Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Jak wygląda ci ten projekt?
Beznadziejnie! 0%  0%  [ 0 ]
Kiepsko. 0%  0%  [ 0 ]
W porządku, nic specjalnego. 0%  0%  [ 0 ]
Naprawdę nieźle. 29%  29%  [ 2 ]
Coś niesamowitego! 71%  71%  [ 5 ]
Liczba głosów : 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-19, 15:24 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Swego czasu bardzo sporo siedziałem w RPG Makerze (jedynym słusznym XP) co owocowało różnymi tworami. Aż kiedyś w końcu zacząłem robić grę którą robiłem i robiłem i robiłem... tak przez pół roku jakieś. Potem ją porzuciłem i wróciłem do niej ponownie aż w końcu rpg maker mi się znudził ostatecznie.

Ostatnio szperając po dysku odkopałem swój stary projekt. Jest już całkowicie porzucony i wątpię w to żebym kiedykolwiek do niego wrócił ale wyciągnąłem logiczny wniosek: forum TiTka jest wymarłe. Forum TiTka jest o grach na rpg makera. Moja gra jest z rpg makera. Moja gra jest wymarła. Ergo? Moja gra nadaje się na forum TiTka.

Tyle w ramach pierwszego wstępu. Ten post będzie dłuuugi ponieważ mam zamiar zawrzeć w nim wszystko co mojego projektu dotyczy, a trochę tego jest. Prawdę mówiąc robię to po raz pierwszy i nie pamiętam jak ludzie zwykle przedstawiają swoje gry w tym temacie, ale teraz jestem na ekranie pisania posta i nie chce mi się wchodzić gdzieś żeby zobaczyć jak to ma być więc po prostu zrobię wszystko po swojemu.


WSTĘP:
Tą grę robiłem dawno temu, mając jakieś 15 lat, więc dialogi są kiepskie. Nie że żałosne jak to jest w przypadku większości gierek na Twierdzy rpg makera na przykład, ale nie ma co poszukiwać się żadnej głębi czy większej logiki. Dialogi są na tyle nijakie że żadnego z nich nie uwieczniłem na screenach.

FABUŁA:
Totalny spoiler, ale skoro i tak nikt w sumie w tą grę nie zagra...
Otóż po tym jak stworzymy sobie naszego bohatera zostajemy przeniesieni w jakieś dziwne miejsce gdzie zagaduje nas zakapturzona postać. Okazuje się że my jako niemowlę zostaliśmy przeniesieni przez naszych rodziców w przyszłość przez specjalny portal podczas gdy ich miasto uległo napadowi. W ten sposób nam udało się przetrwać. Jednak przenosiny wiązały się z postarzeniem nas i dlatego właśnie jesteśmy już dorośli, przybyło nam tyle lat o ile się przenieśliśmy w czasie. Jednak zanim wylądowaliśmy na miejscu pewna siła przeniosła nas w bliżej nieokreślone miejsce między wymiarami gdzie zagaduje nas zakapturzona postać. Wyznaje nam że należy do Bractwa mrocznego boga które planuje przejąć władzę w krainie. Co prawda ich bóstwo zostało zabite przez pozostałe, ale rozpadło się na części a jego esencja wnikła w losowe osoby na świecie (5 osób). Zostały one naznaczone i obdarzone specjalnymi mocami. Gościu który nas zagaduje dostał niezwykłą moc psioniczną, która bardzo znacznie poszerzyła jego umiejętności umysłowe. Do tego stopnia że zdołał osobiście przełamać zaklęcie związanie woli nałożone przez mrocznego boga na jego pięciu sługusów. On sam jeden spośród piątki braci odzyskał świadomość ale jednocześnie nie stracił danej mu wiedzy ani mocy. Jest jednak dobrym człowiekiem i dlatego chce powstrzymać bractwo i z ukrycia działa mu na szkodę.
Pewnego razu kiedy to bracia snuli w swojej kryjówce plany wskrzeszenia swojego bóstwa przy użyciu mrocznych artefaktów, brat który otrzymał wielką moc magiczną wyczuł zawirowanie między wymiarami. Otóż jakiś osobnik postanowił przenieść się w czasie do naszej rzeczywistości. To właśnie nasz bohater! Bractwo wysłało brata-psionika aby to zbadał. Pan psionik w istocie wybrał się do nas i choć nie miał wiele czasu to zdążył wyjaśnić nam pobieżnie co jest grane i zmienić docelowe miejsce teleportacji, w związku z czym nasz bohater zamiast znaleźć się w swojej wiosce 20 lat później ląduje w innej wiosce na dość zamkniętym obszarze w królestwie, z racji tego jak tam niebezpiecznie. Władza olała to że na tamtym obszarze wciąż mieszkają ludzie i po prostu odgrodzili się od nich i pilnują wyjść coby żadne monstra ze środka się nie przedostały. Psionik uznał to miejsce za stosowne ponieważ reszta braci nie znajdzie tam naszego bohatera, nawet nie pomyśli żeby tam go szukać. A to dobrze, ponieważ psionik krok po kroku wtajemnicza nas w pełny obraz sytuacji i wciąga nas w zadanie powstrzymania czterech potężnych braci władających złymi mocami.
Psion informuje nas również o innych ludziach których zdążył już zwerbować w swoje tajne szeregi a którzy już teraz działają przeciw bractwu. Oficjalnie żadne bractwo nie istnieje, władza nic nie wie, działają w tajemnicy - więc organa władzy nic nie pomogą, trzeba wziąć sprawy we własne ręce zanim będzie za późno.


I choć fabuła ciągnie się dalej to tylko tyle zdołałem umieścić w swoim projekcie zanim go porzuciłem.



Ogólnie szlajamy się po lesisto-górskim obszarze i wykonujemy zadania dla ważniejszych postaci (starszy osady, druid z lasu i pustelnik z gór) żeby ostatecznie zyskać możliwość przemknięcia się przez straże i wydostania się poza zamknięty obszar.



MUZYKA I DŹWIĘKI:
Z tego co pamiętam pochodzą z Neverwintera 2 (ale nie ten typowy tylko takie spokojne ciche brzmienia w tle wpasowujące się do sytuacji), Evil Islands (tylko podczas walki) i z Wizardry 8. No i z Diablo 2 trochu. Tak w ogole to ze dwieście SE-ów tam mam i są one tak bardzo zewsząd że wszystkich źródeł nie pamiętam. Tak czy siak rtp-ów się raczej nie uświadczy jeśli chodzi o warstwę dźwiękową.






SKRYPTY:
Powiem prawdę że nie ufam skryptom. Zdaję sobie co prawda sprawę z tego jak niesamowitych rzeczy można dzięki nim dokonać w rpg makerze, ale nie ufam im bo nie znam się na języku Ruby a ponieważ skrypty się na Ruby opierają to stąd logiczny wniosek że nie wiem jak mechanicznie działają skrypty. Wiem co prawda oczywiście jak tam pozmieniać parę wartości czy tekstów coby sobie dopasować do okoliczności, ale mówię tak ogólnie. Po prostu w projekcie nie ma skryptów dużo.
Bardzo dużo za to zrobiłem na zdarzeniach (także "Typowych", czyli tych w bazie danych) choć wiem że można by na to zamiast tego dać po prostu jakiś skrypt. Ale wolałem mieć wszystko pod kontrolą o tyle że wiem jak co działa.



- UMS by Ccoa
Fajna sprawa, spodobało mi się wyświetlanie ikonek i wydłużanie okienka wiadomości.

- HUD
Bliżej nieokreślony skrypt bo nie znam autora ani nic, pamiętam tylko że modyfikowałem to nieco usuwając z niego cośtam. Widać go na screenach więc kto wie to od razu rozpozna.

- Syn's Ammo Requirements
Czyli skrypt na amunicję, konkretnie na strzały do łuku, bełty do kuszy i kamienie do procy. Spodobało mi się to koncepcyjnie.

- SDK 2.3
Nowsze wersje mi nie działają.

- Momo_Change_Tone
Skrypt uczerwianiający przeciwników podczas walki w miarę jak schodzą im punkty życia. Dzięki temu wiadomo kto jest bardziej rany a kto mniej.

- Własna rozdzielczość
Skrypt na zmianę rozdzielczności, można sobie ustawić jaką się chce. Nie znam autora tego.


I uwaga, tak, dobrze widać, nie ma żadnego ABS. System walki jest standardowy. Wcześniej korzystałem z New_Battle (nie znam autora) czyli tego co jest w Parallel Worlds ale nie współgrał mi on z wyświetlaniem wiadomości podczas walki (i w ogóle robieniem czegokolwiek podczas walki co nie ma związku z walczeniem) więc do wywaliłem.





GRAFIKA:

Ooo tak, to bardzo ważny punkt w tym konkretnym przypadku jakim jest mój projekt. Otóż dużą część grafiki zrobiłem sam. Ale tak sam że całkiem sam, czyli ze nie są to żadne przeróbki. Choć nie znaczy to że żadnych przeróbek nie ma, bo są. Zająłem się robieniem drzew, krzaków i tym podobnych, ogólnie mówiąc - roślin i obiektów na zewnątrz. Jeśli chodzi o wnętrza to mi się nie chciało i zostawiłem RTP-owe, ale wydaje mi się że tolerują się one wzajemnie dość znośnie, także nie jest źle. Tutaj pochwalę się że każdy jeden listek jaki widać na drzewach liściastych to było osobny obiekt... sporo było z tym roboty, ponieważ stworzyłem te grafiki przy użyciu Microsofta Office 2007. Tak, właśnie. Rysowałem kształty narzędziem 'Bazgroły' po czym nanosiłem teksturę i obracałem i grupowałem i w Painta wklejałem. Kupa roboty ale ostateczny efekt cieszy me oko.


Aha, jeśli chodzi o ikonki umiejętności to wziąłem je z gry Icewind Dale 2 (część przedmiotów też, tyczy się to zwojów z czarami).



Wypiszę jeszcze inne rzeczy jakimi cechuje się gra, ale najpierw screeny. :-)



SCREENY:

Hłe hłe hłe, z tego jestem dumny jak giera wygląda.


http://img825.imageshack.us/img825/1605/26213222.png

No, ponapawaj swój wzrok.


Już? Nie, jeszcze nie. No to patrz dłużej.



Ok. Tak właśnie wygląda grafika w mojej grze. Kiedy już skończysz się nią zachwycać to mam nadzieję że będziesz w międzyczasie w stanie czytać komentarze do screenów które mam zamiar zawrzeć.

Screenów będzie dwadzieścia cztery.

Tak więc kontynuujmy.







http://img171.imageshack.us/img171/1429/41113178.png

Gra oferuje sześć dużych lokacji zewnątrz. To nie jest dużo ale są one naprawdę rozległe i dobrze zagospodarowane, wszędzie jest coś. Oczywiście jest też multum mapek wnętrz ale są one mniejsze i korzystają z grafik rtp więc nie do końca jest co pokazywać, dlatego skupiłem się na zewnętrzach.

Ten screen ukazuje naszego bohatera w lesie niedaleko obozu (wcześniej zamieszkanego przez dwójkę "bandytów") wraz ze swoim kompanem z drużyny stojącym obok niego. Odnośnie kompanów to jeszcze się wypowiem na moment...







http://img547.imageshack.us/img547/1664/60519357.png


To screen z karczmy z wioski. Tutaj spotkamy dużo różnistych postaci, także najemników do naszej drużyny. Możemy mieć 4 postacie w drużynie albo pięć, zależy od tego czy włączymy sobie skrypt.
Narobiłem też trochę graficzek dla charactersów, jak widać postacie mające przed sobą herbatę faktycznie ją piją (ruda po lewej i blondi po prawej na dole), gościu w zielonym kubraczku je sobie kurczaka. Takie tam smaczki graficzne.






http://img152.imageshack.us/img152/4414/25705104.png




A tu już mamy na zewnątrz i tym razem z ekipą. I teraz się właśnie na jej temat wypowiem. W grze istnieje 13 postaci przyłączalnych, także wybór jest. Nikt nie jest nam narzucany. A teraz czas na najważniejsze:

W grze istnieje swego rodzaju Caterpillar, czyli to że nasza drużyna faktycznie za nami łazi na mapie. Istnieje na to multum skryptó ale żaden z nich nie sprawił że widziałem w nim sensu. No bo co, łażą za nami i tyle. I nic poza tym. To po co to, tylko zasłaniają nam obiekty!

Ale ja chciałem postacie z którymi faktycznie można wejść w interakcje. Więc zrobiłem je na zdarzeniach! Tak, tak, było z tym mnóstwo pracy, gra sprawdza czy postać mamy w drużynie i czy żyje i potem jeszcze musi ją steleportować koło nas w zależności od tego którym wejściem wejdziemy na mapę...









http://img94.imageshack.us/img94/783/30239007.png



Ale konkretnie: z członkami naszej drużyny możemy rozmawiać. Możemy sobie z nimi pogadać o czymś, kazać im się odsunąć (zrobią kilka kroków od ciebie, to tak na wypadek gdybyś chciał się cofnąć a oni cię blokowali) lub odłączyć ich z drużyny. Potem możemy nająć ich ponownie, ich ekwipunek i doświadczenie pozostają bez zmian.


W grze istnieje system reputacji. Niektóre postacie dołączą do nas tylko jeśli nasza reputacja jest odpowiednio wysoka, a inne wręcz przeciwnie. Jeśli trzymamy się neutralności możemy mieć w drużynie postacie o różnym charakterze ale one nie będą się lubiły nawzajem.


A tak, otóż tak! Te ludki to nie są bezmyślne istoty. Oni mają swój charakter i zdanie na różne tematy, i będą aktywnie reagować na twoje decyzje oraz dawać komentarze do nich. Od czasu do czasu zagadają też same z siebie jeśli będą miały do ciebie jakąś sprawę, a nawet zlecą drużynie questa.

Dla przykładu dwójka rzezimieszków z kłody w lesie może zostać przyjęta do drużyny, ale tylko razem. Jeśli spróbujemy odłączyć jedno z nich to musimy się liczyć z tym że drugie też odejdzie. Możemy też z nimi walczyć.


Ta,to kolejna kwestia tej gry z której jestem dumny, otóż nieliniowość. Nasze zadania możemy wykonać na kilka sposobów, zwykle jest to pokojowy, bojowy i sprytny. Dam przykład bo aż mnie korci:

Kucharce z gospody zaginął mąż i oskarża o to wioskowego maga. Mag twierdzi że mąż kucharki przyszedł do niego pewnego razu nachlany i zaczął się awanturować, więc mag go unieszkodliwił i wywalił poza sklep. Potem słuch po nim zaginął. I teraz podczas rozmowy z kucharką:
- możemy powiedzieć jej że jej mąż był pijany a mag próbował go unieszkodliwić, po czym mężusio uciekł z wioski
- możemy jej powiedzieć że mag zabił jej męża za co będzie polowanie na czarownice (a raczej czarownika) w wiosce
- możemy jej powiedzieć że jej mąż został porwany po tym jak został unieszkodliwiony przez maga

Kucharka nie wierzy magowi i każe naszej postaci naskarżyć starszemu wioski. I teraz.
- możemy zrobić to o co prosi nas kucharka i udać się do starszego. Ten zwoła naradę w wyniku której mag zostanie obwiniony i zmuszony do współpracy wbrew swej woli (jeśli się NIE powiedziało że mąż kucharki nie żyje)
- mieszkańcy wioski zrobią obławę na maga (jeśli się powiedziało że mag zabił męża)
- możemy też iść teraz do maga i ostrzec go przed tym co zamierza się zrobić, przez co mag przygotuje się na to co nadciąga i ucieknie w porę (jeśli miała być walka) lub przygotuje sobie alibi (jeśli miał zostać zmuszony do współpracy) co zaowocuje podwójną nagrodą dla gracza (od kucharki i od maga) po wykonaniu tego zadania


Tak wiem, dość trudno w to uwierzyć, ale kiedyś wrzucę filmik na youtuba z tego jak wykonuję tą misję. Fraps to fajny program. :)





No i na razie to tyle. Jedziemy dalej.







http://img404.imageshack.us/img404/9466/11635528.png

W małych obszarach zamkniętych członkowie naszej drużyny będą stać w miejscu przy wyjściu zamiast miotać się za nami. Zwróć także uwagę na prawy dolny róg screena - w grze istnieje swoista mgła wojny. Żeby zobaczyć co jest w pokoju, najpierw trzeba tam wejść.





http://img580.imageshack.us/img580/5995/30136953.png


Kolejny screen z Podgórzy. Ciało zabitego kobolda jaskiniowego zostało na ziemi.


A teraz uwaga bo będzie bomba:



(której niestety forum mi nie pozwala tu pokazać bo jest za duża, więc musisz sobie skopiować linka i otworzyć w nowej karcie. sry za to)



http://img259.imageshack.us/img259/4526/99954414.png









hle hłe hłe.

Tak, ta gra działa w rozdzielczości HD. Takiej laptopowej, 1366x768. A mapy naprawdę są duże, jest co zwiedzać. Tylko HUDa mi się nie chciało dopasowywać na wysokość to jest na środku. To i tak porzucony projekt.






http://img515.imageshack.us/img515/7465/56513267.png

W miejscu gdzie teraz stoi moja postać zwykle siedzi żaba. Podchodząc można ją wystraszyć żeby wskoczyła do wody. Nie daje to kompletnie nic ale fajnie wygląda.







http://img21.imageshack.us/img21/9290/23348128.png

Drużyna podróżuje przez ciemne jaskinie z aktywnym zaklęciem Światła. Dzięki niemu można się odnaleźć w mroku, światło podąża za bohaterem.






http://img525.imageshack.us/img525/240/76238505.png

A tu dla odmiany screen z walki. Nasz drużynowy bard zarzucił pieśń bojową a gnomka-psioniczka rzuciła Ogłupienie na ducha który jest przeciwnikiem czarującym i osłabił nam barda.






http://img405.imageshack.us/img405/1846/12738349.png

W grze możemy też nauczyć naszą postać różnych rzeczy takich jak kowalstwo, zielarstwo, nowe techniki bojowe czy targowanie się, a nawet kucharstwo. Niektóre z tych nauk bardzo szybko nam się zwrócą finansowo.





http://img812.imageshack.us/img812/5703/63147635.png

Gdy tylko wkroczymy do przeklętych ruin na naszą drużynę zostanie rzucona klątwa która znacznie osłabia statystyki bojowe. Aby się przed nią uchronić na pewien czas trzeba przez wejściem do obszaru ruin zażyć środek dający efekt Błogosławieństwo, taki jak Poświęcony liść, Biblia czy efekt zaklęcia Błogosławieństwo. Przed wejściem do obszaru jesteśmy pytani którego chcemy użyć i czy w ogóle.





http://img837.imageshack.us/img837/7430/63056400.png

Asortyment wioskowego maga jest bardziej niż bogaty, oferuje on nam mikstury, zwoje, składniki alchemiczne i księgi z których nasze postacie mogą uczyć się zaklęć. I ta nauka nie jest skryptami a zdarzeniami. Monotonna praca to była ale fajna. :) W tym konkretnym przypadku zaznaczoną księgę Uzdrowienia może zrozumieć Kapłan lub Druid.

Okna handlu jakoś nie chciało mi się zmieniać, choć by się przydało.







http://img21.imageshack.us/img21/4048/20166198.png

Oo, moja kolejna duma - system tworzenia postaci. Otóż w tej grze wpływ gracza na to kim jest jego postać nie ogranicza się tylko do nadania imienia albo nawet i bez tego. Tutaj możemy ustalić:

- płeć
- profesję (spośród takich jak: Wojownik, Topornik, Włócznik, Paladyn, Złodziej, Bard, Czarodziej, Kapłan, Druid, Psionik, Nekromanta, Iluzjonista)
- cechy (możemy sobie dać ile chcemy do każdej z 4 cech, (do rozdysponowania mamy 70 punktów) lub przyjąć z góry ustalony zestaw cech)
- imię


Ponadto pod system tworzenia postaci podpada też wybór poziomu trudności, co zasługuje na osobny wpis.

Otóż ponieważ nie ufam skryptom a lubiłem się mozolnie bawić z projektem, każdy potwór istnieje w bazie danych w 3 wcieleniach - z cechami na poziom Łatwy, Normalny i Trudny. Niektóre potwory nawet są po 6 razy bo jeśli ich battler jest obrócony w jedną stronę to musiałem go obrócić i dać jeszcze w drugą coby było fajniej. Widać to na przykład parę screenów wcześniej w walce, są 2 duchy a każdy patrzy w inną stronę.







http://img708.imageshack.us/img708/1476/56414329.png

W grze istnieje bardzo szczegółowy samouczek, który nawet totalnego nooba wprowadzi w mechanikę gry (zaczyna się od podstaw chodzenia i klikania na obiekty). Na przestrzeni 3 map gracz dowie się wszystkiego co powinien.


http://img834.imageshack.us/img834/246/17467945.png

http://img835.imageshack.us/img835/1619/11479994.png



I na koniec jeszcze parę screenów z walki. Gdzieśtam pomiędzy rzędami ikon dostrzeż battler przeciwnika. Fajny, nie? :) Przerobiłem w fotoszopie goblina z rtp na orka i oto efekt.

http://img706.imageshack.us/img706/7923/94981469.png

To repertuar zaklęć Kapłana. Światło działa tylko poza walką a Dobre zaklinanie też i ta umiejętność sprawia że można sobie pobłogosławić broń (zadaje większe obrażenia nieumarłym). Zrobione zdarzeniami, nie skryptami.



http://img40.imageshack.us/img40/7236/59702913.png


Repertuar nekromanty jest nie mniej zróżnicowany. To są oczywiście postacie kilkupoziomowe, i dlatego nie mają dostępu do potężnych czarów.



http://img687.imageshack.us/img687/3000/21990868.png

Ale za to na zwojach już te czary mają. Co prawda tylko w walce testowej uruchamianej przez bazę danych, no ale no.


http://img542.imageshack.us/img542/5886/65492223.png

I jeszcze więcej zwojów na koniec. Oczywiście każdy z tych czarów istnieje też w formie czaru jako takiego oraz księgi w której tego czaru można się nauczyć. Moja baza danych w tym projekcie jest naprawdę, NAPRAWDĘ zapchana.




INNE CIEKAWOSTKI:

- Pogoda
W grze w 7 na 10 przypadków jest brak pogody. W 2 na 10 pada deszcz w raz na 10 jest burza, która zaczyna się tak gwałtownym grzmotem i błyskiem że nierzadko można się wystraszyć. :)

- Czas
Pora dnia (dzień/noc) zmienia się w zależności od tego która jest godzina. Jeśli podróżujesz nocą poza wioską to lepiej żebyś miał ze sobą czar Światło...


http://img854.imageshack.us/img854/6192/44698964.png

Choć i on niewiele ci pomoże jeśli rzucający ma mało inteligencji...


- Kowalstwo
Można robić sobie własne bronie i pancerze. Wystarczy mieć narzędzia, miejsce, materiały i umiejętność.

- Umagicznianie
U wioskowego maga można sobie umagicznić broń do stopnia +1

- Identyfikacja
Czasem napotkasz w podróży przedmioty magiczne które nie dadzą ci nic dopóki nie zostaną zidentyfikowane. Wszystko robione na zdarzeniach+baza danych.

- Zatruwanie
Każdą broń można w jakiś sposób zatruć.

- Poświęcanie
Każdą broń można poświęcić.

- Ostrzenie
W kowala każdą metalową broń można sobie naostrzyć.



Jeśli ktoś jeszcze nie łapie jak to jest to niniejszym mówię że mam w swojej bazie danych broń taką jak Zatruty pobłogosławiony ostry sztylet +1. Oczywiście stopni umagicznienia jest więcej, bo aż do +5 a jeśli chodzi o rodzje broni to jest ich cała masa:
sztylet, krótki miecz, długi miecz, dzida, włócznia, toporek, topór, maczuga, buława, młot bojowy, bat, bicz, krótki łuk, długi łuk, lekka kusza, ciężka kusza, kij, kostur, proca, proca bojowa i inne których nie pamiętam teraz.

I każda z tych broni ma 5 stopni umagicznienia, część da się naostrzyć, większość da się zatruć a wszystkie można jeszcze pobłogosławić.

Zdecydowanie zbyt dużo czasu spędziłem w bazie danych...







- Reputacja
Gracz robiąc rzeczy zyskuje lub traci punkty reputacji. Zależy od nich wiele podczas kontaktów z innymi ludźmi w wiosce.

- Wpływ
To zerżnąłem z Neverwintera 2 - otóż mamy system wpływu na członków naszej drużyny. Jeśli jest duży to fajnie i możemy na przykład skłaniać ją do chętniejszego uczestniczenia w aktualnym zadaniu, jeśli ujemny to postać w końcu się od nas odłączy.

- Charakter
To nie dotyczy naszej postaci a członków naszej drużyny. Jeśli posiadamy odpowiednio duży wpływ na członka drużyny to możemy zmienić jego charakter na nam bliższy, więc możemy ugrzeczniać lub deprawować ludzi z którymi podróżujemy. Ich battler i charactersy zmieniają się w miarę postępu.

Obrazek



Członkowie naszej drużyny od czasu do czasu zatrzymają cię aby z tobą porozmawiać o tym jak się czują w grupie i zdadzą swoją relację co im się podoba a co nie. Słuchanie ich i zgadzanie się z nimi podnosi nasz wpływ na nich, ale dopiero zrobienie tego co chcą podnosi go o dużo punktów. Ignorowanie ich obniża wpływ.





I tak dalej...




No cóż, teraz kiedy na to patrzę to aż mi szkoda że aż tak to porzuciłem. Może kiedyśtam do tego wrócę. Ale na pewno nie w najbliższej przyszłości. Albo wcale. Heh. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-19, 21:28 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2009-08-08, 10:49

Posty: 59
Wiek: 23

Lokalizacja: Z Korsanii
Wow! Tak to czytam i przypomina mi się mój 1 projekt, super wielki świat, gothicowy styl gry (idź w świat), side questów że nie idzie zliczyć... brakuje ci przy tym ABSa a byłby mój projekt (bardziej plan bo szczerze nic nie zrobiłem :P). Potem lookne na to, wygląda super :D (mimo tego, że drzewa wyglądają dziwnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-20, 15:28 
Offline
Kapitan UW
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2006-07-19, 20:00

Posty: 715
Wiek: 29

Lokalizacja: Wrocław
Nazwa tematu nie jest zgodna z regulaminem xD .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-23, 15:04 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 215
Wiek: 24

Lokalizacja: Lubartów
Brak mi słów. Musiałeś spędzić nad tym ogrom czasu. Jeśli byś miał do tego wrócić - daj znać. Bądź co bądź, masz solidną podstawę, a to jest bardzo dobry początek.
Projekt jest świetny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-24, 21:18 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Gdybym dla odmiany miał powiedzieć prawdę to powiedziałbym że od czasu odkopania tego projektu pracuję nad nim cały czas i wcale nie mam awersji do Ruby... Poniżej przedstawiam dowody.

http://img803.imageshack.us/img803/1813/88705740.png

http://img692.imageshack.us/img692/8946/31443923.png

A tu grupka bohaterów którzy mają możliwość znalezienia się w naszej drużynie (w różnych okolicznościach):
http://img6.imageshack.us/img6/751/grupka.png


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-01-30, 11:38 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Obecnie pracuję w osobnym, nowym projekcie gdyż tak jest mi łatwiej pracować na skryptach i przerabiać je.

Sam skrypt na rozdzielczość to tylko pierwszy krok, drugim jest dostosowanie WSZYSTKICH okien w bazie skryptów tak żeby w miarę to wyglądało. Ogarnąłem już ekran walki i zapisu/wczytania gry ale wszystkie pozostałe wciąż czekają na swoją kolej. Zająłem się także ekranem handlu. Gra będzie korzystać z ikon w rozmiarze 96x96 pikseli, czyli kilkukrotnie większych niż zwykłe, ale nie pokażę ich tu na screenach bo jeszcze ktoś by mi je zajumał. :D A uważam że niektóre z nich są naprawdę ładne, choć na razie zająłem się robieniem tylko ikonek do umiejętności. Przy którejś okazji się nimi pochwalę, robię je w fotoszopie.

EKRAN SPRZEDAWANIA:
http://img502.imageshack.us/img502/4070/26659072.png

Nazwami przedmiotów i opisami nie ma się co sugerować, to tylko testowe obiekty.
Niestety nie udało mi się wyświetlić wartości sprzedaży bo ruby jakiś błąd mi pokazuje kiedy chcę podzielić wartość na 2. Próbowałem szukać odpowiedzi w Window_Number ale jej nie znalazłem, stąd dzielnik i 2 przy wartości przedmiotu.


EKRAN ZAPISU/WCZYTANIA GRY:
http://img834.imageshack.us/img834/3794/25239625.png

Postacie częściowo zachodzą za tekst ale to da się łatwo naprawić. Po prostu pierwotnie w drużynie max osób miało być 8, 10 zrobiło się dopiero później.

Jak widać na obydwu obrazkach usunąłem Window_Help, czyli to okienko na samej górze ekranu. Wkurzało mnie a poza tym zajmowało miejsce - dzięki jego brakowi zmieścił się dziewiąty zapis gry i cała masa innych rzeczy w innych Scene'ach.


Większa rozdzielczość to błogosławieństwo, pozwala mi zrobić więcej WSZYSTKIEGO (bohaterów w drużynie, zapisów gry, itd.), z tej prostej przyczyny że po prostu więcej mieści się na ekranie. Wiem że istnieją skrypty na więcej zapisów gry i tak dalej ale i tak wolę ten tutaj bo zrobiłem go sam. No, prawdę mówiąc to po prostu przerobiłem ten pierwotny, ale ważne że wiem jak i w razie czego potrafię co nieco zmienić. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-02-04, 13:24 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Skończyłem ekran umiejętności włączany z menu, oto jak to wygląda:

http://img803.imageshack.us/img803/1042/77496684.png

Totalnie nie zwracajcie uwagi na błędne opisy, koszty many czy obrażenia, to wszystko tylko na próbę jest.

A tu z kolei w walce:

http://img46.imageshack.us/img46/518/86474906.png

Tak, zdaję sobie sprawę z tego że to wszystko jest tam przeźroczyste i się zlewa ze sobą ale ikony są nieprzeźroczyste kiedy umiejętności można użyć, i wtedy jest ok.

Co do samych ikon to robię je absolutnie sam, w fotoszopie. I jestem dumny z tego jak wyglądają. :)

Tak w ogóle to zedytowałbym pierwszy post w tym temacie coby się wszystko szybciej ładowało (usunąć tagi img z linków do screenów) ale forum pozwala edytować posty tylko w ciągu doby po ich napisaniu więc kicha. Jeśli jednak się zmieniły to znaczy że jakiś NIC albo ktoś inny się tym zajął.

A poza tym byłoby miło usłyszeć w końcu jakiś komentarz, w końcu wiem kiedy ktoś wchodzi poczytać ten wątek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-02-06, 12:27 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Wiem że trochę za wcześnie piszę ale nikt inny tu nie postuje a ja z okazji ferii wyjeżdżam tam gdzie internet nie dochodzi więc mały update wykonam dzisiaj a nie jutro.

Skończyłem wstępne prace nad Menu drużyny:

http://img26.imageshack.us/img26/87/25527942.png

Oczywiście nie należy się sugerować nazwą mapy czy tym że team jest ogłuszony, wszystko to robiłem po to żeby zobaczyć jak i gdzie się wyświetla. Znajdźka to jest coś co będziemy zbierać po przyjęciu zadania, na razie nie określiłem jeszcze co. Inne info też, ale przydać się może. Okno z czasem grania usunąłem bo po co to komu, a nawet jeśli potrzebne to ma podczas Zapisu/Wczytania gry takie dane.

Dziennik jeszcze nie działa, ale wezmę od kogoś skrypt i zmodyfikuję i będzie fajnie. Poprzednio Dziennik był przedmiotem działającym na Systemowym zdarzeniu w Bazie danych, ale wolę mieć to w skrypcie. Pozwoli mi też to na wyświetlenie ikonek związanych z zadaniem.

Rzeczą która pochłonie najwięcej pracy będzie dostosowanie wyświetlania członków drużyny. Na screenie widać ich 10 i tak miało być bo chciałem sprawdzić ile potrzeba żeby wszyscy się pomieścili. Ale jeśli będzie ich mniej to nie chciałbym żeby zostawało puste miejsce na dole listy bo to nieładnie wygląda. Planuję rozwiązać to tak samo jak w walce, czyli skrypt ustawi ich zależnie od tego ilu ich jest a także będzie wyświetlać więcej informacji jeśli będzie na to miejsce. Planuję też zrobić tak żeby menu "Stan postaci" było nieaktywne w przypadku kiedy drużyna będzie składała się z 1 czy 2 postaci ponieważ wszystkie informacje stamtąd zmieszczą się już tutaj. Ale zobaczę jeszcze jak to będzie.

Nie mogę też na chwilę obecną rozgryźć tego jak wyświetlić cechę Unik przynależną postaci, a przydałoby mi się to bardzo, głównie do walki. No cóż, muszę trochę poszperać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-02-09, 21:51 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 215
Wiek: 24

Lokalizacja: Lubartów
Widzę Wingardzie, że prace nad grą pełną parą. Mam nadzieję, że masz w planach ukończenie tego. Zaręczam, że jak znajdę czas, to jak najbardziej zagram. A widać, że jest rozmach.
Jakbyś potrzebował pomocy typu dialogi, ew. questy albo fabuła, to pisz. Myślę, że w jakimś stopniu mógłbym pomóc. Nie idzie mi to aż tak źle ;)
Życzę ci powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-02-10, 15:23 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Cytuj:
Widzę Wingardzie, że prace nad grą pełną parą


Nie, nie "idą" jeśli to miałeś na myśli. Właściwie obecnie pracuję tylko nad bazą skryptów i przez to myślałem żeby porzucić grę jako taką i zacząć ją robić całkowicie od nowa (wiele map trzeba dostosować do nowych wielkości i wiele zdarzeń do nowych możliwości gry pod względem pojemności drużyny). Ale jednocześnie rodzi mi się idea wypuszczenia na scenę nowego rodzaju makera, więc to na plus.

Kurczę, sam bym się nigdy o to nie podejrzewał że skryptowanie tak mi się spodoba! :-)



A z nowości:

Zmieniłem Windowskin na zielono-złoty coby było fajniej.

Rewolucja w ekranie handlu:
http://img607.imageshack.us/img607/7493/61455678.png

Od teraz "Drużyna posiada obecnie" wyświetli się wyłącznie w sytuacji kiedy drużyna faktycznie posiada jakiś przedmiot tego typu (co najmniej jeden). Ponadto odkryłem kolorowanie w Ruby więc już niedługo zacznę kolorowanie także innych rzeczy! :-)

Na czerwono będzie koszt i odpowiedni napis w chwili gdy drużynę nie stać na przedmiot, to raczej logiczne. Ale na tyle wyraźne że pomocne.

Kolejna nowość to Ramki. Otóż postanowiłem że każda ikona w grze będzie posiadała własną ramkę odpowiednią do swoich właściwości. Gra rozróżnia następujące typy:

Zwykłe - Biała ramka
Magiczne - Niebieska ramka
Unikalne - Złota ramka
Z zestawu - Zielona ramka
Niezidentyfikowane - Szaroniebieska ramka
Przeklęte - Czerwona ramka

Możliwe ze pojawi się więcej.


Paski / Linie: Każda jednostka dostała teraz długą białą linię na górze i dole swojego wpisu żeby można było łatwiej je rozróżnić na długich listach. Przydaje się to szczególnie tutaj gdzie jest jedna kolumna a odległość pomiędzy ikoną i nazwą a kosztem jest znaczna. Tam gdzie kolumny są dwie Paski przydają się mniej ale i tak je dałem bo to ładnie wygląda. Myślę że uczyniło to listy znacznie czytelniejszymi.

Można też zauważyć że każdy przedmiot na dwie linie opisu. To tymczasowe rozwiązanie, zrobiłem tak by odpowiednio poprzesuwać rzeczy wyświetlane większymi czcionkami. Otóż znalazłem sposób na to by przedmioty (i umiejętności) posiadały dłuższe opisy. Co prawda robi się to przy pomocy Ruby a nie bazy danych no ale nikt nie powiedział że będzie łatwo.

Jeśli chodzi o "Hazard" to na razie ta opcja nie działa.



http://img191.imageshack.us/img191/7743/72695172.png

A tutaj mamy ekran umiejętności, ponownie. Widać pododawane Ramki oraz to że umiejętności mają trzy linie opisu. Przedmioty mają dwie ale za to dłuższe i w ten sposób się to wyrównuje.

Oprócz Ramek do Umiejętności dodałem także czerwony Filtr w sytuacji kiedy umiejętności nie da się użyć. Uznałem że poprzednio takie skille za mało się odróżniały od używalnych więc stąd to. To nie jest ramka a ikona, czerwony kwadrat o rozmiarze 96x96 nanoszony na wierzch ikony. Znacznie zwiększa to czytelność tej listy pod względem odróżnienia którego skilla możemy obecnie użyć a którego nie.

Przeniosłem także "Obrażenia" na górę do pierwszej linii by zrobić miejsce trzeciej linii opisu. Niestety teraz skille muszą mieć krótszą nazwę tak by wszystko się pomieściło.

Obrażenia na minusie (leczenia) wyświetlają się na zielono.

http://img69.imageshack.us/img69/6499/75847539.png

A tu widzimy celowanie w Window_Target. Sporo się namęczyłem by postacie wyświetlały się w zależności od tego ile ich jest w teamie, ale udało się. Dodałem też graficzki bohaterów co bardzo pomogło, nie rozumiem dlaczego ich pierwotnie tam nie ma, coś twórcy rpg makera xp tu zawiedli. No ale naprawiłem to niedopatrzenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-02-16, 15:05 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Skończyły mi się ferie zimowe więc tempo prac drastycznie spada i nie będzie już tak szybkie jak ostatnio. Od czasu do czasu zasiądę do tego żeby coś zrobić ale na dobre wrócę do makera xp hd prawdopodobnie dopiero na wakacje. Do tego czasu na pocieszenie dwa screeny z wersji Super HD (1850x1050) które zdążyły już się zapodziać w odmętach forumowego czata:

http://img14.imageshack.us/img14/3237/skrin2l.png
http://img255.imageshack.us/img255/6642/skrina.png


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-19, 18:35 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Mała aktualka dla wersji super hd. Oto efekt kilkunastu minut pracy (po tym jak ogarłem podstawy w wersji zwykłej hd) :

http://img837.imageshack.us/img837/1842/ekranwalki.jpg

Nie jestem jeszcze pewien ile bohaterów pomieści ekran ale myślę że piętnastu zmieści się bez problemu, możliwe że nawet więcej.

Wiem że dół ekranu zieje pustką ale chwilowo nie mam pomysłu co by można tam wstawić, choć można by tam gdzieś wstawić graficzkę postaci (grafika characters). Jeśli ktoś ma inne propozycje to jestem otwarty na sugestie. Ogólnie wiem że możnaby powiększyć czcionkę bo nie trzeba już się gnieździć, miejsca jest więcej niż potrzeba.

Ponadto szybkie badanie ekranu zapisu/wczytania gry pokazało że ich zmieści się 13, zakładając że nie odkryję jak rozstawiać je w dwóch kolumnach. Jeśli jednak mi się to uda to liczba ta zwiększy się dwukrotnie, do 26 plików zapisu (w wersji zwykłej hd jest ich 9).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-19, 22:54 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 215
Wiek: 24

Lokalizacja: Lubartów
Nie sądzisz, że wyświetlanie statystyk wszystkich postaci jest bezcelowe? Może lepiej statystyki wyświetlane po wybraniu konkretnej opcji? (o ile byłoby to możliwe)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-19, 23:01 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Tak, to by było możliwe, ale czym wtedy miałbym zapełnić okno z informacjami o postaci? Mam je zmniejszyć żeby było więcej miejsca dla battlesrów? No niby można ale i tak wydaje mi się że mają dużo miejsca. A skoro ktoś miałby sprawdzać cechy bohatera to równie dobrze może je mieć od razu na wierzchu. A poza tym co jeśli na przykład ruszamy się kapłanem i chcemy uleczyć kogoś kto ma mało pancerza (bo najszybciej padnie jeśli go trafią) ale nie wiemy kto ma go najmniej? Musielibyśmy anulować wydane już rozkazy i wracać się do tamtej osoby po to żeby sprawdzić ile ma tego pancerza. Ponadto jesteśmy też na bieżąco z pozostałymi cechami na wypadek gdyby no niewiem, jakiś zły szaman nam osłabił woja ale jednocześnie go zatruł a zatrucie będzie miało wyższy priorytet bycia pokazywanym (animacja). Wtedy widząc liczbę cechy siła na czerwono wiemy że coś jest nie tak mimo że tego po naszym woju nie widać.

Tak jakoś pomyślałem że to wyświetlanie cech jest wygodne, żeby były na wszelki wypadek. Jeśli myślisz że można by je zastąpić czymś lepszym to pisz śmiało.


Bo tak ogólnie to ja nie szukam info którego mógłbym się stamtąd pozbyć a wręcz przeciwnie - takie które mógłbym tam dodać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-20, 18:55 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 215
Wiek: 24

Lokalizacja: Lubartów
Charsy zmieniające się w zależności od ilości HP i/lub statusu bohatera. To by było sensowne.
A jak nie to zwiększ interlinię, pogrub czcionkę i tak dalej :P
(oczywiście mówię pół-żartem. Jak mi przyjdzie coś sensownego do głowy, to dam znać)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-21, 18:33 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Trochę nowości na ekranie sklepu:

http://img29.imageshack.us/img29/4954/59714740.png

1. Pododawałem czarne obramowanie dla tekstu w celu zwiększenia czytelności.
2. Usunąłem "Drużyna posiada obecnie" a liczbę przesunąłem na ikonę w prawy dolny róg. Też jest ona obramowana na wypadek gdyby przedmiot miał jasną ikonę.
3. Zrobiło się więcej miejsca na opis przedmiotu dzięki czemu można dodać informacje o przedmiocie - co daje i tak dalej.

Ale dalej nie ogarnąłem tego jak zrobić żeby wartość przedmiotu była podzielona na pół. D: Chyba zasięgnę porad ekspertów...

Teraz planują dodać jakieś coś co odróżni przedmioty różnego rodzaju. Istnieją bronie, pancerze i przedmioty a obecnie co jest czym widać po nazwie, ikonie czy opisie, ale jeśli w sklepie będzie dużo artykułów to zwracanie uwagi gdzie kończy się lista oferowanych broni a gdzie zaczynają się pancerze to może trochę męczyć.
W tym celu będzie coś jak np. znacznik, ikona, kolor, tło (któreś z tego albo więcej niż jedno) charakterystyczne tylko dla jednego rodzaju obiektu. Od razu będzie łatwiej się połapać co jest czym, bez potrzeby skupiana wzroku na tekście. :D

Ciągle jeszcze coś da się ulepszyć. Próbuję też rozgryźć jak zrobić przedmioty w dwóch kolumnach, tak jak to na przykłąd ma miejsce na ekranie plecaka drużyny albo umiejętności postaci. Tutaj też by się dało, wystarczy wywalić to puste okno po prawej ale na razie tego nie robię bo nie wiem jak poustawiać obiekty w dwie kolumny. :/ No ale jakoś do tego dojdę.

A już całkiem najlepiej byłoby mieć wszystko w trzech kolumnach, po jednej na Bronie, Pancerze i Przedmioty. No ale nie wiem czy to się uda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-27, 17:56 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Trochę nowości.

Wciąż pracowicie dopieszczam ekran handlowania. I udało mi się wreszcie zrobić tak żeby się wyświetlała wartość sprzedaży przedmiotu! Tak po prostu połowa wartości zwykłej a nie wartość i " / 2".

http://img829.imageshack.us/img829/9915/90860812.png

http://img35.imageshack.us/img35/6089/64723315.png

Poszedłem krok dalej i zapchałem puste miejsce niżej informacją o tym ile zarobimy sprzedając wszystkie należące do nas przedmioty tego rodzaju. To się pokazuje tylko jeśli mamy więcej niż 1 sztukę danego przedmiotu. Moim zdaniem to trafiony pomysł. :-D

I całkowita nowość: wprowadziłem zmianę cen na podstawie tego jak bardzo lubi bądź nie lubi nas osoba z którą handlujemy! Ceny kupna wahają się od kupowania za 60% wartości (handlarz nas uwielbia) do kupowania po 2-krotnie wyższej cenie (handlarz nas nienawidzi). Podobnie jest ze sprzedawaniem, możesz sprzedawać po 70% wartości produktu (zwykle jest 50%) aż po mierne 25%, w zależności od naszych relacji w handlarzem.

Jest jeszcze dodatkowa opcja która sprawia że handlarz nie chce od nas kupować żadnych rzeczy.

Okno po prawej wypadło chwilowo ale jeszcze wróci. Na razie eksperymentowałem z oknem powitalnym.

Otóż zwykle jest tak że po wejściu na ekran sklepu widzimy puste wielkie okno i tyle. A ja obmyśliłem że w tym oknie mogłoby się coś znajdować! Wsadzę tam nazwę sklepu, imię handlarza, emotkę przedstawiającą jego nastawienie do nas oraz informacje o zniżkach lub zwyżkach dla nas. Po tym wszystkim zostaje jeszcze miejsce na dodatkowe informacje, absolutnie dowolne do wyboru, np. losowa plotka od handlarza. Jest co tu robić! :-)


@EDIT

Projekt w sensie gry przedstawionej w pierwszym poście porzuciłem, żeby nie było. Pozmieniałbym zawartość pierwszych postów w ramach aktualizacji ale na tym forum nie można edytować starych postów więc no cóż. Obecnie pracuję już tylko nad Makerem HD.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-05-29, 15:54 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Woow, ludu, nastąpiła drastyczna zmiana planów! Dowiedziałem się dziś właśnie że nowa wersja makera xp jest już w przygotowaniu i możliwe że ja odwalam niepotrzebną robotę. :/

Dostałem takie info od Reptile'a z Twierdzy. Wstrzymuję swoje prace nad Makerem HD dopóki tamta wersja nie powstanie, możliwe ze lepiej byłoby bazować na niej niż na tej na której bazuję teraz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-06-08, 18:40 
Offline
Tajna Policja

Dołączył(a):
2007-10-19, 16:00

Posty: 143
Ok w końcu zrobiłem osobny temat. Co do gry opisanej w pierwszym poście to już dawno ją porzuciłem, więc dyskusja nad rm xp hd przenosi się tutaj: viewtopic.php?f=6&t=2834


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (Gra Wingarda)
PostNapisane: 2013-06-09, 21:39 
Offline
Mutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a):
2010-01-01, 14:16

Posty: 215
Wiek: 24

Lokalizacja: Lubartów
Wingard napisał(a):
Co do gry opisanej w pierwszym poście to już dawno ją porzuciłem


Nie mogę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php