zarabiać" i żeby dostęp do nich był. No grafika taka za szczegółowa mi się podoba grafika w starych hitach, a tu to nie wiem wolno mi to jakoś chodzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-26, 19:03 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
Statsy:

Rozw. 1
Jak to możliwe to uniknij dodatkowych statystyk są niepotrzebne i zabierają grze klimatu przez to, że zamiast na fabule się skupić musimy się mieścić w czasie i wypełniać paski i to zupełnie powoduje, że klimat gry gdzieś znika kiedy np: w połowie zdania itd. musimy je przerywać by wracać do domu i się umyć, albo biec do sklepu po chleb, nie raz się po prostu zacinamy, a nie raz przed zadaniem zupełnie niepotrzebnie skupiamy na tych w elementach, w najgorszych wypadkach w trakcie zadań giniemy z głodu bez stosownej możliwości wyjścia z trudnej sytuacji to jest jedna z największych wad statystyk.

Rozw. 2
Człowiek bez jedzenia przeżył by miesiąc, a bez wody tydzień, więc jeśli chodzi o jedzenie bohater ma za mały żołądek.
Proponuje co najmniej 7 dni bez jedzenia nie spowoduje naszej śmierci ( najlepiej 14 dni) wtedy nie trzeba by przerywać zadań itd. I było by w miarę realnie bez szkody dla klimatu gry. Podobnie z pozostałymi cechami np: częste mycie skraca życie.
Zabrudzenia też powinny następować bardzo wolno przecież Will to nie górnik poziom zmęczenia również - uważam, że na dwie pozostałe cechy powinno być po minimum 7 dni tolerancji.

Czas:
Rozw1 (Polecam - najbardziej usprawni to grę)
Przeszkadza bardzo czas ciężko oszacować ile czasu zajmie nam podróż w jakieś miejsce, by nie czekać przed nim tak że aż przyśniemy bądź by się nie spóźnić...Upływ czasu powinien zniknąć a czas powinien być regulowany w najprostszy sposób - czasem snu. Dzięki temu nie trzeba by biegać, ale normalnie wszystko planować i tylko interesować się fabułą i zadaniami wg. mnie najlepsze rozwiązanie również jeśli pozostałe cechy dodatkowe (jak pasek zmęczenia, higieny, jedzenia) w ogóle nie miały by miejsca, albo zmieniały by się turowo powiedzmy tylko wzrastały by o tę samą ilość po skończeniu jakiegoś zadania. Dzięki temu było by planowanie - jeden quest mija szukamy sklepu, miejsca do spania, miejsca do umycia itd. Nie mamy obaw że zginiemy w połowie zadania, a może nawet ograniczyć statsy tylko do paska jedzenia było by mniej chaosu.

Rozw2
Inny sposób na rozwiązanie problemu z czasem to możliwość jego przewijania w każdej chwili gry.

Mapa:
Z gotowymi podpisami.

Wyświetlanie statystyk:
Może również dodatkowo jako przedmiot w ekwipunku. (Jakieś fikcyjne medyczne urządzenie)

Cala reszta całkiem fajna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-26, 20:28 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Zmieniacz czasu? Moim zdaniem trochę głupi pomysł. Rzeczywiście na początku trochę męczy głód oraz czas, ale po opuszczeniu Korsanii zaczynamy zapominać o tym wszystkim, tzn. większość questów nie jest zależna od czasu. A wyspać będzie się można praktycznie wszędzie (namioty), to samo z jedzeniem (jabłka itp.) oraz higieną (chusteczki nawilżające).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-26, 20:43 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2008-01-11, 18:09

Posty: 66
To nie jest głupi pomysł gdyby statystyki zmieniały się tylko po wykonanych zadaniach, a czas był ustawiany przez długość snu. Można by wykonać jakiś quest i zmienić czas i statystyki gdy zakończymy go. Wtedy nie było by mowy o bezsensownej bieganinie za uzupełnianiem statystyk w trakcie questów i możliwości zablokowania się w ślepym punkcie zostało by myślenie i skupienie na fabule. Idziemy do roboty mamy gwarancje, że w trakcie jej trwania nie padniemy z głodu itd. Np wykonanie pracy nabiło by po jej zakończeniu 8 godzin do zegara i w zależności od tego jak była męcząca i niehigieniczna po parę procent do zmęczenia i higieny, albo po prostu od godziny zegarowej zawsze reszta zmieniała by się o tą sama wartość w takim wypadku. Takie samo rozwiązanie dał bym na inne zadania poboczne i można by sobie planować co i kiedy robić, a nie tak się ścigać z paskami bo to głownie robimy i nie bardzo pasuje ten element zręcznościowy bo wprowadza zamieszanie.

_________________
eelooooo klimat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27, 06:28 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Czas i Statystyki pozostaja bez zmian. Rozwodzenie się na ten temat jest bezcelowe.

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 08:36 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-06-30, 20:26

Posty: 20
Lokalizacja: UE
Hurra!! Nadchodzi PW2, nie mogę się doczekać premiery :mrgreen:. Czekamy!!!

_________________
Obrazek
Klik :)!
Get your own at Pokeplushies!


Ostatnio edytowano 2009-07-01, 08:45 przez Anton, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 13:25 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
Anton: skad ta pewnosc, ze NADCHODZI?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 13:31 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-06-30, 20:26

Posty: 20
Lokalizacja: UE
Hehe, jak dotąd TiTek, z tego co wiem nie porzucił jeszcze żadnego projektu :) I wszystkie były świetne.

_________________
Obrazek
Klik :)!
Get your own at Pokeplushies!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 16:40 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Nadchodzi to za dużo powiedziane:) Bo premiery nie będzie za szybko, ale myslę, że predzej czy później ona nastąpi. jednak to jest temat do uwag odnośnie pw2;)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 17:20 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
ja bym chcial by caly czas bylo poplatanie: tego co doswiadczylismy w Korsanii i tego poza nia, czyli duzo dialogow, questow, zagadek i troche walki. Bo po wyjsciu z korsanii troche mi sie zaczelu nudzic.

A co do swietnosci tych tytulow to CP1 mnie irytuje :P w 2 i 3 nie gralem, bo nie skonczylem 1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 18:04 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Mechanika gry?... Hm... Telefony z misjami. Ja np. pograłbym sobie teraz w PW1, ale nie mogę, bo zapomniałem gdzie są "teczki" (misja chyba zaraz po śledzeniu tego gostka). A mam taki zwyczaj "nadpisywania" sejwów. W grze nie ma też możliwości "oddzwonienia" do misjodawcy, żeby przypomniał co mam zrobić.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-01, 18:16 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
przecież jest dziennik =.=


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-02, 10:41 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Ey Ey Ey! To jest temat o PW2 a nie PW1. A paski powinny zostać tak jak czas. Gra nabiera realizmu a narzekają na to chyba tylko ci którzy nie ukończyli Korsanii.

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-02, 19:51 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
tak powinny zostać, imo można by to jakoś zmodernizować (czas), gdyż wszyscy tacy... punktualni : P jak sklep otwierają np. o 8.00 to powinno pisać, że od 8.00 ale tak otworzyć by go można było już tak o 7.55. I moim zdaniem trochę za szybko zlatuje. Ja bym zmienił, że jedna minuta to nie jak dotychczas sekunda, a dwie sekundy. Dałoby to więcej czasu na zrobienie zakupów w sklepie x, pójście do y i ewentualny powrót do x a może jeszcze do z.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-02, 20:02 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
W PW 1 - 1 minuta, to 3,333 sekundy:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-03, 05:33 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-12-13, 19:32

Posty: 432
Lokalizacja: łOpole
a mnie sie ywdaje, że to jedna sekunda >.<

Jeżeli są te 3, to podniósłbym to 6,666 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-08, 19:48 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Hm... A może by użyć Mode07 w PW2?

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-08, 20:28 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
A po co o_O?

Jeżeli do mapy świata to czemu nie, ale jeżeli rozgrywka miałaby się toczyć w Mode07 to to już nie będzie to samo PW co kiedyś. Z resztą często gęsto M07 potrafi zaskakiwać zmniejszonymi FPS, nie mówiąc już o zniekształconych grafikach :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-08, 23:50 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Poczekajmy na odpowiedź Titka. Moim zdaniem mode07 całkiem ładnie wygląda i daje duże możliwości, jeśli chodzi cutscenki. A grafiki może i będą zniekształcone, ale tylko przy błędnej konfiguracji skryptu. Taki wygląd oznaczałby też wejście PW na kolejny (lepszy) poziom. Panowie (panie zresztą też :) ), jak robić grę w XP, to robić ją porządnie!.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09, 09:36 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Jeżeli gdzieś nie ma skryptu na zniekształcony efekt 3d to nie znaczy, że gra nie jest porządna. Ja już nic nie mówię, ale imo to by popsuło cały klimat gry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09, 11:01 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Sorry ale po co Mode07? Ludzie! TiTek ma do pomocy NICa. Jeśli będzie chciał 3D to poprosi NICa o skrypt. A może przy odpowiednim mapowaniu... i odpowiednim ustawieniu skryptu. Wyszło by nawet ładnie. Gdyby jeszcze to wkręcić do walki.

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09, 22:01 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Zatanawialem sie nad mode07 , a raczej nad jego bardzo minimalnym wykorzystaniu. Jednak póki co nie zdecydowałem.

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09, 22:16 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Mam pytanie do TiTka, nie wiem czy już było zadawane (bardzo możliwe że tak) - czy w PW2 będzie mapa świata, czy będziemy zwiedzać wszystko chodząc po mapach?

Bo myślę że mapa świata z Mode07 mogłaby być fajna ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09, 22:55 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Było zadawane i będzie tak jak w PW1. Tak przy okazji - gra będzie miała podtytuł?

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-10, 11:31 
Offline
Potomek Winiwii

Dołączył(a):
2008-11-18, 20:59

Posty: 415
Lokalizacja: jest RM?
Nie będzie mapy świata. Mode07 dobrze użyte może udostępnić wiele ciekawych rzeczy.

_________________
Obrazek
Dobijmy do 1000 a dwójka wyjdzie :D

Jeśli Aspiryna bierze czerwony a pawełmen143 różowy to ja biorę niebieski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-10, 12:00 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Na przykład fajne cutscenki.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-10, 12:03 
Offline
Członek ZiFu
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-05-09, 19:17

Posty: 70
Powiem tylko raz - Battle System. Fakt że gra jest rozbudowana, i trzeba by było napewno full battlerków ale grało by się o wiele leeeeeeeeepieeeeeej. Aha i możliwość zmiany muzyczki podczas bitwy bo ta nuta z początku jest fajna ale szybko się nudzi!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-10, 16:22 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Proszę by z tematu nie robić 100 pytań do i nie rzucać tekstami o zmianę muzyki, bo ta w większości i tak będzie. Głownie chodzi o pomysły.
Co do mapy świata to nie będzie, tak samo jak podtytułu:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-10, 17:45 
Offline
Żołnierz UW

Dołączył(a):
2007-08-29, 15:04

Posty: 87
Cytuj:
Co do mapy świata to nie będzie, tak samo jak podtytułu:)

I słusznie, są rzeczy zbędne, a takimi pierdołami raczej nie warto sobie głowy zawracać. Ważne by podtrzymać i następnie spotęgować klimat poprzednika.
Cytuj:
Tak przy okazji - gra będzie miała podtytuł?

I nie wiem jaki sens mają takie pytania, czy na serio istotny jest podtytuł gry? No weźcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-13, 21:00 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-07-08, 19:49

Posty: 1
Lokalizacja: Swarzędz
Mam do gry tylko jedno ALE:
Już na samym poczatku gry znajduje irytujący element - chodzi o liczenie czasu w grze i co za tym idzie spóźnienia do pracy . . . wkurza mnie to poprostu.


@Dan: W takim razie ćwicz punktualność :3


Ostatnio edytowano 2009-07-13, 21:17 przez Yoker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: JannaJealf i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php