Zaloguj

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Połączenie HUD'ów
PostNapisane: 2009-11-28, 12:00 
Offline
Członek ZiFu

Dołączył(a):
2007-09-08, 08:07

Posty: 52
Witam. W swojej grze pragnę mieć zaawansowany HUD. Znalazłem dwa, które spełniają po części moje oczekiwania - MR Mo's HUD oraz PaS HUD v.1.1 DarkCloud'a. Pierwszy HUD oferuje bardzo dużo możliwości - w tym wyświetlanie kondycji postaci, ilość złota oraz przypisywanie klawiszy szybkiego wyboru. Drugi HUD posiada tryb wyświetlania grafiki postaci oraz przezroczyste paski życia, many i doświadczenia.
Pierwszym moim krokiem było wyczyszczenie HUD'u MR Mo ze zbędnych opcji - czyli czasu gry, minimapy oraz zbędnych ikonek. Próbowałem równolegle "zainstalować" skrypt DarkCloud'a. W grze wszystko działało, jednak po wejściu do menu wyskakiwał błąd. Próbowałem również rozpracować jak jest zbudowany HUD DarkCloud'a i odtworzyć część komend w HUD'zie MR Mo. Bezskutecznie.
Tu pojawia się moje pytanie - czy istnieje możliwość połaczenia ze sobą opcji tych dwóch skryptów? Bardzo zależy mi na wyświetlaniu grafiki postaci i oryginalnych paskach, jednak nie mam pojęcia jak to zrobić. Próbowałem wiele razy - jednak bez satysfakcjonującego skutku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Copyright © 2007 Forum serwisu "TiTek"
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php