Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-14, 09:02 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-28, 10:09

Posty: 516
Lokalizacja: TSUKURU.PL
Ale on ma rację to jest wkurzające :D 6:00, o jej za wcześnie żeby iść do pracy, no to ide wpółdo 8, 8:01 spóźnienie -_-

Dlatego też nie zaszedłem w tym daleko :P

_________________
http://tsukuru.pl/forum/index.php - Naj naj forum o RM - RMXP.pl nie działa? Pisz tu.
http://tsukuru.pl - Naj naj stronka o RM :3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-14, 21:42 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Widać że dużo pograłeś Goku, akurat na czas spóźnienia się do pracy dałem 10-15 min
innymi słowy, jak przyjdziesz o 8.10 to będziesz mógł pracować.
\Nie ukrywam, że najbardziej liczy się dla mnie zdanie osób, które albo przeszły grę albo zaszły troche dalej.

Pole namiotowe - od Ceres, zostanie wykorzystane;) tak dla przykladu:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-15, 13:37 
Offline
Wybraniec Seji
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-28, 10:09

Posty: 516
Lokalizacja: TSUKURU.PL
Nie no, wyszedłem poza miasto, potem jakoś mi się nie chciało grać, a przy czystkach dysku wyszło tak, że teraz tego nie dokończe :D

_________________
http://tsukuru.pl/forum/index.php - Naj naj forum o RM - RMXP.pl nie działa? Pisz tu.
http://tsukuru.pl - Naj naj stronka o RM :3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 11:27 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Ja tam jestem już w Normadis, tylko nie wiem skąd wziąć mapkę (jeśli takowa istnieje) i gdzie są sklepy (jakoś nie bardzo chcę wracać do podróżnika przez jaskinie). Tak ogólnie to na razie mam przerwę od PW. Hm, co do pomysłów to BS mógłby być taki jak w ME (znaczy podobny), ale z animowanymi potworami. To by fajnie wyglądało.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 12:25 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Mapa Normadis nie istnieje, sklepy są chyba we wschodniej części o ile się nie mylę.

Animowane potwory - może i fajny pomysł ale skąd takowe wziąć...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 13:06 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-07-31, 11:06

Posty: 323
Wiek: 32

Lokalizacja: /dev/null
Jak nie ma to można samemu zrobić.

_________________
Ładowanie podpisu. Proszę czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 16:08 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-03, 07:51

Posty: 272
Lokalizacja: Chockoland
Cytuj:
Jak nie ma to można samemu zrobić.

A myślisz, że TiTek bądź ktokolwiek inny ma do tego talent i jednocześnie wolny czas? Gdyby to było kilka postaci to rozumiem, ale nie wszystkie potwory spotykane w grze ^^

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 21:05 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Proszę o niespamowanie w tym temacie. Pisałem już BS będzie taki jak w PW 1.

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26, 22:11 
Offline
Kapłan Świętego Miasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-07-20, 15:17

Posty: 154
Lokalizacja: Częstochowa
Ten bs jest całkiem przyjemny ja go tam lubię. W tSoT jest taki bs może i ładny, ale przy każdym potworku jest bardzo długi i nudny, wręcz czasami aż chce się uciekać. Ten jest szybki, może banalny, ale za to jaki fajny :) Zostaw tego , Titek :)

_________________
http://senga.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-02, 11:46 
Offline
Plazmak Zielony

Dołączył(a):
2009-04-24, 15:18

Posty: 26
Lokalizacja: KNW
up@
dobrze mowi ja na titka miejscu nie zmienial bym nic tylko nowa fabule xD (idealu nie mozna poprawic)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-15, 20:50 
Offline
Żołnierz UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-09-15, 20:08

Posty: 85
Lokalizacja: Sieradz
zmień rzeczy wypadające z potworków czemu po rozwaleniu szczura dostajemy miksturkę zdrowia i kasę?
zamiast snu powinno być zmęczenie np jeżeli jest mało to stajemy w miejscu is stoimy przez jakis czas a jeżeli nadal bedziemy zmęczeni to zasypiamy i budzimy się za 9 godz kazdy krok to iles tam zmeczenia przy czym gdy robimy misje dostajemy dodatkowe zmęczenie np jak coś kradniemy a stanie w miejscu odnawiało by zmęczenie oczywiście były by też szybsze sposoby jak pójscie spac
i powinno być więcej exp za misję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-24, 14:30 
Offline
Żołnierz UW

Dołączył(a):
2009-09-04, 18:46

Posty: 86
Lokalizacja: jesteś?
Heh, ale się nazbierało. Teraz moje pomysły.
1. Czasami okna dialogów są nad głowami tych co mówią, a czasami tak jak bez skryptów, czyli na dole. Fajnie, gdybyś zrobił zawsze tak, albo tak, a najlepiej gdyby były "dymki".

2. Lubię styl walki w RM2k3 i gdyby taki był w PW2 to bym się cieszył.
Postaram się jeszcze coś wymyślić

_________________
[url=http://www.pokeplushies.com/feed/1962568]Karm, jeśli chcesz[/url]
[url=http://zadane.pl/p/103681/Dawu098]Klikaj, jeśli chcesz[/url]

[img]http://img171.imageshack.us/img171/40/thecult.png[/img]

[color=#00BF00]Skoro Aspiryna bierze czerwony, pawełman bierze różowy, arion niebieski, to ja biorę [Green aplle] i piję/color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-24, 18:10 
Offline
Kapłan Świętego Miasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-07-20, 15:17

Posty: 154
Lokalizacja: Częstochowa
Dawu098 napisał(a):
2. Lubię styl walki w RM2k3 i gdyby taki był w PW2 to bym się cieszył.
Postaram się jeszcze coś wymyślić

TiTek już mówił, że system walki będzie ten sam :P

_________________
http://senga.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-29, 07:12 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2007-09-08, 08:07

Posty: 52
Ciekawym pomysłem byłoby dodanie opcji zmiany wyglądu bohatera, zależnego od stanu zdrowia. Kiedy byłby niski, bohater mógłby np. utykać (ale tutaj już trochę dużo roboty) lub po prostu być pociętym, pokaleczonym...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-02, 15:43 
Offline
Kapłan Świętego Miasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-07-20, 15:17

Posty: 154
Lokalizacja: Częstochowa
Albo w domku szafa i tam ciuchy :P
Ale to już robota z battlerami

_________________
http://senga.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-23, 14:04 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-10-23, 14:00

Posty: 1
Lokalizacja: Rudnik(koło Krakowa)
Moim zdaniem powinien być trochę lepszy ten system walki i jakoś dobrze przemyślany CMS. :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28, 13:48 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2009-08-08, 10:49

Posty: 59
Wiek: 25

Lokalizacja: Z Korsanii
system walki: Powinny być dynamiczniejsze np. jak masz mało hp to jakaś inna osoba automatycznie obrania go (gdy go zaatakują potwory) możliwość niewcelowania jakąś mocą i procent opanowania (im częściej używasz tym większy im mniej - maleje) możesz także zrobić jak jest góra to masz możliwość zejścia po linie i dzięki temu będziesz mógł odkryć więcej miejsc. Możliwość wydobywania metali do wyrobu broni lub odkrywanie jaskiń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28, 14:29 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2008-11-29, 20:20

Posty: 334
Lokalizacja: Planeta Wodorostów
I może jeszcze opiekowanie się swoją babcią i jej przerośniętym jamnikiem, przypominającym tygrysa Aspiryny w wersji Halloweenowej...Na prawdę wykuwanie broni jest nie potrzebne...Opanowanie mocy też jest kompletnie bez sensu a już nawet nie mówię o tej obronie...X_x Co do liny nie wyobrażam sobie jak by miał to zrobić, chociaż odkrywanie jaskiń złe nie jest, to jak się nie mylę Titek już wpadł na ten pomysł:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28, 17:16 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Broń jest wykuwana jak się gra wojownikiem już w PW1. Prosze o systemie walki nie dyskutować bo tu pisałem setki razy, że zostaje ten z pw;)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-29, 17:11 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
A będzie można mieć pokemona? Plose plose plose
Dobra a tak na poważnie to czekam i mam nadzieję że się doczekam wyjścia PW2
a że zostaje stary system walki to mnie niezmiernie cieszy jakoś sobie nie wyobrażam w PW/PW2 ABSu albo innego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-14, 19:32 
Offline
Plazmak Zielony

Dołączył(a):
2009-04-24, 15:18

Posty: 26
Lokalizacja: KNW
nie no system petow nie byl by zly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-14, 22:49 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-11-14, 21:29

Posty: 11
Lokalizacja: Radomsko
A ja mam parę sugestii co do PW2:
-Mapa w PW2 musi być bardziej czytelna nie tak jak w PW że zupełnie nie mogłem się połapać gdzie jest jaka ulica.
-Urozmaicic questy np:jakies dodatkowe ich zakączenia. Np:Dostaję zadanie dostarczenia paczki z bronią do adresata więc mam 2 wyjsci:
1. Zaniesc paczkę prosto do adresata. (to nudniejsze)
2. Zaniesc paczkę do handlarza na czarnym rynku. ( to ciekawsze)
- Wprowadzić punkty charakteru coś na kształt Fable ( wygląd naszej postaci zmienia się wraz z jej decyzjami jak jestesmy zli to rosną nam rogi i wszyscy się nas boją).

To tyle ode mnie.

Pozdrawiam ;)

_________________
Szatan jest w każdym z nas!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-15, 00:29 
Offline
Potomek Winiwii
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2007-05-18, 19:45

Posty: 346
Lokalizacja: z Anime
To jest dobry pomysł. Wprowadzić coś a'la wskaźnik reputacji w menu w postaci obrazka bohatera: dobra - nasza postać z coraz to wyższym poziomem reputacji otrzymuje atrybuty anioła i na odwrót jeśli mamy złą reputację.

_________________
ObrazekObrazek
Kliknij raz dziennie w oba obrazki, a przyśpieszysz prace na PW 2. :)
Strona internetowa fanów PW/PW2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-11-15, 09:13 
Offline
Opiekun
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-06-06, 21:47

Posty: 1673
Lokalizacja: Katowice
Oczywiście, zadnych petów nie będzie podobnie jak punktów charakteru.
Co do questów pobocznych staram się niektóre urozmaicić, jednak przyznam szczerze, ze nie zawsze mi się to udaje. Traktuje je jako na tyle poboczny wątek, że najwięcej serca wkładam w fabułe główną;) - ale staram się;)

Questów pobocznych nie bedzie tak dużo jak w PW 1, poza tym będą one bardziej rozłożone w czasie:)

_________________
Nikt nie będzie żył za ciebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-04, 11:12 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-10-17, 12:53

Posty: 4
Lokalizacja: Zgorzelec
Jeżeli w 2010r.Ma wyjść nasze kochane xD Parallel Worlds to już tylko kilka dzieniów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-04, 12:31 
Offline
Mutant

Dołączył(a):
2007-09-21, 21:36

Posty: 275
Wiek: 30

Lokalizacja: Warszawa
Ewentualnie w grudniu 2010 nie ciesz się na zapas

_________________
Do niczego to urządzenie nie pasuje, gdzie byś palca nie wtykał to ból menstruacyjny, na zapis binarny, ogromna ulewa porażających trabantów oparzyło personel, gdy wkońcu wykrzyknęli, że na stołówce jest już podwieczorek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-20, 20:02 
Offline
Plazmak Zielony
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2009-01-11, 16:09

Posty: 14
wyraże się tak ten głód zbędny
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

_________________
Przeszedłem cp3 w 3 tygodnie a cp2 2 dni cp1 jestem tusz po śmierci bruna parallel worlds jestem na począku[color=#000000][/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-21, 04:27 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 31

Lokalizacja: Wrocław
Dziesiątki razy było mówione, że głód zostaje. Koniec, kropka. Wszelkie rozwodzenia się na ten temat nie mają żadnego sensu i będą usuwane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-12-22, 15:25 
Offline
Żołnierz UW

Dołączył(a):
2009-09-04, 18:46

Posty: 86
Lokalizacja: jesteś?
Może trochę przedłużyć ten głód(3h nie je i śmierć). Tan na 36(1,5 dnia)-40(2 dni)h

_________________
[url=http://www.pokeplushies.com/feed/1962568]Karm, jeśli chcesz[/url]
[url=http://zadane.pl/p/103681/Dawu098]Klikaj, jeśli chcesz[/url]

[img]http://img171.imageshack.us/img171/40/thecult.png[/img]

[color=#00BF00]Skoro Aspiryna bierze czerwony, pawełman bierze różowy, arion niebieski, to ja biorę [Green aplle] i piję/color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PW2, co nowego.
PostNapisane: 2009-12-28, 22:39 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a):
2009-11-20, 16:08

Posty: 2
Lokalizacja: bauty
Moją sugestją jest to, że gdy,np. jesteś nie wyspany spadają twoje umiejętności obronne i otrzymujesz większe obrażenia, gdy jesteś głodny twoje ataki są słabsze. Moim zdaniem nie dobrałeś odpowiednio ilości many do siły ataku, np. jeden atak zabierał powiedzmy 3000hp i 60mp a inny atak zabierał powiedzmy 2700hp i 90mp. Można by też windowskiny spasować z tym gdzie jesteśmy. Mnie denerwowało to, że jak byłem na cmentarzysku starożytnych (groza i wogóle) to postacie były na jasnym niebieskim okienku zamiast na jakimś ponurym tle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php